Pääsen elämään miehen siivellä <3
Mies on saamassa työpätkän. Heti ensimmäiseksi etsitään iso kolmio ja muutetaan vuokralle. Sitten alan shoppailla miehen rahoilla. Teen joka päivä avokadopastaa ja käyn kahviloissa ystävieni kanssa! Aloitan myös kalliin kuntoharrastuksen ja hankin perhoskoiran, jolle hankin joka viikko uusia vaatteita. Kyllä elämä on ihanaa <3
Kommentit (14)
Olisko muilla vinkkejä, miten voin kuluttaa miehen 1700 €/kk tienestit tehokkaasti? Muita tuloja meillä ei ole ;) Ap
muita tuloja ei ole? joo totanoin... miltäs paskamamman korvaan kuulostaa esim; vuokra/puhelinlaskut/sähkölaskut/nettilasku/ ehkä kanavapaketit/koti vakuutus yms.. shoppaile nii paljo ku sielu sietää - toivon mukaa se 100e/kk riittää.. säälin sun äijääs jo nyt tosin.. tollanen vitun kullankaivaja riesana.. ei hyvältä näytä
Ja kakkonen. Mä en saa mitään tukia enkä sossustakaan rahaa koska on luottotiedot kunnossa niin eipä osotella sossusormella :DD Mies saa enemmän rahaa kun ollaan saatu ikinä yhteensä. Saa nyt kahdessa päivässä enemmän kuin mitä ite sain viime vuonna kuukaudessa tekemällä töitä, vaikka vähennettäs verotki siitä määrästä. Ap
laitat äijäs duunaa 1700 etee 8h päivii 5p/vk.. ja unelmoit noista asioista.. voi huoh.. huomaa kyllä että et ole aikasemmin aunu omillas...
'
Aiotko viettää luksuselämääsi Helsingissä? Tervetuloa! Tässä yksi ihan kiva vuokrakolmio kävelymatkan päässä kahviloista.
Aloittaja,sinulle ei riitä shoppailurahaa. Miehelläsi tulisi olla palkka 15000€, että saisit shoppailla. Pätkätyö vie sossun luukulle. Olisit laskenut paremmin. Kuukausipalkka vähintään 10000€, muuten ei ole laatua.
Siis tottakai Helsingissä asuminen olis ihan fantsuu <3 Mies voi jäädä tänne ja maksaa kahden asunnon vuokrat ja mä käyn shoppailee ja vetämässä lattea. Ap
Olis kai pitäny sanoa miehelle et opiskelee lääkäriksi tai muuten ei tipu ;( No voihan sieltä Stadista löytyä vaikka millasta tohtoria. Ap
Saan parin kk kuluttua cäshinä noin 15 kE bonuksia. Kummasti on tuo rouva alkanut olemaan aloitteellinen seksin suhteen. Haluaisin ajatella sen olevan vain alkavan kevään valonmäärän tuomaa innostusta...
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 09:31"]
Oikeesti mun toivo yhteiskuntaan katosi, kun löysin tämän palstan. Sossupummimammat kuluttaa täällä aikaansa ja tekee ""hauskoja"" viestejä tänne.... Menisitte töihin tai katoisitte yhteiskunnasta
[/quote]
Aika vähällä sä toivosi menetät :D
Yhtään et tiedä, vaikka aloittaja olisi vain tylsää työtä tekevä tyyppi, joka haluaa kahvitunnillaan vähän provoilla, opiskelija, joka pitää lystiä kustannuksellasi jähmeällä oppitunnilla jne. jne. Ei myöskään tule sinulle mieleen, että aika pieni joukko hörhöjä satuilijoita töräyttää nopeasti tämän palstan täyteen mielikuvituksensa tuotteita mamuista, siipeilystään jne.
Joka kerta kun joku täällä töräyttää, että "mä täällä vaan makoilen teidän rahoilla", niin aina tarttuu saalista koukkuun. Näin helppo on vaikuttaa ihmisten asenteisiin, kun lähdekritiikki puuttuu totaalisesti.
Ja mä en edes oikeesti makoile teidän rahoilla. Ei olla minä eikä mies kumpikaan haettu sossusta koskaan rahaa. Eikä mies saa tällä hetkellä ees Kelasta kuin 190 € asumiseen. Mä en edes sitä. On ollu taloudellisesti vaikeeta ja mies sai töitä niin elämä helpottuu. Plus en tykkää Hesasta. Eikä sieluni pala halua perhoskoiralle. Eikä oikeestaan tuollaselle elämälle. Oon vain onnellinen, että mies saa töitä mut en voi huudella siitä just nyt tutuille. Toistaseksi elän miehen kukkarolla mut en todellakaan tuota elämää. Ja mieski eli melkein kaks vuotta minun kukkarolla, ettei tarvinnu jättää koulutusta kesken. Mun opinnot on siks viivästyny kun oon elättäny meitä. Välillä paremmalla paikalla ja välillä ihan todella paskalla palkalla. Mut jospa tässä itekki nyt vois nyt keskittyy kouluksen loppuun viemiseen. Ap
Toi 1700€/kk on ruhtinaallisesti ja tuntuu siltä 100 000€:lta. Mies voi kohta ostaa itselleen uudet alushousut ja välikerrastohousut ilman, että pitää miettiä saadaanko vuokra maksettua kuussa ja voidaanko syödäkki. Ap
Oikeesti mun toivo yhteiskuntaan katosi, kun löysin tämän palstan. Sossupummimammat kuluttaa täällä aikaansa ja tekee ""hauskoja"" viestejä tänne....
Menisitte töihin tai katoisitte yhteiskunnasta