Toisen psyykkiselle voinnille naureskelu
Kyseessä aikuiset ihmiset jotka naureskelivat ja pitivät pilkkanaan ihmistä joka selkeästi voi psyykkisesti huonosti ja oli harhainen. Yllyttivät tätä psyykkisesti sairasta vain lisää ja olivat tosi törkeitä. En voi ymmärtää. Mitä kertoo ihmisistä, luulevatko että ovat muita parempia? Oikein etoo tuollainen käytös.
Kommentit (12)
Tuollaiset ihmiset ovat itse niin pahasti mielisairaita etteivät ymmärrä että toisen ihmisen hyvinvoinnista yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pidä hänen puoliaan, mä ainakin kysyisin että eikö teitä yhtään hävetä. Jos näkee että toinen voi huonosti on jokaisen vastuulla hälyttää apua esimerkiksi ambulanssin voi soittaa jos ihmisellä on harhoja.
Ei todellakaan kannata soittaa ambulanssia. Kerran soitin yhdelle päänsä lyöneelle spugelle ja sanottiin, että mun ois pitäny odottaa lanssin saapumista hänen kanssaan. Jooei.
Puolet ihmisistä on keskiarvoa tyhmempiä.
Kaikella on seuraamuksia. Niitä sitten ilolla lööpeistä luetaan.
Se, onko joku kiusattu harhoissa vai ei... Se on toinen juttu.
Ehkä ei vain ole tullut kuulluksi.
Oma tilanne suht tällainen. Paitsi että olen tituloitu "vaaralliseksi".
Narsistin paskaa...
Empatiakyvyttömyys yhdistettynä tyhmyyteen. Kuvittelevat olevansa jotain erityistä ja muiden yläpuolella, tosiasiassa ovat epäihmisiä, joilta puuttuu perusinhimillisyys.
Ei hullujen jutut empatiaa koskaan herätä. Korkeintaan huvittuneisuutta tai ärtymystä.
Kyllähän jotkut ovat aika hauskoja psykooseissaan. Ei saisi nauraa, mutta pistää ihmettelemään ja hymyilyttämään.
Jotkut voivat kiusata outona pitämäänsä supattelemalla vierestä, selän takaa tai omalta työpisteeltään vähän matkan päästä. Tyyliin testata, reagoiko eli kuuleeko outoa puhetta. Sitten voivat naureskella keskenään lisää, jos ei reagoi. Parasta kuitenkin olla vaan reagoimatta. Itse he siinä outoja ovat.
Muten teihin umpihulluihin sitten pitäisi suhtautua? Ja mikä oikeus teillä on tulla sitä sanelemaan muille?
Avaisitko ap, että millainen tilanne?
Itse sulkisin noin käyttäytyvät ihmiset pois elämästäni kokonaan. Tuossa taas kerran hyvä käytännön tilanne, mikä paljastaa sisältä tyhjän ihmisen.
Pidä hänen puoliaan, mä ainakin kysyisin että eikö teitä yhtään hävetä. Jos näkee että toinen voi huonosti on jokaisen vastuulla hälyttää apua esimerkiksi ambulanssin voi soittaa jos ihmisellä on harhoja.