Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko eksän poistaa sosiaalisesta mediasta vai onko se noloa?

Vierailija
20.11.2021 |

Hän oli minua kohtaan lopulta aika ikävä, enkä halua häntä minun elämääni enää. Mutta jos poistan hänet saako siitä sen käsityksen, etten kestä seurata hänen elämäänsä? Siitä ei kuitenkaan ole kysymys.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit poistaa.

Vierailija
2/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina oon poistanut ja estänyt. Miksi sitä pitää listoilla roikottaa?

Ei mua eron jälkeen kiinnosta mitä mieltä ex on musta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä saa siitä juuri sen kuvan, ettet kestä nähdä hänen elämäänsä

Vierailija
4/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhut facesta niin onhan siellä se asetus että ei nää sun päivityksiä, mutta sä voit edelleen nähdä hänen päivitykset tai voit perustaa ryhmän. Mulla on eri ryhmiä: hyvät kaverit/suku/kaverit ei suku/kaikki.

Vierailija
5/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista ittes somesta, erittäin noloa tollanen lomakuvien postailu ja kyttääminen...

Vierailija
6/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entä sit jos vaikka näin olisikin?

Helpompi keskittyä omaan elämään kun ex ei jatkuvasti tupsahtele silmien eteen.

Itse ihmettelen niitä, jotka vielä stalkkaa exiä ja pitää kavereinaan vaan sen takia, että muut näkisi "ettei tunnu missään ja voin olla kaveri erosta huolimatta, koska oonhan niin cool".

Vierailija
7/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sekös vasta eksälle nautinnollista. Minäkin jätin ikävän tyypin ja tää eksä hommasi pian uuden. Myöhemmin nää alkoi yhdessä kiusaamaan ja vainoamaan liittymällä samoihin faceryhmiin ja siellä sitten keskenään lirkuttelivat, lähetti kaveripyynnönkin että voisin ihailla heidän yhteistä söpöstelyään. Jotkut ottaa jättämisen näköjään vähän heikonlaisesti ja kertoilee sitten uudelle hoidolleen vaikka mitä satuja jolla saavat mukaan härnäysleikkiin.

Vierailija
8/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Jos joku jaksaa tuollaisia miettiä, niin vaivatkoon rauhassa päätään. Ite poistin viimeisimmän eksän yksinkertaisesti siitä syystä, että muutenkaan ei kiinnosta olla missään tekemisissä kyseisen hyväksikäyttäjän kanssa, niin ei sen somepäivityksilläkään ole mitään annettavaa mulle.

Muita eksiä on somessa kavereina, koska ovat edelleen hyviä tyyppejä, vaikka kyseiset ihmissuhteet ei parisuhdemielessä ole toimineetkaan.

Vierailija
9/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin heti ja estin, mitä niitä roikuttaan siinä.

Vierailija
10/10 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex poisti mut, mutta on jäänyt kiinni siitä, että yrittää sitten stalkata lapsen puhelimen kautta (pyytänyt, että lapsi näyttää) eikä tajunnut, että Linkedinissä näkyy, että oli minun ja nykyisen puolisoni tilejä etsinyt ja katsonut.

Aika paljon hävettää, kun uusi puolisoni on aivan ymmällään, miksi toinen vainoaa passiivisagressiivisella vihallaan. Erosimme kuitenkin ihan yhteisestä sopimuksesta, mutta jälkikäteen on käynyt ilmi, ettei hän olisikaan sitä välttämättä halunnut. Tai ehkä kuvitteli niin, kun minulla alkoi uusi suhde. Ken tietää, kun hän ei asioistaan rehellisesti puhu. Parempi, ettei asioitamme seuraakaan, turhaan pahoittaisi mieltänsä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi