Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tehdä kun kännykän herätys ei toimi???

Vierailija
10.02.2015 |

Samsungiini tuli päivitys ja nyt olen 2 aamuna nukkunut pommiin. Ihmettelin kovin asiaa kunnes testasin, että herätys ei tosiaan enää toimi. Mitäs nyt??? Kenen on vastuu, kuka korvaa?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaat tietysti herätyksen. 

Vierailija
2/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:57"]Testaat tietysti herätyksen. 
[/quote]
Siis mitä? Testasin jo, ei toimi. Kuka vaan kelle on tullut androidiin 5.0 lollipop päivitys, voi todeta saman.
Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan oli olemassa herätyskelloja.
Ne olivat sellaisia noin nyrkin kokoisia neliskanttisia kapistuksia joissa oli kello. Sitä pidettiin yöpöydällä ja aamuisin se herätti. siihen pystyi asettamaan haluamansa kellonajan jolloin piti herätä.

Vierailija
4/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellusten äänet päälle, herätyksen valitseminen joka päivälle, kännykän uudelleenkäynnistys. Testaa nyt ensin laittamalla herätys johonkin 5 min päähän noiden jälkeen... -.-

Vierailija
5/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan. Se on puhelin, ei herätyskello.

Vierailija
6/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ole aikoinaan vanha noksuluuri joka kanssa kadotti äänet satunnaisesti. Ei ollut eka eikä vika kerta kun nukuin pommiin sen ansiosta. Kannattaa ostaa parempi puehlin tai sitten perinteinen herätyskello.

Vierailija
7/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että ekan kerran jälkeen kokeilee, onko kellossa jokin häikkä.

Vierailija
8/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vanha tyhmäluuri Samsung, jonka herätys temppuilee, saattaa laittaa itse itsensä pois päältä. Siksi mulla on miehen kännykässä lisäherätys, että varmasti herään. En voi käyttää vanhaa vekkaria, koska en saa unta jos huoneessa on viisarikello. Digitaalista herätyskelloa olen etsiskellyt, mutta ei ole vielä sopivaa tullut vastaan.

Vierailija
9/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tähän hätään mitään toista herätyskelloa. Kiva poukkia koko ens yö tarkistamaan mitä kello on =(
Ap.

Vierailija
10/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä jotakuta soittamaan sulle aamulla?

Vierailija
11/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laadit tietysti Samsungin porukoille äkäisen sähköpostin, jossa vaadit korvauksia menetetyistä minuuteista/tunneista. Voit tietty raivota vielä myös Googlelle, ihan vaan siitä syystä koska uusin androidin päivitys on buginen.

Btw, jos sulla on luurissasi kalenteri tms, laita se hälyttämään väliaikaisesti aamuisin. Pitäisi toimia kunnes saavat päivityksen kasattua tuohon bugiin.  

Vierailija
12/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole televisiota tai stereoita hälytystoiminnolla? Tai tietokonetta/läppäriä, jonka kautta saisit käytettyä jotain nettiherätyskelloa?

Vierailija
13/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kalenteriin joku merkintä ja siihen äänellinen muistutus. Toimii herätyksenä.

Vierailija
14/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei on mulla tabletti. Mutta tulerkohan siihen sama päivitys pian??
Ap.

Vierailija
15/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:12"]

Hei on mulla tabletti. Mutta tulerkohan siihen sama päivitys pian?? Ap.

[/quote]

Älä päivitä, jos se kysyy?

Vierailija
16/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oisko ihan perinteinen herätyskello nyt paikallaan?

en mäkään siitä tikityksestä tykkää, siksi vien sen yöks keittiöön. Kuule kyllä kun se aamulla herättää, sen verta on kova ääni

Vierailija
17/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:07"]Sulla ei ole televisiota tai stereoita hälytystoiminnolla? Tai tietokonetta/läppäriä, jonka kautta saisit käytettyä jotain nettiherätyskelloa?
[/quote]
Onko sun telkkarissa herätys? Ja kellä on stereot vuonna 2015?

Vierailija
18/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:13"]no oisko ihan perinteinen herätyskello nyt paikallaan?

en mäkään siitä tikityksestä tykkää, siksi vien sen yöks keittiöön. Kuule kyllä kun se aamulla herättää, sen verta on kova ääni
[/quote]
Mustäköhän tähän aikaan lähtisin sellaista ostamaan?

Vierailija
19/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ainakin joskus laittanut vqhingossa samsungissani herätyksen soittoäänen äänettömäksi, eli kun hälytystä asentaa, on hälytysääni-kohdan alla äänenvoimakkuuden säätö, ja sen olin huitaissut minimiin.

Vierailija
20/24 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 21:07"]Sulla ei ole televisiota tai stereoita hälytystoiminnolla? Tai tietokonetta/läppäriä, jonka kautta saisit käytettyä jotain nettiherätyskelloa? [/quote] Onko sun telkkarissa herätys? Ja kellä on stereot vuonna 2015?

[/quote]

No on. Ja on kuule levysoitinkin vielä.