Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennen kuin vastaatte aloituksiin!

Vierailija
10.02.2015 |

Katsokaa pliis sitä pientä numeroa, mikä ilmaisee milloin alkuperäinen viesti on postattu.
Aika turhaa ruveta neuvoja jakelemaan jollekin 8v. vanhalle jutulle... jota joku on huvikseen nostanut.

Eihän se sinänsä minua haittaa vaikka halutaanin eskustella ihaiesta joiden ap on varmaan jo kauan sitten poistunut palstailemasta, mutta ihmetyttää vain miten vaikeaa se voi olla vilkaista sitä alkuperäisen viestin päivämäärää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipo

Vierailija
2/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ei voi olla samanlaista ongelmaa? Mitä se oikeesti haittaa jos nostaa vanhan jutun? Kato sä pliis sitä pientä numeroa, mikä ilmaisee milloin alkuperäinen viesti on postattu ennenku alat neuvojas jakeleen.

Vierailija
4/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja

Vierailija
5/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siitä silti joku toinen hyötyä.

Vierailija
6/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Monet kysymytkset ovat edelleen ajankohtaisia, vaikka olisvatkin 10 vuotta vanhoja. Lisäksi joku vanha keskustelu on joskus hyvä ottaa pohjaksi uuteen, kun siellä on vaikka ennusteltu tulevaisuutta, niin siihen on hyvä jatkaa keskustelua kun tiedetään miten oikeasti kävi.

Lue itse avausviestien päivämäärät ja hylkää ketju, jos olet alleginen vanhoille ketjuille.

Vierailija
7/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vastaan vaikka huomaankin aloituksen olevan vanha, senkin pöhlö, jos katson että haluan kommentoida, joko alkuperäistä viestiä, tai jotain kommenttia. Sinä siis vastailet vain aloittajalle?

Vierailija
8/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi joku siitä hyötyä joo, mutta kun katsoo sitä viestiä millä ketjua on nostettu se on yleensä joku "jaaha" tai vastaava, eli joku nostelee vanhoja ketjuja ihan kiusallaan, ja nauraa sitten itekseen kun tyhmät mammat innoissaan rupee neuvomaan ap:ta vaikka ongelma on ollut ajankohtainen 4v. sitten.

Minua vain ihmetyttää miten ihmiset voi olla huomaamatta että suoraan otsikon yllä lukee kirjoittajan nimi (yleensä vierailija) ja heti perään aloituksen päiväys.
Ettekö muuallakaan lue pikkupränttiä?

Vierailija
9/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei porukkaa aidosti se neuvojen antaminen kiinnosta. Se on sellasta itsekästä omien mielipiteiden ja "viisauksien" jakamista.

Vierailija
10/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:09"]

Miksi? Monet kysymytkset ovat edelleen ajankohtaisia, vaikka olisvatkin 10 vuotta vanhoja. Lisäksi joku vanha keskustelu on joskus hyvä ottaa pohjaksi uuteen, kun siellä on vaikka ennusteltu tulevaisuutta, niin siihen on hyvä jatkaa keskustelua kun tiedetään miten oikeasti kävi.

Lue itse avausviestien päivämäärät ja hylkää ketju, jos olet alleginen vanhoille ketjuille.

[/quote] Joo, joku yliluonnolliset jutut yms-ketju on ihan jees jos nostellaan, tai hauskoja sattumuksia tai vastaavia, mutta joku tyyliin "Mies ehkä oettää, mitä tehdä" ja sitten vastataan ap:lle suoraan, eikä keskustella yleisellä tasolla.
Jos ymmärrät mitä tarkoitan?
Niin silloin mietin että eikö ihmiset jumaliste tajua että se ap on epäillyt pettämistä monta vuotta stten, eikä juuri nyt tän illan aikana.

Vierailija
11/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:10"]

Kyllä minä vastaan vaikka huomaankin aloituksen olevan vanha, senkin pöhlö, jos katson että haluan kommentoida, joko alkuperäistä viestiä, tai jotain kommenttia. Sinä siis vastailet vain aloittajalle?

[/quote] JOs vastaat kommenttiin jota on postattu 6v. sitten, luuletko että saat vastauksen vielä siltä kommentoijalta?
Vai onko sinulle vain tärkeää saada mielipiteesi ilmi, oikeasti et halua keskustella?

Vierailija
12/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap meitä muita määrää.

Vastaan, jos haluan.

Jos haluan, voin vastata tähän sinun avaukseesi uudestaan vaikka viiden vuoden päästä.

Vierailija
13/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Niinkuin jo todettiin vastaan osittain siksi, että saan siitä jotain tyydytystä olla näppärä, avulias tai kusipää. Jos yleensä klikkaan keskusteluja, on aihe yleensä jokseenkin kiinnostava tai utelijaisuuden herättävä. Klassikot eivät vanhennu koskaan. Muutenkin se tunnustus kaikkia palstan kirjailijoita kohtaaan, että heidän työstään ollaan edelleen kiinnostuneita.

Luultavasti vuosien varrella tänne on kertynyt parempia ketjuja, kuin juuri tänään. Nostot tue ne muidenkin luettavaksi siinä samalla.

Vierailija
14/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:10"]

[/quote] JOs vastaat kommenttiin jota on postattu 6v. sitten, luuletko että saat vastauksen vielä siltä kommentoijalta?
Vai onko sinulle vain tärkeää saada mielipiteesi ilmi, oikeasti et halua keskustella?

[/quote]

Voi kuule, oletan että saan mielipiteen kenties joltain muulta paikalla olevalta ja näin peilaan omaa maailmaani toisten maailmaan, en halua välttämättä inttää sen yhden kommentoijan kanssa tai käännyttää häntä omalle kannalleni. Ehkä minun keskustelutapani on sitten poikkeuksellinen, en tiedä kun en keskustele kenenkään ihmisen kanssa livenä ollenkaan, minun sosiaalinen elämäni on kokonaan täällä siis.

Ja se ap tai kommentoija voi olla myös paikalla, valitettava totuus kun on että meitä on täällä useita mammoja jotka ovat kerran tultuaan jääneet, jopa 15 vuotta myöhemmin tavoitat meidät täältä.

Tänään vastasin johonkin ikivanhaan ketjuun, en vain kyllä enää muista ollenkaan mitä asia koski. Joku kommenteissa vain herätti ajatuksen, mutta saatoin silti sivuta myös aloitusviestin asiaa. Eipä tuo niin vaarallista ole, ei täällä päivässä liikaa ketjuja tule/nostella, joten ei kannata niin vakavasti jokaista nostoa ottaa, pitää sitten vaan huolen ettei itse vastaa vanhoihin jos se kerta aiheuttaa niin ison ketutuksen.

8

Vierailija
15/17 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla mutta kaikkein eniten mua häiritsee se, että nykyään täällä on aivan liikaa twiittaustyylisiä hektisiä heittoja, joista heti näkee, ettei ole edes avauspostausta luettu kahta riviä pitemmälle.

On ollut vaan se pakottava tarve välittömään reagointiin, vaikka ei edes tiedetä mistä on kysymys, tai mitä ketjussa on jo keskusteltu. Ihan kuin se mobiili polttelisi näpeissä niin, ettei pysty hetkeäkään keskittymään.

Pahinta oli se yksi tyyppi, joka ilmeisen aidosti ihmetteli, että lukeeko joku oikeesti ketjun vastauksia...? Siis wtf.....??!

Vierailija
16/17 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
17/17 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa itsekin joskus vastannut vanhaan ketjuun, jonka joku nostanut, mutta koska maailmanloppua tms. katastrofia ei ole tullut, niin syntini lienee mitätön.