Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupungissa asuvat, mitä teette vapaa-ajalla?

Vierailija
10.02.2015 |

Miten saatte ajan kulumaan? Haikailen takaisin maalle, kaupungissa ei ole loppujen lopuksi kovin kummoista tekemistä jos ei kiinnosta keskustassa notkua. Kerrostalossa joutuu vaan tuijottamaan telkkaria, kaikki maksaa ja omaa rauhaa ja luontoa ei ole. Vinkkejä kaivataan! muutan kyllä pois sitten kun asiat on sillä mallilla :)

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin luonnosta...katselemalla maailmaa viidennen kerroksen ikkunasta.

Aika paljon aikaa menee kieltämättä masturboimiseen kun ei viitsi lähteä ulos kävelemään betoniviidakkoon.

Vierailija
22/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn miehen kanssa kahviloissa, ravintolassa syömässä, leffassa ja kävelemässä kaupungilla (puistoissa ja arvoalueilla taloja ihailemassa). Käyn katsomassa vanhempia ja tapaan kavereita. Kotosalla luen, katson tv:tä, dataan ja siivoan. Kerran viikossa käyn joogassa ja tanssitunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamme (minä+lapsi)maalle heti kun aika on kypsä, mutta vielä toistaiseksi on tekemistä keksittävä täällä kaupungissa. Laitan tähän nyt hieman OT-juttujakin, kun aloittaja tuskin kaikkiin lapsijuttuihin osallistuisi, mutta jos jollekin muulle on hyötyä.. Osa aikuisille, osa lapsilleille ja osa molemmille + siltäväliltä:

Lapsen muskari kerran viikossa, uimahallissa käydään talvisin - rannalle sitten kesällä, lintsi/korkeasaari/kotieläinpuistot, pulkkamäki, itse käyn sillointällöin ratsastamassa, leffassa on kiva käydä, stand uppia livenä kattelemassa, ravintolassa syömässä/juomassa, kirpparikierros, keikat, kesällä esim alppipuistossa kiva viettää aikaa, kesän ilmaiskonsertit, kirjastossa haahuilua, museot/taidenäyttelyt ravintoloissa, carting, piknikille metsän reunaan, pyöräilyä, kitaransoittelua + muuta musisointia kotona kuulokkeet päässä tai kavereiden kanssa kesällä ulkona, frisbeegolf, pelkkä frisbee :), lukemista, kokkailua/leipomista yksin tai kaveriporukalla ja lapsi auttaa :), keilailua, joogaa, luistelemista, minigolf yms.

Jokainen voi sitten miettiä itse mitä noista tekisi talvella ja mitä kesällä ..

Toivottavasti AP keksii jotakin tekemistä! 

Vierailija
24/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen, käyn kuntosalilla ja uimahallissa. Käyn kirjastossa hakemassa luettavaa, elokuvissa, teatterissa, konserteissa ja taidenäyttelyissä. Käyn ystävieni kanssa kahviloissa ja ravintoloissa, joskus kutsun heitä kahville, syömään tai illanistujaisiin. Lasten kanssa käydään museoissa, lastentapahtumissa, kesäisin Suomenlinnassa, Seurasaaressa, Korkeasaaressa ja Linnanmäellä. Lauantaisin käyn hallissa ja/tai torilla ruokaostoksilla. Kierrän kirpputoreilla. Ja välillä vain olen kotona ja siivoan, katson telkkaria tai surffailen netissä.

Vierailija
25/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn: salilla, teatterissa, museoissa yksin ja ystävien kanssa, ravintoloissa syömässä, klubeilla kuuntelemassa musaa, kirjastossa, kävelyllä kaduilla, hautausmailla ja meren rannalla, lenkillä, kapakoissa, uimassa luonnonvesissä ja hallissa, tapaamassa ystäviä, monissa tapahtumissa (es. ravintolapäivä, streat helsinki, taste of helsinki, taiteiden yö...). Rakastan keskustassa asumista!

Vierailija
26/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla taitaa olla vain mielikuvituksen puutetta ja harrastuksia vähän. Itse en voisi kuvitellakaan eläväni maaseudulla. 

Vierailija
27/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan liikuntaa ja siihen täällä onkin monipuoliset mahdollisuudet.

Vierailija
28/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä vapaa-ajalla? Käyn  päivisin töissä ja vapaa-aika menee lapsia hoitaessa kotona. Yöllä ehdin vähän nettiin tai vaihtoehtoisesti luen jotain kirjaa sängyssä ennen kuin nukahdan. Kerran pari kuukaudessa leffaan. Siinä se. Näin Helsingissä. Kaipaan vähän maalle, mistä olen kotoisinkin. Näkisi ikkunasta muutakin kuin sen kerrostalon seinän eikä taustalla olisi jatkuva liikenteen hurina.

Vierailija
29/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis maallahan näkee ikkunasta vain mustaa suurimman osan vuodesta? Pimeä aika on niin suuri osa vuorokaudesta niin monen kuukauden ajan.

Vierailija
30/30 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun himassa ja surffaan netissä. En kaipaa mitään muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä