Oletko koskaan murtunut paineen alla ja toiminut itseäsi vastaan?
Itse olen itsepäinen ja teen asiat omalla tavallani, mikä karsii 99% masennuttajista.
Joku joka kuvittelee voivansa manipuloida saa sitten kuvitella jatkossakin.
Tyhmien kanssa on turha tapella, altavastailla, selittää.
Pitäs vaan näytellä, kuten ne 99%.
Kommentit (10)
Olen kyllä. Varsinkin lapsena, kun vanhemmat vaativat tekemään jotain sellaista, mitä en halunnut. Nykyäänkin esimerkiksi työnantaja saa minut toimimaan asiakkaiden edun vastaisesti.
Tämä on varmaan huonoin ominaisuuteni. Haluaisin olla taipumaton ja tehdä vain sellaista, mikä on omasta mielestäni oikein, silloinkin kun siitä on minulle haittaa.
Olen antanut periksi työporukan paineesta ja mennyt johonkin juntti-karaokebaariin, vaikka inhosin sitä ja niitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä. Varsinkin lapsena, kun vanhemmat vaativat tekemään jotain sellaista, mitä en halunnut. Nykyäänkin esimerkiksi työnantaja saa minut toimimaan asiakkaiden edun vastaisesti.
Tämä on varmaan huonoin ominaisuuteni. Haluaisin olla taipumaton ja tehdä vain sellaista, mikä on omasta mielestäni oikein, silloinkin kun siitä on minulle haittaa.
Mitäs asiakaskunta koostuu?
En anna periksi ikinä koska mulla on selkäranka. Esim jos valtio vaatii tekemään jotain niin periatteiteni vastaista menen mieluummin vaikka vankilaan.
Ap ei murtumisesta kuullutkaan, se tarkoittaa mielen murtumista, psykoosia.
2. Rokotus. Toimin vastoin omaa haluani ja loogista ajattelua mutta murruin paineen alla.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei murtumisesta kuullutkaan, se tarkoittaa mielen murtumista, psykoosia.
Voihan raajakin murtua. Psykoosi on toki ylikuormitustila jossa aivot sananmukaisesti syttyvät tuleen.
Mielestäni elämässä on asetettava rajat joita ei ylitetä.
Ikinä ei saa luovuttaa, tahtoaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Kolme isomelaista homomiestä halusi pitää minua tyttönään.
Pidin asiaa vastenmielisenä mutta kokeiltuani, AI ETTÄ MÄ NAUTIN!T. PERHEENISÄ 44
Vau! olet niin ihana
Vierailija kirjoitti:
En anna periksi ikinä koska mulla on selkäranka. Esim jos valtio vaatii tekemään jotain niin periatteiteni vastaista menen mieluummin vaikka vankilaan.
Menisitpä vankilaan. Moni arvostaisi sua koska siten saa leivän pöytään perheelleen.
Vankilaan meno on hyvä teko jonkun mielestä.
Kyllä.
Kolme isomelaista homomiestä halusi pitää minua tyttönään.
Pidin asiaa vastenmielisenä mutta kokeiltuani, AI ETTÄ MÄ NAUTIN!
T. PERHEENISÄ 44