Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on seksikäs ja epäseksikäs nainen?

Vierailija
10.02.2015 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen on hieman flirttaileva, minä tykkään juuri sinusta tyyppi.

Muodolla ei ole kovin paljon väliä, kunhan ei ole ihan luuranko, jotta on jotain jota halata.

Voi olla pitä, lyhyt, iso tai pienirintainen, hiusten väri voi olla mitä vaan, eikä vaatetuksellakaan oikeasti ole merkitystä, vaan sillä, miten nainen suhtautuu ympäristöönsä ja varsinkin miehiin. (kokeile itse: hymyile haluamasi miehen jutuille, ja tönäiset häntä lantiolla... toimiin jos toinen ei ole hintti)

Poikasilla voi olla joitain hieman ulkokultaisempia käsityksiä seksikkyydestä. Mutta tässä M47 näkemys asiasta.

Vierailija
22/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, osa miehistä pitää kuitenkin ujoja naisia seksikkäinä ja eivät kaikki miehet pidä kissapetoja seksikkäinä. Olen varma että olet ihana nainen. Luulen että ylikorostat " kömpelyyttäsi" omissa mielikuvissa, mitä muut eivät huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä on kuin persreikiä, jokaisella on oma. Joku voi olla jonkun mielestä huippuseksikäs hurmuri, kun taas jonkun mielestä 'ei minkään'-näköinen :)
Omasta mielestäni nainen on seksikäs itsevarmana ja aitona itsenään, olkoot sitten lyhyet tai pitkät hiukset, paksu tai laiha, pitkä tai lyhyt.
Kunhan itsevarmuus ei ole kuitenkaan sitä, että kuolaposkella kävellään pitkin kyliä ym. 

Vierailija
24/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 23:12"]

Kutonen, osa miehistä pitää kuitenkin ujoja naisia seksikkäinä ja eivät kaikki miehet pidä kissapetoja seksikkäinä. Olen varma että olet ihana nainen. Luulen että ylikorostat " kömpelyyttäsi" omissa mielikuvissa, mitä muut eivät huomaa.

[/quote]

Tänks. :) 
No, ainakin tässä tarinassani tämä komea työmies sai ainakin selvää puheestani. Siinä missä minä näytin kingin Martti Alaselta... :D Mutta niin, minulle seksikkyydellä on hyvin simppeli kaava:
Seksikäs viihtyy omissa nahoissaan ja hyväksyy muutkin kanssaihmiset. 
Epäseksikäs... no, ei tee noita? 
Omasta mielestäni ulkoisilla jutuilla on aika vähän tekemistä tuossa yhtälössä, vaikka niillä voi vähän avittaakin. :) Itse ainakin hurmaannun niin monenlaisista olennoista, ettei heissä varmaan ole mitään ulkoista, yhdistävää tekijää.

Vierailija
25/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 22:52"]

Mä voin naisena kertoa, että 8 on epäseksikäs mies. Tuollainen anaalinen ulkonäköpohdinta, lapsellinen leimaaminen ja yleinen neitimäisyys eli nirsoilu on vaan niin epämiehekästä että naisellinen nainen juoksee karkuun.

[/quote]

Tais mennä wt-mamman tunteisiin...

Vierailija
26/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin muutaman naisen, joita miehet kuvailee seksikkäiksi ja käyvät suunnilleen kuumina kun näkevät. Yksi on tumma, pitkähkö, rotevahkokin nainen jolla on matala ääni ja käheä nauru, avoin ja rempseä, muttei kuitenkaan tyhmä, kasvot tosi naiselliset, kauniit silmät. Toinen on vaalea, hyvin isorintainen, itsetietoinen, kun miehiä tulee paikalle, niin käytös muuttuu ja kävelytyyli entistäkin naisellisemmaksi, pukeutuu naisellisesti. Kolmannella on pitkät vaaleat hiukset, helposti lähestyttävä, hymyilevä ja naurava, hoikka, x-mallin vartalo, pyöreä peppu, naisellinen myös. Neljäs on tumma pitkähiuksinen, kapeavyötäröinen ja pyöreäpeppuinen, kasvot tosi eksoottisen näköiset, matala ääni ja nauru. 

27/27 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen on sellainen naisellinen millä on piirteitä mitä miehellä ei ole, kuten rinnat, kropan muodot, pitkät hiukset, naisellinen ääni. Epäseksikäs on tämän vastakohta, eli mitä enemmän miehisiä piirteitä löytyy sitä enemmän turn off, kuten jykevä leuka, vahvat hartiat, lihaksikas, möreä ääni jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi