Tv vakoilee sinua
Uudet älytelevisiot tallentavat kaiken mitä sanot ja myyvät sen eteenpäin. Ei tule olemaan minun kämpässä tuota töllöä.
Kommentit (9)
Ei sitten kukaan tullut ajatelleeksi, että tuo kaikki teknologia plus muutama muu ominaisuus löytyvät myös älypuhelimista, joita yksi jos toinenkin kanniskelee mukanaan 24/7. Eipä kyllä, saa tavallisen GSM:nkin kuuntelutilaan suljettunakin, kunhan akku on kiinni. GSM-puolella tuo vaatii valtiotason teknologiaa, mutta älypuhelimen saanee kaapattua vakoilulaitteeksi ihan teininörttiosaamisellakin.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:58"]Ei sitten kukaan tullut ajatelleeksi, että tuo kaikki teknologia plus muutama muu ominaisuus löytyvät myös älypuhelimista, joita yksi jos toinenkin kanniskelee mukanaan 24/7. Eipä kyllä, saa tavallisen GSM:nkin kuuntelutilaan suljettunakin, kunhan akku on kiinni. GSM-puolella tuo vaatii valtiotason teknologiaa, mutta älypuhelimen saanee kaapattua vakoilulaitteeksi ihan teininörttiosaamisellakin.
[/quote]
Ei tullut tuo edes mieleen. T. Älypuhelimen omistaja
Jos joku jaksaa kuunnella mun kolmen muksun tappelua niin hyvä, siis mä en välillä jaksais itekään.
Miten ne hyötyvät siitä mitä puhutaan? Tavallisia arkiasioita.
Estän sen jollain ohjelmalla tai eristän internetistä.
Tietokoneen kameran kautta monia salakuvataan. Nettipoliisi neuvoikin pistämään kameran päälle teippiä aina kun sitä ei käytä.
Ja joka kadun kulmassa ja kaupassa on kamerat. Onko yhtäkään päivää jolloin et päädy kameralle?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:40"]
Ja joka kadun kulmassa ja kaupassa on kamerat. Onko yhtäkään päivää jolloin et päädy kameralle?
[/quote]On ihan eri asia tulla kuvatuksi/kuunnelluksi omassa kodissansa kuin julkisilla paikoilla.
Joo mutta kun ei ole mitään salattavaa niin väliäkö hällä xD