Lista miestyypeistä, joista naisten pitäisi pysyä kaukana
-väkivaltainen, rikollinen
-sovinisti, joka vihaa naisia
-narsisti, joka vihaa naisia ja lapsia, myös omia, yllyttää omia lapsiaan väkivaltaan muita kohtaan, katkeruus omasta elämästä, jatkuva kilpailu normaalien miesten ja ihmisten kanssa, väkivaltainen, pahimmillaan tappaa
-psykopaatti tai sosiopaatti
-lapsena traumatisoitunut, joka yrittää siirtää traumansa kumppaniinsa ja tuhota kumppaninsa elämän
-alkoholi-, huume- tai peliriippuvainen, mikään addikti
-ylipäänsä huumeiden käyttäjät
-pinnallinen pelimies, joka pettää
-kilttiä perheenisää esittävä vätys, joka pettää
-itsekäs, laiska
-hyväksikäyttäjä, moraaliton
Kommentit (77)
Jotka ottavat muijan panoalustaksi. Eli kaikki.
Saita mies on kaikkein pahin joka laskee joka centin ja talouden jossa pitää nuppineulanpäätkin halkoa että menee just tasan kaikki kulut. Jos on isompituloinen niin ei yhtään makseta enemmän suhteutettuina tuloihin talous kuluja.
Sen sijaan lista naistyypeistä, joita miesten kannattaa välttää, on lyhyt:
-ap ja muut jotka on niin saakelin tyhmiä että on omakohtaisesti kokeilleet kaikki nuo listaamansa miestyypit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauva-palstan miehet.
Tarkoittaako tämä, että vauva-palstalla olo tekee miehistä epäkelpoja?
Kaipa? Mutta mitä se tekee naisista?
Feministi. On todennäköisesti feministi vain helpon pllun takia, koska saa muut ''voimaantuneet'' feministit antamaan. Suhteessa ei välitä kumppanista vaan kohtelee kuin halpaa hUo*aa. Todellisuudessa sovinisti feministin vaatteissa.
Mua ei haittaisi satunnainen pilvenpössyttelijä. Painostan tosin tuota sanaa satunnainen.
Sellainen, jolla ei ole mitään itsereflektion taitoja. Ei huomata omia virheitään, erimielisyyksien ilmaantuessa aletaan huutaman sen sijaan, että keskusteltaisiin asioista.
Semmoinen "en minä ole alkoholisti" mies, joka ei osaa olla yhtään viikonloppua ilman muutamaa annosta olutta/viiniä/jäykkää.
Sellainen, jolla ei ole mitään tavoitteita tulevaisuudelle.
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen "en minä ole alkoholisti" mies, joka ei osaa olla yhtään viikonloppua ilman muutamaa annosta olutta/viiniä/jäykkää.
Mutta silti se mies pitäisi löytää live-elämästä (eli baarista), jos Tinderissä on höylännyt menemään traumaan saakka. Jos mies on +30-vuotiaana baarissa viikonloppuisin, niin todennäköisesti se on sitä usein.
Tämä keskustelu on tainut hiljentyä että uskaltaa miehenä kommentoida. Hyvät miehet eivät taida asua helsingissä ja siellä asuvat miehet taitavat olla yhtä turhamaisia kuin naisetkin siellä. Otanta on pieni mutta eiköhän ap ja muut naiset vastaa itse omaan kysymykseen.
Amikset