Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vika (rintakivut, väsymys)

Vierailija
10.02.2015 |

Marraskuusta asti olen kärsinyt rintakivuista (ikää 20v), kipu on pistävää, tuntuu välillä kainalossa ja ranteessa. Sydänfilmi otettu kolmesti, eikä ole mitään poikkeavaa. Pieni sivuääniepäily (havaittu pikkulapsena ensimmäisen kerran). Kipu ei ole jatkuvaa, mutta häiritsevää. Olen myös huomannut että kipua tuntuu eniten makuulla..
Myös järkyttävä väsymys on alkanut vaivaamaan, väsy voi iskeä kuin salama kirkkaalta taivaalta ja päikkärit on siinä vaiheessa melkein välttämättömät. Yöllä tulee nukuttua normaalisti ja hyvin, nukkumaan yleensä viim 0:00 ja heräilen 9 aikoihin aamulla.

Julkisessa terveydenhuollossa ei ole tehty mitään, joten olen käynyt nyt yksityisellä, alkaa sen verran olla vaivaava kun ei tiedä mikä on ja miten sitä voisi hoitaa.. Koiran kanssa käyn ulkona useasti päivässä ja venyttelen kotona

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehdottanut lihasjumia.

Vierailija
2/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kipu on ihan keskellä rintakehää, ja on helposti hengästyva ja tulee kevyessä rasituksesta helposti hiki kyllä se pumpussa vika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anemia

Vierailija
4/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla samaa, olen 23v. Lihasjumeja itse epäilen, niskajumia, joskus huippaa. Rintaa pistää ja vihloo ja kävin myös sydänfilmissä joskus 21-vuotiaana kun sain jo paniikkikohtauksia tämän takia. Mitään ei löytynyt. Vieläkin saan vähän paniikkikohtauksia, mutta ajattelen vain ettei mitään vaaraa ole, en ole saamassa sydäriä tms.
Voisin myös epäillä stressiä. Voi aiheuttaa myös ihme oireita.

Vierailija
5/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko venytellyt rintarankaa? Jos se on jumissa niin kipu voi olla tuollaista.

Vierailija
6/8 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt jumeja ja olen suunnitellut fysioterapiaa, kun omat venyttelyt ei tunnu ainakaan auttavan. Todella epämielyttävää ja tottakai ensimmäisenä aina mielessä että olisi jotain vakavampaa.. Ap

Vierailija
7/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaan ajatella että olet vielä nuori eikä luulisi olevan mitään vakavaa. Kokeile aluksi vaikka käymistä hierojalla ja venyttele koko kroppa! Lonkat yms. voivat vaikuttaa selkään!

Vierailija
8/8 |
12.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla teki stressi, ahdistus ja masennus tuollaisia.