Miten lihava nainen voi vaatia, että...
...mies ei ole lyhyt tai kalju? Ihan pikku muistutuksena, että noista asioista 2/3 on sellaisia, ettei niihin voi itse vaikuttaa, mikä tekee vaatijasta entistä typerämmän.
Kommentit (56)
Tällaisen avauksen tekeminen kertoo sinusta sen olennaisen.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:25"]
Tällaisen avauksen tekeminen kertoo sinusta sen olennaisen.
[/quote]
Ei vaan tämä vastaus kertoo sinusta ihan liikaa.
AP
Minulla lihavalla naisella on ihan yhtäläiset oikeudet kuin teillä hoikillakin. Tuliko oikeasti yllätyksenä? Mieheni on muuten normaalipainoinen, lihaksikas, ei-kalju, pitkä.... vituttaako?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]
Minulla lihavalla naisella on ihan yhtäläiset oikeudet kuin teillä hoikillakin. Tuliko oikeasti yllätyksenä? Mieheni on muuten normaalipainoinen, lihaksikas, ei-kalju, pitkä.... vituttaako?
[/quote]
No miestäsi ainakin vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]Minulla lihavalla naisella on ihan yhtäläiset oikeudet kuin teillä hoikillakin. Tuliko oikeasti yllätyksenä? Mieheni on muuten normaalipainoinen, lihaksikas, ei-kalju, pitkä.... vituttaako?
[/quote] Pakko silti vielä lisätä, että minulle kelpaisi kyllä lyhyt, kalju tai lihavakin mies, kunhan sisin olisi kultainen. Ulkonäkö on sivuseikka jos toista rakastaa. T: lihava
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]
[/quote]
No miestäsi ainakin vituttaa.
[/quote] Ei kuulemma vituta yhtään. 22 vuotta on ollut kanssani. :-)
Miksi sitten lihavilla miehillä ei kuulemma ole oikeutta vaatia naiselta hoikkuutta. Naiset ovat aina haukkuneet tällaiset miehet, joilla on kaksoisstandardeja ulkonäön suhteen. Vastaukseksi ei käy, että naisilla nyt vaan on oikeus.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:39"]
Miksi sitten lihavilla miehillä ei kuulemma ole oikeutta vaatia naiselta hoikkuutta. Naiset ovat aina haukkuneet tällaiset miehet, joilla on kaksoisstandardeja ulkonäön suhteen. Vastaukseksi ei käy, että naisilla nyt vaan on oikeus.
[/quote]
Ei rajoitu lihaviin miehiin :D
Mies voi olla ihan mitä tahansa, mutta naapurin pyylevä nelikymppinen Taina pitäisi silti kelvata.
Minä 47kg menin naimisiin 98kg miehen kanssa, koska rakastin häntä. Vuosia myöhemmin kun tuli ero olin minäkin lihonut 80kg, liikakiloistani huolimatta en huoli ihan millaista miestä tahansa, vain siksi että minulla olisi mies. Vittumaiselle luonteelle tai tyhmälle päällekin on paha tehdä mitään, vaikka olen lihava en huoli sellaista miestä.
[/quote]
Miten niin miehillä ei ole oikeus? Tietenkin on oikeus vaatia vaikka mitä, mutta kenelläkään ei ole velvoitetta noihin vaatimuksiin suostua. Joku on nyt taas sekoittanut av - palstan anonyymien kirjoitukset ja todellisen maailman keskenään.
No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän?
:O Hyvin voi vaatia, ei ole mitään ongelmaa. Eri asia sitten, että saako vaatimaansa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:47"]
[/quote]
Miten niin miehillä ei ole oikeus? Tietenkin on oikeus vaatia vaikka mitä, mutta kenelläkään ei ole velvoitetta noihin vaatimuksiin suostua. Joku on nyt taas sekoittanut av - palstan anonyymien kirjoitukset ja todellisen maailman keskenään.
[/quote]
Aina te olette kiukuttelemassa miehille siitä, että vaativat naisten olevan timmejä fitnesspimuja vaikka itse viihdytte sohvalla. Samaan aikaan moni teistä on itse lihava, mutta laittaa miehen ulkonäölle vaikka mitä vaatimuksia.
Mulla on kalju mies, pitkä sellainen ja olen hoikka. Rakastan kaljua, sille ei mitään voi :) Ylipaino on terveysriski, vaikeaa olisi elää sen tiedon kanssa että toinen on pilannut terveytensä... = elää vähemmän aikaa.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 18:30"]
[/quote]
Hah, samoin! :D Tosin pyydän miestäni toisinaan ajamaan hiuksensa pois, hän on seksikäs kaljuna. Olin myös tavatessamme ja rakastuessamme lihavampi kuin nykyään olen.
Aina saa olla toiveita, oli mies tai nainen, ruma tai kaunis. Ei tarvitse alkaa tapailla ihmistä, jota ei pidä viehättävänä, eihän se olisi kenenkään etu. Jos löytää toiveita vastaavan mielitietyn, hienoa. Jos ei, voi alkaa miettiä onko yksinäisyys vai aiempien vaatimusten karsiminen pienempi paha ja edetä sen pohjalta.
Kaljuille ja lyhyille löytyy ottajia myös, mutta katkerille ja epäluuloisille vähemmän. Niihin ominaisuuksiin voi onneksi vaikuttaa.
Lyhyys ja kaljuus periytyvät mahdollisille lapsille ja lisäksi näyttävät aika rumilta. Se on juuri siinä, että se lihava nainen voi sentään laihduttamalla vielä joskus näyttää hyvälle ja saada jopa kauniita lapsia, kalju ja lyhyt mies ei saa esim.elämäntapoja muokkaamalla itsestään mitään sen parempaa. Potentiaali siis ja sen mukaiset mahdollisuudet.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:49"]
No kyllä mä toivon miehen olevan vähintään 180cm pitkä ja kaljut miehet ei vaan sytytä. Mutta voisitko kertoa miten mun ylipaino liittyy tähän?
[/quote]
Saathan sä vaatia, mutta turha kitistä jos joku lihava mies toteaa: "Lihava muija, hyi en panis."
Aina voi koittaa vaatia mitä haluaa, vaan jos vaatii liikaa niin voi jäädä yksin.
Kyllä aina voi vaatia. Ei se ole laitonta.