Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi, että haluaa tyhjentää pallit

Vierailija
10.02.2015 |

Edessä on siis pano ennen nukkumaanmenoa ;)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkeliä pyllyyn

Vierailija
2/19 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sä luulet. Missäs mies on tällä hetkellä? Ettei ois vaan tumputtamassa palleja tyhjiksi...

Vierailija
4/19 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, mikä romantikko! :)

Vierailija
5/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(
[/quote]
Öö miksi alapeukut?

Vierailija
6/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaimoaan välineenä ja vielä myöntää sen ääneen. Hyi.

Vierailija
7/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(
[/quote]
Öö miksi alapeukut?
[/quote]
Niinpä :D

Vierailija
8/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä se sika runkkaamaan. Anna jonkun hienostuneemman miehen laskea lastit pilluusi.

Vierailija
9/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes konttaa armeijassa pylly pystyssä. Romantiikka on huipussaan niissä yöpäivystyksissä.

Vierailija
10/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mitäs outoa siinä nyt oli ? Hyvässä suhteessa aina silloin tällöin vähän puuhastellaan vällyjen välissä toivottavasti useammin kuin 1krt vuodessa.   Vaikuttaa myös uskollisuuteen todistetusti ! :)

Vierailija
11/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluaa tyhjentää pallit?"

mieheni ei ole koskaan ehdotellut noin tökerösti. tosin hän onkin taitava houkuttelemaan ;)

Vierailija
12/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

örp... pallit tyhjäksi.. örh, pimpero!

Vierailija
13/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(
[/quote]
Öö miksi alapeukut?
[/quote]

Ei pallien tyhjentämisen jälkeen halita koko yötä, vaan päästetään mahasta vähän ilmaa, vedetään peitto korviin ja nukahdetaan. Pönttö tyttö.

Vierailija
14/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :( [/quote] Öö miksi alapeukut?

[/quote]

Niin miksi alapeukut?. Nainenhan kirjoittaa asiaa ja olisi hienoa jos joku kannustaisi häntä, itse tein reissuhommia ja runkkasin. Itse runkkasin enkä käynyt vieraissa vaikka naisia olisi oltt tyrkyllä, soisin että AP tekisi samoinM50+.

Vierailija
15/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(
[/quote]

Ymmärrän, että ikävä on kova. Älä kuitenkaan ota itseesi ettei seksipalstalla me paatuneemmat enää muisteta kuinka ihanan herkkää se nuori lempi voikaan olla. Että tosiaan halitaan aamuun asti ja suunnitellaan tulevaisuutta sydämiä korvista tulvien. Mutta ollaanhan me kaikki joskus oltu nuoria ja niin rakastuneita:)

Kyllä se poikkis sieltä lomille tulee niin pääset sitten paijaamaan kunnolla:)

N31

Vierailija
16/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:21"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(
[/quote]

Ymmärrän, että ikävä on kova. Älä kuitenkaan ota itseesi ettei seksipalstalla me paatuneemmat enää muisteta kuinka ihanan herkkää se nuori lempi voikaan olla. Että tosiaan halitaan aamuun asti ja suunnitellaan tulevaisuutta sydämiä korvista tulvien. Mutta ollaanhan me kaikki joskus oltu nuoria ja niin rakastuneita:)

Kyllä se poikkis sieltä lomille tulee niin pääset sitten paijaamaan kunnolla:)

N31
[/quote]
Kiitos tsemppiviestistä! T: 3 :)

Vierailija
17/19 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]

Mun poikaystävä on intissä ja arvaa tekiskö mieli tyhjätä sen pallit ja sen jälkeen halia koko yö :(

[/quote]No ehkä tämä kuullostaa typerältä. Löysin silloin yli kolkytvuotta sitten elämäni naisen, Olemme yhdessä edelleen. Siinä kävi niin että olin niin rakastunut, ja halittiin paljon työni kärsi kun en saanut rakastani mielestäni. Lopulta kävi niin että sain töistä lopputilinM50+.

Vierailija
18/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 23:57"]

[/quote]

Jatketaanpa vähän vaikka tämä ei parisuhdepalsta olekkaan. Semmoista sanoisin jos jatkatte suhdettanne pidemmälle kun "poikaystävä" tasolle, niin muista että toista ei voi omistaa, ja kummankin on annettava tilaa toisillenne. Näinhän meilläkin ollaan vaimoni kanssa tehty. Muutamat ihmiset ovat sanoneet minulle ääneen, kuinka sinä uskallat päästää vaimosi pikkujouluihin, työmaaristeilylle, illanistujaisiin, tanssimaan vieraiden miesten kanssa. Se on se luottamus, käynhän minäkin äijäporukalla vaikka missä eikä se kohdallani ole johtanut seksiin. Eikä tiettävästi vaimonikaan. Meidän hyvä seksielämä perustuu juuri siihen että luotamme toisiimme. Meidän seksielämä on aika rajua ja tosi tyydyttävää eikä niin että toinen jäisi ilman orgasmia, jos tulen aikaisemmin niin nuolen ja runkkaan vaimolleni orgasmin. Harrastamme myös bdsm:sää, siinäkin tääytyy tietää rajat niinkuin kaikki mitä seksissä teemmekin, ja seksielämämme on tosi monipuolista ja rietasta aina välillä. En ole mikään toisia kovastikkaan ja tosissaan moralisoimaan, en ole kirjoituksissanikaan mikään pulmunenM50+.

Vierailija
19/19 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piere huora piere.