Mitä ruokaa tänään?
Kommentit (20)
Kalafileitä, valmismuusia, kasviksia
Lihamureketta, paistettuja perunoita ja kanttarellikermakastiketta
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 14:01"]Meillä syödään tänään siskonmakkarakeittoa lasten toiveesta :)
[/quote]
Eikö lapsille tule ikävä siskoa?
Salamipizzaa, tai herneheittoa tarjouksessa, 75 cnt, iso purkki. Taitaa olla parempaa hernesoppaa mitä kotimaiset ovat.
Bolognesekastiketta ja perunoita. Porkkanaraastetta appelsiinipaloilla.
Eikö olisikin hienoa, kun ei itse tarvitsisi keksiä mitä aikoo syödä illalla? Olisi jokin nettipalvelu joka ehdottasi hintahaarukan syötettyäsi yhden klikkauksen jälkeen x määrä reseptejä?
Kuinka jaksat kokata, jos et edes jaksa miettiä mitä aiot kokata?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 13:49"]Eikö olisikin hienoa, kun ei itse tarvitsisi keksiä mitä aikoo syödä illalla? Olisi jokin nettipalvelu joka ehdottasi hintahaarukan syötettyäsi yhden klikkauksen jälkeen x määrä reseptejä?
Kuinka jaksat kokata, jos et edes jaksa miettiä mitä aiot kokata?
[/quote]
Nyt ei välttämättä ollut jaksamisesta kyse vaan ideoista.
Meillä syödään tänään siskonmakkarakeittoa lasten toiveesta :)
Söin fenkolia ekaa kertaa tuossa. Pistin viipaleiksi ja ruskistin pannulla, sekä haudutin kanaliemessä. Oli aika hyvää kasvikseksi, kun en ole ennen syönyt. Ne ohuet korret saa vetää niin kapeaksi siivuksi, kun pystyy, jotta pehmenevät.
Meillä tomaattimozzarellapasta. Uunissa kuivattuja kirsikkatomaaja, valkosipulia, oliviöljyä, chiliä, basilikaa, mozzarellaa.
Lidlissähän myydään pääasiassa näitä Trattoriomerkkisiä pizzoja. Ainakin Hawaii ja inferno ovat molemmat huonoja. Hawaii maistui sokeroidulle pizzalle, ei pelkästään ananaspalat. Trattorion salamipizzat ovat parhaita, en muita kyllä ostaisi. Mozzarella on tyypillisen mauton, siinä joutuu täytteet väsäämään itse, eli sitäkään en suosittele.