Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta! Mitäs teidän lauantaihin tänään kuuluu? Mitä aiotte tehdä?

Vierailija
20.11.2021 |

Itse todennäköisesti lojun vain sohvanpohjalla katsoen sarjaa ja latailen akkujani, tämä viikko oli poikkeuksellisen uuvuttava.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi käydä hakemassa yksi paketti lähipostista. Tällä hetkellä ilma näyttää vielä kirkkaalta, joten kävelylenkki todennäköisesti saman reissun yhteyteen. Klo 16 on saunavuoro ja sen jälkeen paistan pitsan. Illalla katson jonkun elokuvan.

Mulla nykyisin tuo saunavuoro niin aikaisin, ettei lauantaina voi oikein kauheasti mitään muuta tehdä, jos mielii saunoa. Monesti haahuilen ihan suosiolla yöpaidassa tuohon saunaan asti ja sen jälkeen uusi puhdas yökkäri päälle ja samaa kotona haahuilia loppupäivä :)

Sunnuntaisin sitten siivoan, käyn salilla ja kaupassa, lauantaina vaan olen.

Vierailija
2/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa haetaan noutoruokaa ja ajateltiin pelata koko ilta yhdessä miehen kavereiden kanssa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Disney+ ja pidän leffaillan :D<3

Vierailija
4/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien värjäys. Myynti-ilmoituksia toriin. Ehkä tacoja. Kotihommia.

Vierailija
5/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin käydä kirppareilla ja ostoksilla ja sitten syömässä jossakin ja matkata sitten porukoilleni.

Vierailija
6/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitelistalla yksi villasukka - pari valmistui eilen. Pyykinpesua ja pientä touhuilua. Ruuaksi tonnikalakiusaus. Päivällä pyörii Neiti Fisher nuoremman .., olen katsonut sen jo aiemmin niin, nyt vain syrjä silmällä. ja illalla varmaankin elokuva. Ulkonakin pitäisi käydä pikku lenkin verran.  Näin vapaapäivänä ei ole kiire ja saa nauttia siitä, että touhuilee omassa tahdissaan.

Vierailija
7/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin käydä kirppareilla ja ostoksilla ja sitten syömässä jossakin ja matkata sitten porukoilleni.

Mitäs alapeukutettavaa toisen päiväohjelmassa on?

Vierailija
8/8 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs alapeukutettavaa toisen päiväohjelmassa on?

Mä oon toi johon kommentoit ja tällä palstalla olkoon mikä aihe vaan niin alanuolia mulle vaan sadellaan. Tuo on niin tyypillistä minua ja arvelen voikohan olla kirjoitusasuni olla niin tunnistettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi