Julkkisten lapset, jotka elävät etuoikeutettua elämää nimensä ansiosta
Oletan, että kaikki tietää ilmiön. Toki en väitä, että kaikki julkkisten lapset ratsastelisi vanhempiensa nimellä koko elämänsä, mutta ne jotka tätä harrastaa. Ja nyt siis puhutaan nimenomaa aikuisikäisistä julkkisten lapsista.
Koulusta tai työstä ei useinkaan tarvitse stressata, koska niitä yleensä ei tarvita. Usein aloitetaan mallin ura, mitä toki yleensä auttaa sukunimi ja sen tunnettavuus. Toinen vaihtoehto on someura. Kun väläyttää nimen profiiliin, hankkii vahvistusstatuksen ja seuraajia, niin halukkaita yhteistyökumppaneita riittää.
Osallistutaan gaaloihin ja kutsuvierastapahtumiin, postaillaan kuvia ihanasta elämästä someen ja annetaan haastatteluja. Tietysti aina muistetaan kertoa, kenen lapsia ollaan.
Ah, ollapa etuoikeutettu.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä aloitus.
Itselleni tuli ihan sama olo. Ihan pienelläkin miettimisellä tulee heti mieleen moniakin jotka ovat tehneet paljon työtä, mutta silti heistä puhutaan aina jonkun lapsena :(
Onko paljonkin suomalaisia esimerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä aloitus.
Eipä nyt niinkään.
Onhan se ihan selvää että osa menee vipillä läpi elämän. Ja tottahan tuo kaikki on.
En kyllä haluaisi olla erään telkkariohjelman klaanin jäsen, eihän semmoinen hanuri sovi millään tavalliseen tuoliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä aloitus.
Eipä nyt niinkään.
Onhan se ihan selvää että osa menee vipillä läpi elämän. Ja tottahan tuo kaikki on.
Jaa, itelle ei nyt tule edes ketään mieleen.
Heittäkää nyt ees kymmenen tuollaista suomalaista etuoikeutettua nimeä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä aloitus.
Eipä nyt niinkään.
Miksi pitäisi olla suomalaisia? Eihän aloituksessa puhuttu maasta mitään.
Nolo kateellisen ruikutus tämä aloitus. Vieläpä varsin aivoton, kun ei ollenkaan ole osattu ajatella sitä puolta, millainen taakka on olla vauvasta saakka suurennuslasin alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävä aloitus.
Eipä nyt niinkään.
Miksi pitäisi olla suomalaisia? Eihän aloituksessa puhuttu maasta mitään.
Pyysin esimerkkejä suomalaisista, jotta voin sitten ärsyyntyä ja olla vaikka kateellinen.
Oikeastiko joku on kateellinen tuollaisesta? Itse olen ainakin vain kiitollinen, että synnyin ihan tavalliseen perheeseen. Ei tarvitse jatkuvasti miettiä, mitähän lehdissä seuraavaksi minusta lukee. Eikä tarvitse olla mammojen ruodittavana täällä, mikä on jopa suurempi etu kuin lehdistön välttely.
Joo, kylläpä olen kateellinen, kun ei jatkuvasti ole paparazzit kyttäämässä....
Kenelle ap on erityisen kateellinen? Nimiä kehiin.
Ainakin Suomessa aikalailla kaikki tunnetut sometyöläiset ovat ihan tavallisesta kodista. Eli ei siihen tarvita iskän tai äiskän nimeä, että voi tehdä uraa somessa.
Kyllä minulle olisi hyvin kelvannut etuoikeutettu lapsuus. Olisin mieluummim vaan poiminut rusinat pullasta ja hyödyntänyt privaattikoulujen tarjonnan sekä rahallisrn yltäkylläisyyden, mutta sitten tehnyt ihan samaa kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle olisi hyvin kelvannut etuoikeutettu lapsuus. Olisin mieluummim vaan poiminut rusinat pullasta ja hyödyntänyt privaattikoulujen tarjonnan sekä rahallisrn yltäkylläisyyden, mutta sitten tehnyt ihan samaa kuin nykyään.
Olisit siis halunnut olla yksinäinen ja jatkuva kateuden kohde sekä koko ajan kytättävänä. Pahimmillaan 24/7 henkivartijan kanssa kulkeva.
Joo-o, nimivippi on aika yleinen keino. Miettikääpä, kuinka moni maailmanjulkkiksen joku lapsi ei olisi tehnyt mallintöitä. Ja se joka väittää, ettei suurimmassa osassa näistä äitylin tai isukin tarjoama nimi auttanut, valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se sama välttämättä olisi mahdollista. Sitä ei nimittäin ihan helpolla mennä esim. prinsessana Sokoksen kassalle tms.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, nimivippi on aika yleinen keino. Miettikääpä, kuinka moni maailmanjulkkiksen joku lapsi ei olisi tehnyt mallintöitä. Ja se joka väittää, ettei suurimmassa osassa näistä äitylin tai isukin tarjoama nimi auttanut, valehtelee.
Mikä niissä mallintöissä on niin hienoa, että herättävät noin paljon kateutta? Mitä olen mallien haastatteluja lukenut, ei ole mikään glamourammatti.
Ei tarvitse olla julkkiksen lapsi päästäkseen ns. jonon ohi. Riittää, että on sukulaisia/tuttuja vaikutusvaltaisessa asemassa. Moni ihan tavis pääsee ohituskaistaa pitkin töihin suhteilla.
Säälittävä aloitus.