Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko törmännyt huutonetissa hupihuutajiin?

Vierailija
19.11.2021 |

Mun kohdalle tais osua sellainen. Ei vastaa mihinkään viesteihin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä siellä on paljon.

Vierailija
2/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Ilmoitus niistä vaan ylläpidolle, niin loppuu huutelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole tunnistautunut tapaus, niin ilman muuta viestiä ylläpidolle. Joskus näitä hupihuutajia on esiintynyt myös sellaisissa kohteissa, joissa trokataan jotain. Esim. PlayStation 5 -pelikonsolia ylihintaan (vaikka tämä ei oma kokemukseni olekaan).

Joskus myin kaksi konserttilippua pienellä voitolla. Kiukkuinen mies haki ne, antoi rahat ja k-pää ei suostunut laittamaan palautetta ollenkaan. Annoin minäkin neutraalin, kun negatiivista ei voinut laittaa.

4/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt, en kovin moneen. Huutiksessa v. 2004 lähtien ja ehkä 5 - 6 räikeää huijausyritystä & hupihuutajaa. Varsinkin nyt viimeisten 2 v:n aikana olen tosin huomannut, että ostajat / huutajat eivät joko osaa tai halua lukea koko myynti-ilmoitusta! Minulla on ilmossa kaikki tiedot ja automaattiviesti menee huutajalle / ostajalle (eli maksutiedot ym.). Eivät jaksa lukea kuvausta tuotteista ja mahd. virheistä, eivät jaksa laskea yhteen tuotteen hintaa ja merkittyjä postikuluja, eivät osaa mitään. :/ Tosi kurja tehdä kauppaa näiden kanssa....

Vierailija
5/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä hupimyyjiäkin. Olen törmännyt kahteen. Maksutietoja kysyessäni eivät vastanneet laisinkaan. En ymmärrä, miksi ylipäänsä laittoivat tuotteensa myyntiin.

Vierailija
6/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläks joku käyttää huutonettiä

Vierailija
7/7 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitettiin kerran pojat hupihuutajan perään. Osti tuotteen kaksinkertaisella hinnalla suostuttelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi