Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rikosilmoitus poliisista? (H)

Vierailija
10.02.2015 |

H on taas vauhdissa, tällä kertaa hehkuttamassa venäläisiä ja suunnittelemassa rikosilmoitusta eräästä poliisista:

"Minulle on venäläiset uskoutuneet siinä, että täällä päin Suomea tietyt henkilöt heitä kiusaavat ja jotkut heistä on nimeltä maininneet että ketkä. Itse olen myös nähnyt sitä rasismia mikä täällä on joillakin venäläisiä kohtaan. Jopa poliisi haukkui minulle venäläisiä päin naamaa. Poliisi on rasisti täälläpäin ja kyllä poliisille pitäs saada aikaa syyte ja rikosilmoitus rasismista ja kansanryhmää vastaan kiihottamisesta kun poliisi haukkuu suomenvenäläisiä. Aion kertoa venäläisille tuon kyseessä olevan poliisin nimen ja poliisin kohtalo olkoon nyt venäläiasten käsissä, että mitä te venäläiset aiotte kyseisen henkilön kohdalla menetellä, niin päättäkää itse ihan vapaasti, Suomi on vapaa maa ja teillä on samat vapaudet kuin kaikilla muillakin ihmisillä täällä. Tämä on myös teidänkin maa eikä pelkästään suomalaisten. Tässä en kerro poliisin nimeä mutta tästä lähetän kopion useille venäläisille joille sen mainitsen ja kerron että kyseinen poliisi on loukannut venäläisten ihmisten kunniaa ja kehoitan venäläisiä tekemään rikosilmoituksen."

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla