Mitä himpskattia tapahtuu etelä-pohjanmaalla
Tarkemmin Kauhavan tienoilla, aivan kuin tykillä ammuntaa ja hävittäjien ääntä.
Ei täällä pitäisi mitään harjoituksia olla?!
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Hävittäjät saattaa paukahdella, kun äänivalli rikkoutuu
Tämä oli aivan erityyppistä ääntä, ensin jotain raahaavaa kovaa ääntä ja sitten paukahdoksia, ja jossain välissä myös hävittäjän ääntä, se kuului niinkuin maan tasolta ei ilmasta.
Jollain on bemarissa jotain käyntiongelmaa vaan.
Krista Kiuru on taas laittanut kovat piippuun
Tänään päivällä sama, olin Tokmannissa niin alkoi kuulua ulkoa jotain ääntä ja kohta koko kaupan katto alkoi jytistä ja täristä.
Onko ilmavoimilla jotkut salaiset harjoitukset joissa käytetään ilmatykkejä tai jotain vastaavaa, peräkkäisiä rajähdyksiä useita. Ei ole äänivallin rikkoutuminen.
Minun mies epäili että joku kraapii isolla kauhalla soraa peräkärryltä. Aika hitolseen kova ääni kyllä.
Mikä siinä taas on että mitään kommenttia ei julkaista ?!
Mun mieskin oli kuullut niitä letsikan ääniä. Kentällä on jonkinlainen lentokoneiden korjaamo. Siellä on voinut olla huollossa joku kovaääninen kone.
Kauhavalle keskittynyt maailmanloppu on tulossa. Kauhavan vapaiden suuntien uskonlahkot on sitä pitkin syksyä kovasti ennustaneet, sillä koronapassi on heille pedon merkki.
Vierailija kirjoitti:
Mun mieskin oli kuullut niitä letsikan ääniä. Kentällä on jonkinlainen lentokoneiden korjaamo. Siellä on voinut olla huollossa joku kovaääninen kone.
Yritin laittaa linkin mutta ei onnistu, LSK Business Parkissa Stuntmies Kivimäen Vesku testailee jälkipolttimella varustettua B52 pommikoneen moottoria jonka aikoo asentaa kuorma-autoon ja yrittää jotain maailmanennätystä.
Häjyt vähän rymistelee, ei mitään sen kummempaa..
Iso-Talon Antti ja Rannanjärvi ne siellä vaan neuvottelee.
Eliitti rakentaa tunneleita suojakseen
Talonpoikaismarssi 2 matkalla Helsinkiin. Sinimustat kuulapäät vetävät letkaa.
Wtf miks hyökkäis? Venäjän hyökkäyksen ymmärtäisin mutten ruotsin.
Hävittäjät saattaa paukahdella, kun äänivalli rikkoutuu