Oletko törmännyt huutonetissa hupihuutajiin?
Mun kohdalle tais osua sellainen. Ei vastaa mihinkään viesteihin.
Kommentit (7)
Onhan noita. Ilmoitus niistä vaan ylläpidolle, niin loppuu huutelu.
Jos ei ole tunnistautunut tapaus, niin ilman muuta viestiä ylläpidolle. Joskus näitä hupihuutajia on esiintynyt myös sellaisissa kohteissa, joissa trokataan jotain. Esim. PlayStation 5 -pelikonsolia ylihintaan (vaikka tämä ei oma kokemukseni olekaan).
Joskus myin kaksi konserttilippua pienellä voitolla. Kiukkuinen mies haki ne, antoi rahat ja k-pää ei suostunut laittamaan palautetta ollenkaan. Annoin minäkin neutraalin, kun negatiivista ei voinut laittaa.
Olen törmännyt, en kovin moneen. Huutiksessa v. 2004 lähtien ja ehkä 5 - 6 räikeää huijausyritystä & hupihuutajaa. Varsinkin nyt viimeisten 2 v:n aikana olen tosin huomannut, että ostajat / huutajat eivät joko osaa tai halua lukea koko myynti-ilmoitusta! Minulla on ilmossa kaikki tiedot ja automaattiviesti menee huutajalle / ostajalle (eli maksutiedot ym.). Eivät jaksa lukea kuvausta tuotteista ja mahd. virheistä, eivät jaksa laskea yhteen tuotteen hintaa ja merkittyjä postikuluja, eivät osaa mitään. :/ Tosi kurja tehdä kauppaa näiden kanssa....
On siellä hupimyyjiäkin. Olen törmännyt kahteen. Maksutietoja kysyessäni eivät vastanneet laisinkaan. En ymmärrä, miksi ylipäänsä laittoivat tuotteensa myyntiin.
Laitettiin kerran pojat hupihuutajan perään. Osti tuotteen kaksinkertaisella hinnalla suostuttelun jälkeen.
Kyllähän niitä siellä on paljon.