Eivätkö naiset koskaan kiinnostu heitä nuoremmasta miehestä?
Kysyn vain, koska eräs nainen kenestä tykkään on minua pari vuotta vanhempi. En siis tiedä, onko minun sen takia järkevää edes yrittää. m22
Kommentit (9)
Pidän +-3 vuotta itseäni vanhempia ja nuorempia samanikäisinä. Mitä edes mietit?!
Suunnilleen tuossa iässä kaikki seurustelukumppanini ovat olleet 2-4 vuotta itseäni vanhempia. Eniten varmaan riippuu kuinka henkisesti kehittynyt olet.
Olin 21 kun 33 nainen mut nappasi useammaksi vuodeksi hoiviinsa.
Ikinä, koskaan ja kaikki naiset.
Tähän on mahdoton vastata.
Omalta osaltani vastaisin, että parin vuoden ikäero suuntaan tai toiseen ei ole merkitsevä tekijä.
Kyllä kiinnostuvat, mutta se vähän vaatii olosuhteita. Firman tykypäivät tunturihotellissa tai teemaristeily Tukholmaan, niin kännisille rouville kelpaa mikä vaan mikä reikään osuu.
Minä menin 32-vuotiaana naimisiin 20-vuotiaan miehen kanssa. Mutta jos alat niputtaa tuolla tavalla kaikki naiset samaan muottiin, et tee itsestäsi kovin kiinnostavaa kenenkään fiksun naisen silmissä.
No kyllä kelpaa nuoremmat miehet..lähes kaikilla kavereillani itseään nuoremmat miehet.
Kaikki nuoret naiset ei halua jotain ikäloppuja miehiä.
22v mies ja 24v nainen ei ole ikäero eikä mikään.
Mulla ei ole ollut koskaan vanhempaa miestä, "vanhin" kumppani on ollut 5kk nuorempi. Mieheni on mua 5v nuorempi. En ole koskaan halunnut vanhempia miehiä - nyt kun itse olen 50+ vielä vähemmän houkuttelee!