Voiko yh äiti löytää rakkauden?
Kysynpä vaan kun tänään taas ilmeisesti karahti kiville yksi suhde, josta oikeesti odotin enemmän. Iän ei vielä luulisi olevan este, mutta kaksi pientä poikaani ilmeisesti on. Alussa kaikki näytti sujuvan hyvin ja ensi tapaamiset lasteni kanssa, mutta sitten, kun homman olisi pitänyt edetä vähän vakaammalle tasolle, niin mies pakitti. Näin on käynyt myös yh-kaveripiirissäni usein. Ymmärrän, että miehiä saattaa pelottaa valmiit lapset, mutta kertokaa mulle, pliis, joku oikea tuhkimo-tarina todellisesta elämästä ettei kaikki usko tosi rakkauteen ole mennyt!
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:15"]Tuttuni oli 3v. kaksosten yksinhuoltaja kun yksi mies, jolla oli yksi lapsi, ihastui häneen. Tutullani on nyt nyt elämänsä paras suhde ja 4 lasta, joista kaksi syntyneet tässä suhteessa. Ja voin itsekin sanoa, että nämä kaksi sopivat paremmin yhteen kuin tuttuni ja hänen ensimmäinen puolisonsa. Varmasti onnellisempia näin kuin onnettomana ekassa liitossaan tai yksinkään (joka olisi ollut se toiseksi paras vaihtoehto).
Eli onni on täysin mahdollista!
[/quote]
Ei tuo ole onni ap:lle, hänelle kelpaa vain lapseton mies. Ihanaa, että ystäväsi ei ollut yhtä rajoittunut ja itsekäs ja mieli avoinna löysikin onnen.
Minulla myös ollut yh-aikana kaksi pitkää, hyvää suhdetta miesten kanssa joilla ei ollut lapsia. Lapseni ei ole tuntunut olevan ongelma, vaikka itsekin sitä pelkäsin. Nyt naimisissa ja odotamme ensimmäistä yhteistä lasta :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:39"]Tietenkin voi. Mulla oli 3 valmista lasta (6-15v) kun nuorempi lapseton mies nappasi koko paketin. Kohta 20v oltu onnellisesti yhdessä.
[/quote]
Nappasi koko paketin, hah mitä sontaa. Eiköhän peräkammarin poika vaan iskenyt kiinni ensimmäiseen huoraan, joka suostui hänelle haaransa levittämään. Eltaantunut toosakaan ei haitannut, kun ei raukalla ollut vertailupohjaa.
[/quote] Onpas katkeraa puhetta.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:53"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 20:39"]Tietenkin voi. Mulla oli 3 valmista lasta (6-15v) kun nuorempi lapseton mies nappasi koko paketin. Kohta 20v oltu onnellisesti yhdessä. [/quote] Nappasi koko paketin, hah mitä sontaa. Eiköhän peräkammarin poika vaan iskenyt kiinni ensimmäiseen huoraan, joka suostui hänelle haaransa levittämään. Eltaantunut toosakaan ei haitannut, kun ei raukalla ollut vertailupohjaa.
[/quote]
Kateus ja katkeruus on kurja tunne, mutta ymmärrän sinua jos sinua ei ole kukaan huolinut:(
Mieheni oli hyvässä asemassa (ja on edelleenkin), naisten piirittämä ja seurustelikin välillä muttei vakavasti - nautti vaan elämästä. Kunnes tapasimme työhaastattelussa - hänestä tuli mun esimieheni. 2 vuotta olimme työkavereita ja ystävystyimme ja kun ilmoitin että olin vaihtamassa työpaikkaa hän teki aloitteen. Sanoi ettei olisi koskaan voinut päästää käsistään naista johon oli rakastunut ensitapaamisella.
En ole koskaan ollut huora eikä ole värkkikään hapertunut vuosien mittaan. Vieläkin mies valittaa välillä kun puristan liikaa;) Ja nyt noita lapsia on jo 4....
[/quote]
tästä viestistä tuli tosi hyvä mieli, harvinaisen positiivinen tarina AV:lla, kiitos.
M43
No jäin yh äidiksi omasta halustani isomman työn ollessa 2,5 v (nyt jo12v) ensimmäinen vakava suhde tämän jälkeen kesti n.3vuotta. Nyt olen naimisissa miehen kanssa jolla jo ennestään lapsia ja joka osaa oma aloitteisesti tehdä kotitöitä. Meillä on yhteinen 1,5 lapsi sekä 4 yhteinen vuosi jo menossa josta naimisiin mentiin nuorimman kaste päivänä. Sen verran olen oppinut että en toitota että tämä suhde kestää lopun elämäni vaan toivon että tämä kestäisi, eteen tulee varmasti ongelmia mutta niistä toivottavasti selvitään kunnialla.
Nämä yh äitiä haukkuvat ovat varmasti joko katkeria (ex) miehiä tai naisia jotka eivät koskaan ole saaneet perhettä ympärilleen. Minä en ole ymmärtänyt lainkaan miksi toisen elämää pitää haukkua kun siitä ei mitään tiedä.!!
Ei voi löytää, maailmanlaajuinen NRFSP-järjestö*, joka toimii Yhdysvaltain NSA:n alaisuudessa monitoroi maailman kaikkia parisuhteita ja välitömästi miehen tai naisen tultua yh:ksi henkilö liputetaan parisuhteeseen kelpaamattomaksi ja järjestön agentit varmistavat, ettei uutta suhdetta tule. Tämä tapahtuu mm. järjestämällä hulttioita, vosuja ja renttuja yh:n kumppanitarjokkaiksi ja vahingossa eteen osuvat hyvät tarjokkaat vamppaa järjestön hunks&hotties-osaston pois kuljeksimasta.
Tätä toimintaa rahoittaa maailman jäätelö- sekä suklaa-teollisuus, jotka romuttuisivat, jos yh:t olisivat onnellisia.
*No Relationship For Single Parents
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 07:49"]
Miksei voi odottaa siihen, kun lapset ovat aikuisia? Lapsesi ovat jo kokeneet vakavan trauman, ei kuulosta ihan reilulta keikauttaa heidän maailmaansa enää. Keskity lapsiisi ja kehitä itseäsi. Aloita uusi suhde vasta lasten lähdettyä.
[/quote]
Ihanko tosissasi meinaat, että äiti pistää tunne-elämänsä jäihin kunnes lapset muuttavat pois? Uskot varmaan uudelleensyntymiseen, koska jos eletään vain yksi elämä, niin sen uhraaminen noin kuulostaa päättömältä. Ei uusi suhde lapsia traumatisoi, jos se on hyvä suhde.
Oletko totaali-yh, vai miksi lapset pitää heti sotkea seurusteluun? Mä olen kolmen lapsen lälähivanhempi ja seurustellut reilun vuoden ihanan miehen kanssa, ei ole tavannut vielä mun lapsia.