Musta on tulossa rasisti :´((
Oon aina pitänyt itseäni tosi humaanina ja suvaitsevaisena, vaan nyt oon alkanu pelkäämään tietyn kulttuurien miehiä..=( oon pettynyt
Kommentit (48)
suhteellinen määrä, ei suoranainen määrä. Suurempi riski se on tulla raiskatuksi jos otannassa on 100 somalia vs 100 kantasuomalaista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 14:23"]
Suomi on niin sairas maa nykyään että oksettaa. Kaipaan 80-luvun viattomuutta.
[/quote]
Sama sairaus oli 80-luvullakin, oireilu vain kohdistus mokutuksen sijaan Neuvostoliiton palvontaan. Samantyyppinen sakki nytkin asialla, samantyyppinen hurmos.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:23"]
Löysää pipoa vähän. Roistoja ei tarvi hyväksyä, supisuomalaisikaan, eikä sossuhuijareita. Mutta maailmankuva on vinksallaan jos näkee jokaisessa ulkomaalaisessa uhan. Pitää koettaa hallita omia pelkotilojaan.
[/quote]Miksi se jokaisessa pitäisi nähdä. Eikö yksikin tapettu ole liikaa. Osaatko tuntea mitään empatiaa rikosten uhreja kohtaan`?
Mulla ei ole koskaan ollut ongelmia sen kanssa, millainen ihonväri jollain ihmisellä on. Sen sijaan islamista en pidä enkä voi niitä oppeja hyväksyä. Jos joku muslimi ei paasaa asiasta vaan osaa olla normaalisti yhteiskunnassa, niin se on vielä ok, mutta mitään radikaalipaskaa en suvaitse yhtään. En kyllä muissakaan uskonnoissa, mutta islam on vaarallisin.
Minustakin on tullut ennakkoluuloinen,toisaalta vähän häpeän sitä. Pelkään minä suomalaisiakin miehiä jos ne huutelee ja tulee uhkaavasti kohti.
Se mikä minua ärsyttää on rasismikortin heiluttelu joka asiassa. Jos suomalainen mies raiskaa on ok tuomita hänet... Sitten jos muslimi raiskaa ja sen tuomitsee, alkaa valitus miten rasistia ollaan. Huhhuh.
En ole rasismi mutta olen uskontoja kohtaan aika negatiivinen, en tietenkään niin että polttaisin uskonnollisia pyhäkköjä kuten kirkkoja tai moskeioita tai vaikka jonkun wiccalaisen rituaalin menisin pilaamaan, ei siinä, senkus harrastelevat mutta ei tarvitse omia uskomuksiaan tunkea toisille väkisin / väkivalloin. Tuntuu että monet uskonnot kehottavat tappamaan jos ei henkilö käänny uskoon koska silloin hän on uskonnon X vihollinen, ja mitä vihollisille tehdään sodassa. Nämä kiihkouskoivaiset näkevät kaikki vihollisina ketkä eivät ole samaa mieltä (uskon)asioista. Ja tämmöistä pitäisi suvaita? Aivan naurettavaa koko kulttuurien sekoittaminen väkisin, ihan kuin tahallaan yritettäisiin jotain suuria kahakoita aikaiseksi, kahea määrä resursseja menee siihen että pidetään "rauhaa" yllä, varsinkin nämä kulttuurikehdot työllistää kovastikkin poliisia ja ylipäätään sairaaloita... Sama kun laittaisi Villipetoja samaanhäkkiin useita kappaleita ja siinä sitten koittaa pitää rauhaa yllä...
YKSINKERTAISESTI KAIKKI KULTTUURIT EIVÄT SOVI YHTEEN, MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEA TAJUTA, MIKSI HEITTÄÄ SE PALAVA TULITIKKU BENSAAN KUN TIETÄÄ MITÄ KÄY!?!?!?!?! (kaippa jotkut vain haluavat nähdä maailman palavan tuhkaksi).
Asun paikassa jossa on paljon ap:n mainitsemia henkilöitä. En ole kokenut uhkaavaa käytöstä heidän taholtaan, mutta koko ajan on tietty varaantuneisuus päällä ja välttelen kontaktia näihin henkilöihin. Sanoisin sitä terveeksi varovaisuudeksi, tilastot kun kertovat karua faktaa.