Onko puoliso antanut sinut lainaan kaverille?
Ystävä on yksinhuoltaja ilman seksiä, kaverilla valtava krapulakiima tai muuten vain?
Kommentit (8)
M43 kirjoitti:
Tarkoittaako tämä sitä, että joku omistaa toisen? Vauvapalstalla varmaan siis sitä, että aloittajan mielessä mies voi lainata vaimoaan kaverille, jota panettaa. Millä vuosisadalla kenties elät, ap?
Otsikossa mainitaan puoliso, se voi olla kuka vaan. Kerran tapahtui krapula-aamuna, minulla oli vuosisaden kankunen ja oltiin matkoilla hotelissa minä, puoliso ja ystävä, joka valitti panettamistaan, käskin kysyä puolisoltani haluttaisiko panna( hän on aina krapulapanoon) koska minä en voi. Siinä he panivat tällä vuosisadalla, oli kiva katsoa, helpotti krapulaakin.
ap
Lainasin muijaa naapurille, joka unohti palauttaa. Laina on kestänyt jo 12v.
Olisin kiimasta soikeena jos avopuoliso lainais mut hänen kavereilleen. On sen näköstä mimmiä et olisin lainassa milloin vain
Vierailija kirjoitti:
Olisin kiimasta soikeena jos avopuoliso lainais mut hänen kavereilleen. On sen näköstä mimmiä et olisin lainassa milloin vain
Sama. Voi että vaimolla on muutama kaveri joita mielelläni hoitaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Voi että vaimolla on muutama kaveri joita mielelläni hoitaisin.
Joo,mutta ei sitten millään,itsekkäästi vain omitaan.
Hyvä puoliso suorastaan tarjoaisi puolisoaan lainaksi kaverilleen,varsinkin jos kumpikin haluaisi.
Ai että tuli vanhat muistot mieleen, nuoruuden tyttöystävän kanssa. Oli aika "erikoinen" tapaus jälkeenpäin ajateltuna, ihan hyvällä tavalla kuitenkin.
Oltiin kerran vanhempieni mökillä, minä, tyttis ja hänen ystävänsä. Käytiin erittäin paljon tiivistettynä seuraavanlainen keskustelu;
Tyttöystävä: Panettaa.
Ystävä: Niin muaki.
Minä: *mutinaa*
Ystävä: Menkää panemaan, ei haittaa.
Tyttöystävä: Ei pysty, mulla on menkat. Menkää te?
Lopun varmaan arvaatte. No, se suhde ei kuitenkaan kestänyt. Vaikka seksuaalisesti oltiin molemmat yhtä hulluja ja kokeilunhaluisia, niin elämänarvot muuten olivat ihan eri planeetoilta. Mutta silti edelleen 25 vuoden jälkeenkin ainut kokemus, jossa tyttöystävä katsoo vieressä kun panen vierasta. Myöhemmin oltiin kolmistaankin, taisi molemmilla tyttösillä olla bi-uteliaisuutta sen verran😀
Tarkoittaako tämä sitä, että joku omistaa toisen? Vauvapalstalla varmaan siis sitä, että aloittajan mielessä mies voi lainata vaimoaan kaverille, jota panettaa. Millä vuosisadalla kenties elät, ap?