En halua parisuhdetta
Tykkään kuitenkin seksistä naisten kanssa. Ostan sitä ammattilaisilta, ja tästä moni nainen tuntuu panevan pahakseen. Mutta eikö näin ole parempi kuin Tinder-deittien köyriminen ja jättäminen ekan panon jälkeen? Nyt kaikki osapuolet tietävät mikä on homman nimi.
M36
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se kellekään kuuluu miten seksisi hoidat. Outoja tuttuja sinulla.
Niinpä niin.
Minä olen nainen joka ei halua parisuhdetta mutta en kyllä miestäkään elämääni edes sen maksullisen vertaa.
Sellaisia miehiäkin kun löytyy jos haluaa maksaa. Omat rahani kyllä suuntaan ihan muualle.
Itselleni on täysin yks hailee kuka mistäkin maksaa. Jos se sopii parhaiten elämäntilanteeseen, siitä vaan.
En ymmärrä mitä se raha siinä välissä muuttaa kun kuitenkin lukemattomat naiset ja miehet harrastaa seksiä baarista tai tinderistä isketyn tuntemattoman kanssa? Muuttuuko se heti jotenkin likaiseksi hyi-hyiksi jos siitä maksaa? Onko ilmaiseksi sitten parempi ja jos on, niin millä tavalla parempi?
En jaksa nähdä vaivaa kekenkään edesottamuksista, hoitakoot kukin oman tonttinsa minä hoidan omani.
Sitä paitsi; mistä se potensiaali seurustelukumppani voi tietää monelleko se mies (tai nainen) on maksanut, monenko kanssa ollut jos tämä ei kerro?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua parisuhdetta naisten kanssa, etkä harrasta Tinderiä, niin miten moni nainen edes tietää mitä vapaa-ajallasi teet?
Vai tapaatko yleensä uusia ihmisiä tavatatessasi esittäytyä kertomalla nimesi ja sen, että käytät maksullista seksiä?
En uusille ihmisille tietenkään. Mutta kun tuttavanaiset ovat kyselleet asiasta, ja olen rehellisesti kertonut, niin olen saanut kuulla kunniani.
ap
Ehkä heitä harmittaa se, että mitä todennäköisimmin tuet rahallisesti ihmiskauppaa.
Ap tässä. En todellakaan tue ihmiskauppaa. Käyn vain suomalaisilla opiskelijatytöillä, jotka myyvät seksiä kun eivät halua käyttää niin paljon aikaa työntekoon.
Ihmettelen, miten niin monet naiset tuntuvat automaattisesti kuvittelevan, että seksinmyyjät olisivat aina jotain vankina pidettäviä huumeaddikteja. Kyllä tarjontaa on ihan laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua parisuhdetta naisten kanssa, etkä harrasta Tinderiä, niin miten moni nainen edes tietää mitä vapaa-ajallasi teet?
Vai tapaatko yleensä uusia ihmisiä tavatatessasi esittäytyä kertomalla nimesi ja sen, että käytät maksullista seksiä?
Eikö sinkkunaisilla ole miespuolisia kavereita?
No voi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uusille ihmisille tietenkään. Mutta kun tuttavanaiset ovat kyselleet asiasta, ja olen rehellisesti kertonut, niin olen saanut kuulla kunniani.
ap
Ehkä heitä harmittaa se, että mitä todennäköisimmin tuet rahallisesti ihmiskauppaa.
Höpsistä. Heitä harmittaa se, kun heidän oman tavaransa arvo laskee sitä mukaa, mitä enemmän sitä on saatavissa rahalla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen ei tykkää maksullisissa käyneistä koska moni kokee silloin miehen pinnalliseksi ja sellaiseksi joka esineellistää naisia. Osa saattaa tuntea myös hunommuutta ja kuvitella että mies vertaa tavis naisen seksitaitoja maksullisiin jotka ovat ns. ammattilaisia. Toislle taas voi tulla mieleen että elämässä on muutakin hämärää.
Oikeasti kaiken taustalla on se ajatus, että naisille seksi on monopoli jolla voi käyttää valtaa miehiä kohtaan. Jos miehet saavat sitä rahalla halutessaan niin sehän merkitsee tämän vallan menetystä.
Siis voisko nyt joku kertoo tyhmälle, että miksi mies "menee pilalle" jos se käy maksullisissa? Eikö se nyt oo aivan sama höylääkö jotakuta ilmaseksi vai ostaen? Varsinkin, jos käy sellasen maksullisen luona joka omasta vapaasta tahdostaan, vastuullisesti ja turvallisesti toimien, hankkii elantonsa tai pikkusen extraa tilille. Eihän tuo nyt herra nähköön miestä vissiin pilaa!! Hyölänny se on muita joka tapauksessa niin mitä väliä onko maksanu siitä. Ny vähä pipoo löysemmälle!! Ja jos on kunnollinen mies, niin ei sen parisuhteen aikana tarvii h... rissa käydä.