Miksei Milkan Oreo-suklaata saada jo Suomeen?
Ketkä muut on sitä mieltä, että Milkan Oreo-suklaa on ehdottomasti maailman parhainta suklaata.
Miksi ihmeessä sitä ei vieläkään saa Suomesta? :-(
Milkan sivuilla on kerrottu, että Milkan valikoimassa on 11 erilaista suklaamakua, joista ainakin 8 on jo saapunut Suomen hyllyihin.
Missä viipyy Oreo-suklaa?
Kommentit (106)
Minioreot on huonompia kuin Dominot.
Tää on sama juttu kuin juustomakaronit, av:lla vouhkataan jostain joka ei ole oikeasti edes kovinkaan kummoista.
En tykkää Oreoista (enkä Dominoista) sellaisenaan, suklaaversioita en ole maistanut mutta ah, oreakeksejä tehosekoittimeen ja notkistetun vaniljajäätelön sekaan = heaven! Valmista Oreo-jäätelöä en ole ostanut, mutta oletan sen jostain syystä olevan hieman makeampaa kuin itse tuunattu Oreo-jätski :)
Ok sit hurja ero 100g ja 300g oreon maussa. 100g ei oo täytettä nimekskään.
Nummelan Cittarista saa Oreoita. Netistäkin voi tilata!
Milkan suklaat ovat pahoja, ihan jokainen.
Helsingissä itiksessä on wonkandy -niminen kauppa ja sieltä saa oreoita ja kaveri on ostanut sieltä Milka oreo suklaata. Eli on tullut Suomeen, ainakin siihen kauppaan :)
Mulla on sitä tässä juuri edessäni. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:33"]
Mulla on sitä tässä juuri edessäni. ;)
[/quote]
Mulla kans... ;) Ihan parasta! Varsinkin tää isompi suklaalevy, ihan herkkua.
Oreoita saa jo Lapista esim. Posiolta. Ja Milka Oreo suklaata saa Oulusta
En järimmin perusta keksi-oreoista,mutta kieltämättä Milkan oreo-suklaa on ihanaa. Mutta ei Lidlin Neo-suklaakaan huonoa ole, tykkään siitäkin. Maistakaa ihmeessä, hintakaan ei paha.
Olen maistanut Neo-keksejä ja jäivät multa syömättä. Mun mielestä olivat aivan kamalia.
Samoin ne Ben & Jerry'siä jäljittelevät jäätelöt Lidlissä ovat aivan kamalaa kuraa.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 16:32"]
Olen maistanut Neo-keksejä ja jäivät multa syömättä. Mun mielestä olivat aivan kamalia. Samoin ne Ben & Jerry'siä jäljittelevät jäätelöt Lidlissä ovat aivan kamalaa kuraa.
[/quote]
En minäkään neo-kekseistä piittaa, aika mauttomia, mutta toisaalta en perusta oreoistakaan. Suklaasta oli kumminkin nyt puhe, ei kekseistä.
Jäätelöt ovat minusta Lidlissä järjestään todella hyviä, yhtään huonoa laatua ei ole koskaan osunut kohdalle.
77
No jo on akoilla taas ongelma. Suurin osa maailman ihmisistä kärsii aliravitsemuksesta ja täällä vingutaan jonkun suklaamerkin perään. Ja tuskin Fazerilla sentään niin paljon valtaa on, että pystyy sanelemaan mitä kaupoissa myydään, salkkarit.
Syökää mielummin porkkanoita, eivät lihota ja nosta verensokeria. Sitten mammat alapeukuttamaan :)
Ihan hyvä ettei myydä suomessa. Olisin varmaan satakiloinen :D
Outoa ettei oreoitakaan ole suomessa, oreo jäätelöä kyllä
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:20"]No jo on akoilla taas ongelma. Suurin osa maailman ihmisistä kärsii aliravitsemuksesta ja täällä vingutaan jonkun suklaamerkin perään. Ja tuskin Fazerilla sentään niin paljon valtaa on, että pystyy sanelemaan mitä kaupoissa myydään, salkkarit.
Syökää mielummin porkkanoita, eivät lihota ja nosta verensokeria. Sitten mammat alapeukuttamaan :)
[/quote]
Voi helvetti nyt taas
Olen nähnyt K-Supermarketissa Oreoita.