Kuukautiset ja raskaus?
Kaipailisin muiden kokemuksia siitä että kuukautiset ovat tulleet vaikka on raskaana? Millaista vuotoa on tullut? Kauanko ne kestivät?
En tiedä laukkaako minulla vaan mielikuvitus liikaa, mutta epäilen olevani raskaana. Parit viime kuukautiset ovat olleet lyhyet, 2-3 päivän mittaiset (normaalisti kestää viikon) ja vuoto on ollut todella kirkkaanpunaista ja juoksevaa. Syksyllä yhden kierron pituus oli 55 päivää. Muistan myös, että minulla oli samoihin aikoihin pahoinvointia aamuisin, mutta luulin sen ja johtuvan unettomuudesta ja stressistä. Lopetin imetyksen vajaa vuosi sitten, mutta maitoa tulee puristamalla vieläkin. Hämmentävintä tässä on se, että ihan kuin tuntisin sikiön potkuja mahassani. Tiedän, että tämä kuulostaa epäuskottavalta ja jopa koomiselta, mutta olen tarkkaillut näitä tuntemuksia pari viikkoa ja ne on päivittäisiä.
Näkyykö raskaus ihan loppuun asti kaupan testeissä? Kertokaa jos teillä on vastaavia kokemuksia...
Kommentit (4)
Ja ihan oikeasti olet pystynyt noin kauan ihmettelemään ilman testin tekoa!? Kipaseppa kauppaan ja tee testi. Noilla kuukausilla tuskin tarvii aamupissoja ootella. Me ootellaan sun vastausta!
Kolmet tuli, niukat. Mutta nirmivuotonikin on aina ollut niukkaa. Toki näkyy testissä. Mihinkäs se istukkahorm.kesken raskauden katoaisi. Teehän testi
Up