Musta on tulossa rasisti :´((
Oon aina pitänyt itseäni tosi humaanina ja suvaitsevaisena, vaan nyt oon alkanu pelkäämään tietyn kulttuurien miehiä..=( oon pettynyt
Kommentit (48)
Se on kun kulttuuria rikastetaan niin että kantaväestö kärsii ja pidetään maahanmuuttajia isommassa arvossa kuin itse alkuperäisväestöä, kaikki selkkaukset mitä tulee :) 07-09 vuosina suomessa 4:1 tukienmaksu maahanmuuttajille suhteessa kantaväestöön, tiedä mikä se luku on näinävuosina, silloin ruotsissa suhdeluku oli jo 10:1, ja katsokaa, ihmetelkää ruotsin menoa, siihen suomikin on menossa tällätahdilla. En ymmärrä, mutta ei sitä kaikkea tarvitsekkaan ymmärtää. Työssä käyvä keskipalkkainen aviopari ei yhdessäkään ansaitse yhtä hyvin kuin kolmen lapsen maahanmuuttajaäiti yksin tukien avulla.
Eikai se ihme ole kun katsoo mitä tänne tullaan tekemään. Oletetaan että kun suomi on vapaamaa niin että voidaan tehä mitä halutaan, Allahiltahan ne sossurahat tulee eikä suomen verorahoista, niinkuin joku arabitaustainen kehui haastattelussa :D
Noudatetaan jotain random vääristettyä näkemystä Koraanista silmätkiiluen, tai on totuttu omassa maahan siihe että pikkuraiskailut on ok..
En ihmettele yhtään että on tulossa rasistiksi, niin minäkin, jo pitkään olen ollut kääntymässä enemmän ja enemmän siihen että nyt riittää tämä pelleily. Heti jos kommentoi jotain ulkomaalaisen tekemistä joka ei käy, esimerkiksi pullojen rikkominen pitkiinsä, sanot asiasta -->> RASISTI SIKA FASISTI NATSI!
Ennakkoluulottomuus on miten ihmiset kuolee. Kukaan ei ole oikeasti ennakkoluuloton mutta on vaan päättänyt ideologiansa takia olla niin joitakin ryhmiä kohtaan tai sitten on vain niin typerä ja uskoo kaikkeen sinisilmäsesti. Varuillaan saa olla kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:10"]Oon aina pitänyt itseäni tosi humaanina ja suvaitsevaisena, vaan nyt oon alkanu pelkäämään tietyn kulttuurien miehiä..=( oon pettynyt [/quote] Ei se oo kiinni kulttuurista, vaan sukupuolesta.
[/quote]Ongelmallisissa kulttuureissa vallitsee työnjako sukupuolten välillä; naiset synnyttävät terroristit ja rikolliset ja hoitavat roistojen haavat ja vammat sekä huijaavat ja pettävät valtaväestöä siinä missä miehetkin. Miehet hoitavat väkivaltarikollisuuden ja kiristämisen. Naiset erikoistuvat seksuaalisiin huijauksiin ja petokseen sekä heidät laitetaan viattomamman ulkonäkönsä vuoksi hoitamaan tiettyjä rikoksia enemmän.
-Mies 29v + 1v-
rasismi kortti on semmonen minkä ne pelaa uudestaan ja uudestaan ja uudestaa nii kaua että joko
A. Ihmisistä tulee oikeasti rasisteja ku alkaa vituttaan se pelleily.
B. Ihmiset laskee housunsa alas, kumartaa ja ottaa sitä mustaa kyrpää sisää ja siedetään tuollaista käytöstä mitä täällä niin iso -% heistä tekee.
C. Liian paljon eri kulttuureja sekasin, kulttuurissa 1 ei suvaita asiaa x ja kulttuurissa 2 tämä x on heidän kulttuurinsa yksi tukipilareista, mitäpä tapahtuu kun asiaa ruetaan selvittelemään Kultturisekasopan keskellä...?...ihan saa itse miettiä
Ja miksi se tekee sinusta rasistin?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:10"]
Oon aina pitänyt itseäni tosi humaanina ja suvaitsevaisena, vaan nyt oon alkanu pelkäämään tietyn kulttuurien miehiä..=( oon pettynyt
[/quote]
On ihan normaalia pelätä potentiaalisia raiskaajia, eikä se ole mitään rasismia. Ihan tervettä järkeä siis.
Mie olin pari vuotta sitten tuolla puolustamassa mamuja ja niiden oikeuksia. Olin aktiivisesti mukana ja halusin auttaa.
Sen jälkeen kerta toisensa jälkeen on tapahtunut ihan järkyttäviä asioita, joita olen lukenut sekä mediasta että kuullut ihmisiltä, joille näitä asioita on tapahtunut (ja joita mediassa ei näytetä). Jatkuvasti, kerta toisensa jälkeen. Sitten se tapahtui, paras ystäväni raiskattiin. Sillon mulla napsahti päässä.
En tosin pelkää, mutta vihaan silmittömästi.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:26"]
Minusta jo tullut rasisti!
Muslimit ulos suomesta, kun eivät osaa olla ihmisiksi!
[/quote]
Ja hesarin toimittaja!
Yhteen aikaan rotua pidettiin hyveena.
Sitten kun koko euroopasta tuli eramaa ja pommit putosivat taivaasta ja oli yleinen nalanhata, niin sitten rodusta tuli pahe.
Ja siita puhuminen on kielletty ja siita ei enaan saa edes tietaa.
Rasisti on nykyaikana se mika keskiaikana oli noita
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:14"]
Entä jos tutustuisit maallistuneisiin tapamuslimeihin, vaikka bosniakkeihin tai albaaneihin? Eivät juuri suomalaisista eroa.
[/quote]
Mitä nyt Sellossa Prismassa silloin tappoi se yks albaani muutaman suomalaisen...
Kyllä mä suomalaisena käyttäydyn Prismassa todella eri lailla. Lapan safkaa ostoskärryihin.
Asioista ei voi sanoa ei-suomalaistaustaiselle ilman että heti leimataan rasistiksi, sitten on poliisiasia kun koitat ihan normaalikäytöstä vaatia myös ulkomaalaistaustaisilta. Ei ole yhtään hyvää kokemusta itsellä mustaihoisesta maahanmuuttajasta, niin kauan osataan käyttäytyä ja olla kunnes joku kritisoi edes pientäkin tekemistä, käyttäydytään kuin marttyyri että heitä taas sorretaan kun kehotetaan noudattamaan sääntöjä. Ihme pelleilyä tämä touhu.
Et ole rasisti, ellet syrji, koe huonompana tai kiihota muitakin vihaamaan jotain tiettyä etnistä ryhmää.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 09:16"]
Itselläni on käynyt nuin mustalaisten kohdalla. Ennen suhtauduin positiivisesti heihin, mutta kun viime vuosina oon nähnyt ja kokenut ihan liikaa pahaa heidän taholtaan niin en voi enää suhtautua niinkuin ennen. No, oppia ikä kaikki.
[/quote]
Samoin. Ja poliisi vielä meni tökerösti puolustamaan mustalaisten rikoksia. Tunsin silloin todella suurta puhdasta vihaa ja raivoa. Eikä se ollut edes rasismia, koska koin sitä syystä tiettyjen tekojen jälkeen tiettyjä ihmisiä kohtaan. Ja vaikka olisi rasismia, se on niin raiskattu sana, että en esim. itse enää käytä sitä, enkä varsinkaan ketään vastaan.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 01:10"]
[/quote]
Suomalaisessa yhteiskuntakeskustelussa sanaa rasismi on heitelty esiin niin paljon ja lähes aina tarpeettomasti että käytännössä se on nykyään eufemismi terveelle järjelle.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 13:48"]
Se on kun kulttuuria rikastetaan niin että kantaväestö kärsii ja pidetään maahanmuuttajia isommassa arvossa kuin itse alkuperäisväestöä, kaikki selkkaukset mitä tulee :) 07-09 vuosina suomessa 4:1 tukienmaksu maahanmuuttajille suhteessa kantaväestöön, tiedä mikä se luku on näinävuosina, silloin ruotsissa suhdeluku oli jo 10:1, ja katsokaa, ihmetelkää ruotsin menoa, siihen suomikin on menossa tällätahdilla. En ymmärrä, mutta ei sitä kaikkea tarvitsekkaan ymmärtää. Työssä käyvä keskipalkkainen aviopari ei yhdessäkään ansaitse yhtä hyvin kuin kolmen lapsen maahanmuuttajaäiti yksin tukien avulla.
[/quote]
Ja jos joudut rikoksen uhriksi, sinun pitäisi vaieta rikoksesta ja tummista tekijöistä, tai muuten olet rasisti. Suomi on niin sairas maa nykyään että oksettaa. Kaipaan 80-luvun viattomuutta.
Miksi täällä sanotaan rasismia järkeväksi asiaksi? Joko vähättelette rasismin merkitystä tai ette osaa erottaa sitä terveestä järjestä.
T. Maahanmuuttokriittinen.
Toivottavasti ei tuo jatkuva someraivo saa sitä aikaan. se on ihan organisoitua ja koskee vain maahanmuuttajien tekemiä rikoksia. Esim. Tampereen, Oulun, ja Itä-Suomen lasten raiskaukset on jäänyt ihan ilman somettamista. Jos ajatellaan raiskauksia joita Suomessakin tapahtuu kymmeniä tuhansia vuodessa. Vain osa niistä ilmoitetaan poliisille. Ilmoittaminen tapahtuu herkemmin, kun uhri ja tekijä ovat tuntemattomia toisilleen. Yllättävää raiskaustilastoissa on tuo ulkomaalaisten suurempi osuus. Mutta se koskee myös uhrien osuutta. Myös uhreissa ulkomaalaisten osuus näkyy tilastoissa. No joka tapauksessa kymmenien tuhansien raiskausten joukosta muutamasta sometetaan valtavasti ja vuosi vuoden jälkeen. Välillä lisätään ulkomailla tapahtuneita sopivaksi katsottuja tapauksia. Kyllä sellainen saa aikaan mielikuvan maahanmuuttajien yleisestä vaarallisuudesta. Jos tilastoja katsotaan niin Suomessa on suuri riski joutua tapetuksi ihan valkoisen miehen johdosta. Miksi se ei pelota?
En halua väheksyä pelkoa tai uhkaa, mutta en halua että tuo järjestelmällinen manipulointikoneisto saa sen uhan tunteen aikaan.
Niin, olen tavannut työni kautta fiksuja muslimimiehiä, mutta myös niitä vähemmän fiksuja. Työkevereideni koskemattomuutta on uhattu, käyttäydytty aggressiivisesti. Tottakai suomalainenkin mies voi käyttäytyä aggressiivisesti, mutta heillä kynnys käyttäytyä näin naista kohtaan on huomattavasti suurempi. Työpaikkamme miehiä nämä muslimimiehet eivät koskaan ole uhanneet.
Itse kuljen illalla/yöllä kaupungissa reittejä, joilla kulkee muitakin ihmisiä. Ja aina pyörällä tai bussilla. Kun palaan bussilla yöllä kotiin, eikä muita kantasuomalaisia jää samalla pysäkillä pois, soitan miehelle. Pysäkille onneksi niin lyhyt matka, että hän ehtii kodista matkan varrelle, jos jotain käy.
Olet selvästi alkamassa ajattelemaan omilla aivoillasi. Se on tuskallinen prosessi monelle, mutta suosittelen kuitenkin jatkamaan sillä tiellä.