Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukupuolitautitesteihin minne?

Vierailija
09.02.2015 |

Olen helsingissä käymässä, asun kaverin nurkissa jossa olen asunut n2kk ja vielä olisi toinen mokoma jäljellä. En ole kuitenkaan kirjoilla täällä vaan virallinen asuinpaikkani on savossa. Nyt kuitenkin tuossa olen jo pari ki ajan yhden jätkän kanssa pannut ja nyt kun meni poikki niin sain tietää et se on nussinut monta muutakin. Ilman kumia. Joten testeihin ois päästävä nyt eikä sitten pari kk päästä.
Olen opiskelija joten yksityiseen ei ole varaa. Pääsenkö julkiseen? En kuulu kuitenkaan mihinkään kouluterveydenhuoltoon piiriin tms.
Hiivan tapaista oiretta ollut useammin viime kk aikoina joten joku klamydia tms ei ole mahdottomuus kun oireet vois täsmätä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaalat/iho-ja-allergiasairaala/poliklinikat/Sivut/Sukupuolitautien-poliklinikka.aspx

Jos et halua käydä kokeilemassa, niin soita ja kysy.

Kävin itse kerran testauttamassa itseni... päivystysaika kello: 8-11.

Onnea testiin, t: 41v m

Vierailija
2/6 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiakas tulee päivystykseen, hänelle tehdään hoidon tarpeen kiireellisyyden arvio ja sen perusteella hänelle annetaan tarvitsemansa päivystyksellinen hoito.

Tarvittaessa asiakas ohjataan muihin tarkoituksenmukaisiin palveluihin tai normaaleihin päiväaikaisiin palveluihin. Päivystyksen asiakkaat hoidetaan kiireellisyyden mukaan, ei saapumisjärjestyksessä.

Päivystykseen juuri sinun pitääkin mennä.... 41v m

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/6 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuonne mennä jos ei ole helsinkiinen virallisesti?

Vierailija
5/6 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasmaksut 1.1.2015 lähtien

Käynti terveysaseman lääkärin vastaanotolla on helsinkiläisille maksuton (muilta kuin helsinkiläisiltä peritään terveyskeskusmaksu 16,10 €. Peruuttamatta jätetystä käyntiajasta peritään maksu 39,60 € kaikilta 15 vuotta täyttäneiltä. Peruutus tulee tehdä edellisenä arkipäivänä klo 12:een mennessä.

Malmin ja Haartmanin päivystyksissä peritään päivystysmaksu arkisin, viikonloppuisin sekä pyhäpäivinä ympäri vuorokauden. 

Arkisin klo 16–20 Malmin/Marian ja Haartmanin sairaaloiden terveyskeskuspäivystyksissä peritään terveyskeskusmaksu 16,10 €.
Arkisin klo 20–08, viikonloppuisin ja pyhäpäivinä terveyskeskuspäivystyksessä peritään 32,10 €.
Käynti sairaalapäivystyksessä maksaa kaikenikäisille ympäri vuorokauden 32,10 €.

http://www.hel.fi/hki/terke/fi/Potilasmaksut

Oma veikkaukseni on siis 16,10 € (ulkopaikkakuntalaisena). Onko muita veikkauksia?

41v m

Vierailija
6/6 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16,10 on ihan ok summa mut edelleenkin epäilyttää että saako mennä kun ei ole ns kiireellinen vaiva joka tarvisi päivystyatä (esim murtuma)