paljonko kirpparilla voi pyytää
Hyväkuntoisesta/uudenveroisesta tyttöjen vaaleanpunaisesta racoon merkkisestä haalarista? Uutena maksanut jotain 130€. Onko 30€ hyvä vai liikaa?
Kommentit (10)
Riippuu koosta. Mielestäni kirpuilla pyydetään nykyään liikaa. Itse katselin tuolla hinnalla yhtä uudenveroista reimateciä kunnes huomasin pienen viillon polvessa. Paskanahan se haalari silloin on, kun ei pidä enää vettä. Itse olisin antanut ilmaiseksi tai heittänyt roskiin.
En maksais 30 euroo kirpparilla. Ite maksaisin 15 e. Eli jos haluut saada nurkista pois niin sellanen hinta mitä maksetaan. Jollei niin välii saatko myydyks ni ei kait sil o välii mitä siit pyydät. Aleista saa nyt tosi halvalla uusia pukuja et siks myöskään en ikinä laittais käytettyyn 30 eeroo mut tapansa kullakin.
Ihan ok hinta jos haalari on täysin ehjä ja hyväkuntoinen.
Nettikirppiksellä saat helpommin tuon hinnan siitä.
25€ varmaan sitten laitan?. Jos ei mee niin tosiaan nettikirpparille sitten :) 98Cm on koko ja ei ole mitään tummumia eikä karheumia kun on pidetty vaan pakkasilla ja silloinkin on ollut toinen haalari myös käytössä.
15€ on aika vähän kyllä uudenveroisesta haalarista?
kyllä mä maksaisin 30E ihan mielellään.
Olen saanut hyväkuntoisista Pop:n haalareista 40E kirppiksellä.
Huutonetissä myin Molokidsin pari kertaa käytetyn talviparkan 100E, uutena maksoin 199E.
Ja joo oon katsellut että vastaavista mutta huonokuntoisemmista on 40 eurookin pyydetty!!
Se on kyllä jo liikaa. Ja kerran näin 80€ haalarin :D Ite maksaisin heti sen 30€ tuosta mutta sillä kyselin maksaako kukaan muu ;)
Kirpparille mennään kuitenkin tekemään heräteostoksia..
AP
Kutosviestikin oli ap lta :)
Pakko kysyä alapeukuttajilta mitä maksatte kaupassa uudesta haalarista?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:20"]Pakko kysyä alapeukuttajilta mitä maksatte kaupassa uudesta haalarista?
[/quote]
Juuri ostin takki+housu yhdistelmän kaupassa koko92 ja hinta 10€
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 11:20"]Pakko kysyä alapeukuttajilta mitä maksatte kaupassa uudesta haalarista?
[/quote]
Juuri ostin takki+housu yhdistelmän kaupassa koko92 ja hinta 10€
[/quote]
Eli et ostaisi merkkihaalaria muutenkaan?
Marketin hyväkuntoiselle puvulle, joka kylläkin kevätpuku, laitoin 7 euroa ja se olikin heti mennyt.
Ajattelin kun kuitenkin kallis haalari kyseessä että pikkuisen voisi pyytää enemmän kun on kuitekin uutenakin ollut tosi kallis.
No, pistän sen 25€ ja ainahan hintaa saa laskettua jos ei mee :)
Up