Sopusuhtaisen naisen muodot...
Tällaisia Suominaisten pitäisi olla eikä mitään möhömahaisia päärynöitä.
Kommentit (12)
Sairas nainen. Toivon että tulee vielä joskus löytämään helpotusta sairauteensa.
Luuta ja nahkaa koko nainen. Pää näyttää isolta. Anoreksia?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 00:35"]Minkä rotuinen koira olet?
[/quote]
xD
Mä en voi mitään mutta mun silmään toi kroppa on kaunis!nykyään ei tollassia enään nää edes lehdissä kun kaikilla on muskelia ja persettä ja kaikki on niin pirun liikunnallisia ja terveitä.kauniita ne ei kyllä ole mutta toi on!!
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 00:40"]
Mä en voi mitään mutta mun silmään toi kroppa on kaunis!nykyään ei tollassia enään nää edes lehdissä kun kaikilla on muskelia ja persettä ja kaikki on niin pirun liikunnallisia ja terveitä.kauniita ne ei kyllä ole mutta toi on!!
[/quote]
Kyllä mä mieluummin olen terve kuin kaunis. Ja terve tuo luurangonlaiha nainen ei ole. Eikä kyllä kauniskaan.
Mielenkiintoista on miten maailma saa ihmisen mielen kasvatettua siihen pisteeseen että tämä on kaunista. Saisi tämä kauneusihanne jo väistyä. Tätä kys. jutussa ollutta naista on kyllä ihanteiden sijaan suru riuduttanut. Toivottavasti saa tarvitsemaansa apua.
Ap varmaan joku kukkakeppiäijä, joka tuntee itsensä heikoksi normaalin naisen läheisyydessä.
Kaunis nainen, mutta hiukan liian laiha.
Ookoo..