TIS- Eveliina pienennytti rintansa... Nuoko on isot rinnat?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0a5d9e6f-d73b-4c31-adc7-ca2b49…
Yllätyin ihan, että tuon kokoiset rinnat pienennytti terveyssyistä. Mielestäni nuo oli ennen ihan normaalit, ei erityisen isot. Mitä mieltä olette? Itselläni on varmaan melko samankokoiset. Voi julkisella kaikenlaista teettää. Taisi olla enemmän kosmeettinen toimenpide kuin terveydellinen.
Kommentit (43)
olen kiinnittänyt huomiota että feministit ajaa joitain kummia asioita, yksi on toi rintojen pienennys ja toinen on valkoisten miesten hävittäminen. Listaa saa joku muu jatkaa. Kosmeettinen leikkaus joka kuuluu itse maksaa. On paljon tärkeämpiä operaatioita kuten kaihihoitoa jota ei tehdä kun rahaa ei mukamas riitä tai hammashoito suomalaisille.
Niin, on se kumma kun ihmiset ovat erilaisia. Voivat kokea asiat eri lailla kuin vaikka ap.
Oispa ihana päästää pienentämään omansa. Kaikki liikkuminen on raskasta kun vaikka on kahdet tai kolmet liivit niin aina ne vähän pomppii. Jotkut B tai C ois kivat.
Kyllähän noissa vikoissa kuvissa näkyvät rinnat on raskaan näköiset ja epäsopusuhtaiset muuhun kroppaan verrattuna. Täysin ymmärrettävä päätös ja varmasti parantanut elämänlaatua. Ei naisen tehtävä ole olla kaunis esine mitä on kiva katsella 👎🏻
Vierailija kirjoitti:
Oispa ihana päästää pienentämään omansa. Kaikki liikkuminen on raskasta kun vaikka on kahdet tai kolmet liivit niin aina ne vähän pomppii. Jotkut B tai C ois kivat.
Mitä jos laihduttaisit? Ei tarvita leikkausta. Tuokin eveliina on aika lihava, 15 kiloa on varaa laihduttaa.
Ei kai siinä mitään, jos kriteerit leikkaukselle on täyttyneet. Musta vaan tuntuu, että mulla on samankokoiset rinnat mitä hänellä ennen, ja olen c- tai d-kuppi. Olen miettinyt kyllä että saisiko niitä pienennettyä, mutta koitan nyt ensin laihdutusta (siis parempia elämäntapoja, huom.)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän noissa vikoissa kuvissa näkyvät rinnat on raskaan näköiset ja epäsopusuhtaiset muuhun kroppaan verrattuna. Täysin ymmärrettävä päätös ja varmasti parantanut elämänlaatua. Ei naisen tehtävä ole olla kaunis esine mitä on kiva katsella 👎🏻
Tyypillinen suomalainen nainen, pienet rinnat ja iso takamus. On epäsuhtaa kyllä. Ei ole isoja nähnytkään.
Laihduttamalla olisi saanut pienemmät rinnat.
Te jotka hoette laihdutuksesta: kunnalliseen pienennysleikkaukseen päästäkseen on oltava normaalipainoinen, tai korkeintaan lievästi ylipainoinen.
Tosi harvoin ne tissit katoavat laihduttaessakaan jos vartalotyyppi on tietynlainen, minulla on tästä kokemusta (laihdutin 10 kg ja kuppikoko vain suureni, kun ympärysmitasta tuli pienempi mutta rinnat pysyivät samana). Tämä Eveliina näyttää ainakin IS:n kuvissa täysin terveeltä ja normaalipainoiselta, ei ole mitenkään lihava.
Sehän se on mukavaa kun laihtuu reilusti tisseistä ja jää vaan tyhjät heiluvat pussit jotka hiertää ja rullaantuu. Ei se tissinahka palaudu sitäkään vähää kuin joku vatsapussi.
Mieluummin pienennytän.
Voi huokaus te laihdutuksesta jankuttavat. Kaikilla ne suuret ja painavat rinnat kun ei ole läskiä vaan tiivistä rintakudosta. Näin myös itselläni. Tämän totesi radiologi mammografiassa ja ultraäänellä. Selitti kummasti asiaa, mikseivät rinnat pienentyneet, vaikka laihduin 15 kg. Terv. 70G, leikkauksesta haaveileva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oikein selvinnyt mitkä noista kuvista on ennen leikkausta ja mitkä jälkeen.
Pari viimeistä oli jälkeen. AP
IL:n kuvat eivät auenneet joten niistä en tiedä, mutta jos menee instagramiin ja etsii rintapostauksen (julkaisujärjestyksessä kuudes), niin kaksi viimeistä ovat selkeästi leikkausta ennen. Ovathan nuo olleet sen kokoiset että voin kuvitella kuinka häiritsivät urheilua ja aiheuttivat hartiakipua.
Ja niille jotka itkevät rintojen ulkonäöstä: a) se ei kuulu teille ja b) tämä ei liity ulkonäköön vaan terveyteen ja kipujen vähentämiseen.
Sitä paitsi, oikeasti keskimääräistä paljon isommat rinnat näyttävät hyviltä vain liiveissä. Ilman niitä ne ovat yleensä roikkuvat lapaset, ihan riippumatta siitä kuinka kauniilta ja nuorelta ihminen vaikuttaa muuten. Joku D-kuppi voi vielä olla liivittömänä kuvauksellinen (tämä ja C-kuppi ovatkin yleisimpiä leikkauksen jälkeisiä kokoja), mutta L-kupin terhakkuus saavutetaan tavallisesti vain silikoneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei oikein selvinnyt mitkä noista kuvista on ennen leikkausta ja mitkä jälkeen.
Pari viimeistä oli jälkeen. AP
IL:n kuvat eivät auenneet joten niistä en tiedä, mutta jos menee instagramiin ja etsii rintapostauksen (julkaisujärjestyksessä kuudes), niin kaksi viimeistä ovat selkeästi leikkausta ennen. Ovathan nuo olleet sen kokoiset että voin kuvitella kuinka häiritsivät urheilua ja aiheuttivat hartiakipua.
Ja niille jotka itkevät rintojen ulkonäöstä: a) se ei kuulu teille ja b) tämä ei liity ulkonäköön vaan terveyteen ja kipujen vähentämiseen.
Sitä paitsi, oikeasti keskimääräistä paljon isommat rinnat näyttävät hyviltä vain liiveissä. Ilman niitä ne ovat yleensä roikkuvat lapaset, ihan riippumatta siitä kuinka kauniilta ja nuorelta ihminen vaikuttaa muuten. Joku D-kuppi voi vielä olla liivittömänä kuvauksellinen (tämä ja C-kuppi ovatkin yleisimpiä leikkauksen jälkeisiä kokoja), mutta L-kupin terhakkuus saavutetaan tavallisesti vain silikoneilla.
Siis I-kupin, tai vaikka H:n/G:n. Tuli näppäilyvirhe, vaikka voinkin kuvitella että varsinkin L-kuppi olisi mahdoton.
Vierailija kirjoitti:
Voi huokaus te laihdutuksesta jankuttavat. Kaikilla ne suuret ja painavat rinnat kun ei ole läskiä vaan tiivistä rintakudosta. Näin myös itselläni. Tämän totesi radiologi mammografiassa ja ultraäänellä. Selitti kummasti asiaa, mikseivät rinnat pienentyneet, vaikka laihduin 15 kg. Terv. 70G, leikkauksesta haaveileva.
Mulla 65E ja haaveilen myös leikkauksesta. Suurennos.
Eikö TISsi-Eveliinassa ole mitään muuta kiinnostavaa edes hänen omasta mielestään kuin tissit? Surullista.
Kaikki isotissiset: lakatkaa haaveilemasta ja hakekaa lähete. Julkisella hyvä hoito ja halpa. Elämänlaatu paranee 100000%
Kuvittelenko, vai ovatko pienet rinnat tulleet vaivihkaa muotiin? Vaikuttaa että pieniä rintoja hehkutetaan joka paikassa ja ovat nuorekkuuden symboli. Omat olemattomat rinnat eivät ainakaan harmita tai hävetä enää yhtään, tuntuu että ovat nykyään kauneusihanteen mukaiset. Ahdistavaa miten usein kauneusihanteita muutellaan ettei kukaan nainen vain vahingossakaan olisi tyytyväinen itseensä, ainakaan kauaa!
Minulla 65G tai oikeastaan 60H. Mutta käytän 65 ympärystä, kun ei 60 löydy mistään. Joten mulle turha huudella että laihduta. Painan 51kg. Kyllähän nämä häiritsee ajoittain. Mutta toisaalta tykkään, joten tuskin pienennän.
Mulla on raskaat rinnat ja jatkuvasti niska-hartia seudun kipuja. Aina pitää olla rintaliivit, koska muuten selkä menee kipeäksi ja ei näytä hyvältä mitkään vaatteet.
Ainut hyvä puoli on se, että jos nojaan pöytään niin naama jää ilmaan. Sama jos törmään vaikka seinään, niin eipä ainakaan nenä murru.