Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidetäänkö seurustelematonta yksineläjä miestä yleisesti homona?

Vierailija
20.11.2021 |

Jos on pitkälle aikuisikään asti ollut aina yksin eikä hae panoseuraa baareista tai muualtakaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitaisi pitää, jos ei kerran osoita mitään kiinnostusta miehiin panoseurana? Outo kysymys, mammanen.

Vierailija
2/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pidetänkö serustelemantonta naista yskin asuvana lespona?Yhtä tyhmä kysymys kuin aloiten tekijän. Vastaus kumpaankin on: EI Ei ja ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa uhrata kovin montaakaan ajatusta miettiäkseni toisten ihmisten seksielämää

Vierailija
4/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pidetänkö serustelemantonta naista yskin asuvana lespona?Yhtä tyhmä kysymys kuin aloiten tekijän. Vastaus kumpaankin on: EI Ei ja ei.

Voit puhua omasta puolestasi. Kyllä voidaan epäillä heteroutta, jos joku ei pariudu. Toisia jaksaa kiinnostaa liikaa ihmisten yksityisasiat, kuten näkee tältäkin palstalta julkkisjuoruista.

Vierailija
5/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yksineläjä ei kertoisi, millaisista ihmisistä on kiinnostunut? Vai haluaako olla täysin yksin jatkossakin?

Vierailija
6/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin mä ajattelisin ettei halua/saa naista. Tai sit vaan haluaa asua yksin. Voihan se seurustella vaikkei asukkaan naisen kanssa yhdessä. Tai olla eronnut tai leski.

Vierailija
7/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yhtälailla yksin eläviä naisia pidetään lesboina.

Vierailija
8/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen yksinelämisen perusteella, mutta joissakin ihmisissä on joku pieni piirre joka voi johdattaa oletukset siihen suuntaan.

Vierailija
9/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan incelinä. Tai, kuten aiemmin sanottiin, peräkammarinpoikana.

Vierailija
10/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaikki tuntuvat kyllä ymmärtävän miksi minulla ei ole koskaan naisseuraa. Se nähdään selviönä ikään kuin

M48

Vierailija
11/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vihjailtu joskus tuollaista. Ainakin isovanhempien toimesta. Eikä se minua haittaa. Monesti kyllä saa vastapuolen mykistymään kun tokaisee, että mitä vikaa homoissa on? Minun mielestäni ei mitään vaikka hetero olenkin.

Vierailija
12/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo kuinka tyhmiä juoruja ihmiset repii ihan perseestänsä niin ei koskaan ylläty mitä paskaa kenestäkin juorutaan.

Se on sitten toinen asia onko sillä paskaakaan väliä mitä jotkut idiootit juoruaa.

Vierailija
13/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kolme tällaista ja kahdesta niistä en epäile mutta kolmannessa on jotain homomaista joten on käynyt mielessä. Ei mua tuo kysymys sinänsä kiinnosta pätkän vertaa. On ok olla homo.

Vierailija
14/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan silloin jos mies muuten on sellainen, että ihmiset olettaisivat hänen saavan naisia kyllä. 

Jos taas on joku ihmisarka pallero niin kyllä se sitten tiedetään mistä yksineläminen todennäköisimmin johtuu. 

Vierailija
15/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ikinä seurustele niin sitä miettii että onko homo, aseksuaali vai vägän turhan ujo. Ei siinä mitään, kaikki on ihan luvallisia vaijtoehtoja.

Vierailija
16/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kaikki tuntuvat kyllä ymmärtävän miksi minulla ei ole koskaan naisseuraa. Se nähdään selviönä ikään kuin

M48

Niinkin onkin. Just tänään kirjoitit haaveesi 15-18-vuotiaan "naisen" kanssa seurustelusta.

Vierailija
17/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea, epäillään, jos ruma niin ketään ei kiinnosta.

Vierailija
18/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M48

Niinkin onkin. Just tänään kirjoitit haaveesi 15-18-vuotiaan "naisen" kanssa seurustelusta.

En ole ainut 48v.

Vierailija
19/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Ennemmin peräkammarin poikana, nörttinä, sosiaalisesti kyvyttömänä, nirsona jne. jne. Tuo ei siis oma mielipiteeni. Vain sen suuntaista, mitä ikisinkku naisena saa kuulla. 

Vierailija
20/26 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua on pidetty vaikka ei ole suoraan sanottu mitään. Näkyi ns vihjailuna ja ihmettelynä. Esim parikymppisenä oli pari naista minusta kiinnostunut, hyvännäköisiä mutta en pitänyt heidän luonteesta niin mun kavereille oli iso juttu että en halunnut panna heitä. Siis se otti ihan oikeasti koville mun kavereille kun en halunnut panna niitä. Mua yritettiin myös teini-ikäisenä saada kimppapanoon kaverin ja naisen toimesta mikä aiheutti ihmetystä kun en halunnut. Sitten pari sukulaista ketkä tietää että en ole koskaan seurustellut on heittänyt läsnäollessani ns homovitsejä vähän vihjailevasti. Kavereiden kanssa ulkomaanmatkalla kaikki halusi mennä bordelliin niin piti valehdella että menen yksin toiseen bordelliin minkä näin matkan varrella että vältin sen ettei tarvitse harrastaa seksiä maksullisen naisen kanssa. Jos olisivat saaneet tietää etten käynyt bordellissa niin olisin todennäköisesti leimaantunut homoksi. En ole enää tekemisissä noiden ihmisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi