Yhdenillan juttuja harrastavat VASTATKAA!
Erosin juuri pitkästä parisuhteesta, enkä todellakaan ole valmis mihinkään uuteen seurusteluun, mutta seuraa kuitenkin kaipaisi. Kertokaapas siis omia kokemuksianne yhden illan jutuista. Olen siis reilu parikymppinen nainen, ja yhdestäkään yhden illan jutusta ei ole kokemusta.
Erityisesti olisi kiva tietää millainen tyyppi ja kokemus oli, ja kuinka uskaltauduitte. Itse mietin sitä, että se tyyppihän voi olla vaikka mikä hullu, näitä uutisointeja kun nyt koko ajan tulee joka tuutista.. Uskaltaako sitä nyt jotain ihan randomia omaan kotiin raahata? :/
Kommentit (6)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:45"]
Mä en oo saanut mitään irti itse noista yhden illan jutuista :/ paskaa seksiä kun ei oo tunteita, morkkis sit jälkeenpäin.. Ei oo koskaan osunut kohdalle kyllä ketään hullua :D n19
[/quote]
Olen kuullut ihan samaa, siis en ole itse kokeillut koskaan, mutta kukaan kavereista ei ole koskaan sanonut mitään positiivista niistä yhden illan jutuista mitä ne on kokeilleet.
Ja yhdelle tutulle sattui hullu, joka raiskasi sen, ja kaverin kaverille hullu, joka yritti tunkea rikkinäistä pulloa sen sisälle.
Ehkä joku tuttu fuckbuddy järjestely voisi toimia paremmin, parempaa seksiä?
Olen kokeillut ja ihan ok. Ei mitään pelottavaa tai kummallisuuksia. Pari tyyppiä laitelleet viestiä jälkikäteen, kohteliaasti vastaillut jotain ja yskän ymmärrettyä ei ole enää kuulunut. Muutamaan olen vähän ihastunutkin, mutta sen takia en enää ota numeroita tms jottei tule kiusausta romantisoida. Noissakin kun on vaara ihastua, vaikka yrittää pelata tunteitta. Se ainakin itseni kohdalla on ollut pahin asia.
erilaisia kokemuksia on yhtä monta kuin varmaan ihmisiäki. eli hyviä ja huonoja.
itelläni ~20 tapausta eikä kyllä mitään kirvesmurhaajia oo sattunu kohalle, että uskaltaa uskaltaa. sen ku alat baarissa jutella ja pokailla ja loppuillasta ehdottaa jatkoja jommalla kummalla... morkkis kuuluu välillä asiaan, mut kuuluuhan toi elämään muutenkin, big deal.
miinuksia on, että seksin laadusta ei oo takeita, eikä kullin koosta ennen ko housut on jo pois jalasta. ja orgasmointi ainakaa itellä ei humalassa onnistu, mut sitä voi sit kokeilla viel aamulla, jos ei sitten oo susidarraa. (eli vieres on joku niin karsee että haluis purra kätensä poikki että pääsee hiippaileen pois ees herättämättä toista, eheh.)
ja jos muutat mieles, esim se toinen nyt ookkaa sun tyyppiä niin sitte ootte vaan. ei se oo mikään velvote tai lupaus että aletaan panemaan vaik jatkoille on päädyttyki.
hyvällä tsägällä voit jopa ihan jeppis fuckbuddyn jolle tekstailla toistekin, ilman tunnevelvoitteita tai uuden säätämistä baarista.
hanki kumeja valmiiks kotiin ja kassiin ja radalle vaan !
-n28
Siis meet vaan baariin, otat jonkun jätkän ja menet panemaan.
Näin se homma toimiii.
terv. siementä sinne tänne kylvävä mies
Porukalla jatkoille isoon kämppään, näin oon ite tehny nuorempana. Siellä sitte voi jutella enemmänkin ja jos joku on edelleen kiinnostava niin voi edetä.
Joskus ulkomailla oon myös pyytäny nähä henkkarit ja laittanu jolleki viestillä tyypin tiedot xD epäromanttista, mutta lisää turvallisuudentunnetta.
Mulla ollu ehkä 8 yhen yön juttua, suurin osa ollu hyviä sängyssä (yks brasilialainen ei ollut) ja kaikki ollu tosi mukavia miehiä
Mä en oo saanut mitään irti itse noista yhden illan jutuista :/ paskaa seksiä kun ei oo tunteita, morkkis sit jälkeenpäin.. Ei oo koskaan osunut kohdalle kyllä ketään hullua :D n19