Anna
Miksi miehet haluuvat seksiä takaapäin, jos olen näin,minuun sattuu ja siitin ylettyy tässä asennossa kohtuuni, kaverillani on siitin 19 cm, mittasin,onko tuo normimitta???
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:44"]
Miksi miehet haluuvat seksiä takaapäin, jos olen näin,minuun sattuu ja siitin ylettyy tässä asennossa kohtuuni, kaverillani on siitin 19 cm, mittasin,onko tuo normimitta???
[/quote]
Mulla on tuppikulli ehkä jotain 15-16cm luokkaa. Mä pidän pitkähiuksisista naisista, nain takaapäin otan hiuksista kii ja vedän niitä kohtuullisesti taakke. Kaikki on kiittäny jos ei oo pyörtyny.
Kyllä mä itsekin takaapäin nautin eniten. Vaikea sanoa, se on vaan kiihottava asento kun nainen on siinä perse pystyssä. Toi 19 cm ei kyllä ole ihan keskiverto kulli, aika pitkä on, mutta paksuushan sen sitten loppukädessä ratkaisee.
Kyllä nainti takaapäin on ihanaa voi itsehieroa klitorista ja menee syvälle
Miten kysyt esim vanhemmalta naiselta että haluatko panna. Kun yli 50 v moni nainen olis varmaan tarpeessa. Menee hyvää pillua ihan hukaan. Kun ei niistä voi millään arvata kuka tarpeessa ja kuka ei.
Panen aina jos tarvetta kirjoitti:
Miten kysyt esim vanhemmalta naiselta että haluatko panna. Kun yli 50 v moni nainen olis varmaan tarpeessa. Menee hyvää pillua ihan hukaan. Kun ei niistä voi millään arvata kuka tarpeessa ja kuka ei.
Mitä äkeämpi ja kireämpi olemus, sitä pahempi puute.
Miehenä olen takaapäin panon kannalla, siinä jos naisella on rintsikat päällä voi pitää olkaimista kiinni panon edetessä voi aukaista rintsikan hakaset ja ottaa tissit takaapäin käsiin, siinä vaiheessa nainenkin jo alkaa kokemaan panemisen nautintoa, ja seksi takaapäin panossa tuntuu tosi eroottiselta, molempin saama orgasmi on tosi nautinnollinen, miehen saama siemen syöksy kruunaa kaiken panon oli se ajaltaan mikä hyvänsä, tietysti mitä pidempi sen parempi, ei muuta kuin pylly pystyyn ja rohkeasti ja reiluksi takaapäin PANOKSI.
Saunan jälkeen kun pimppi ja penis on puhtoinen hyvin liukuvoiteella käsiteltynä pano alkaa hyvin liukkaasti, rauhallisen rytmiikkäästi siinä edeten tunne on suorastaan polttava, lopuksi vielä kiihkeä loppukiri melko varmaan kumpikin osapuoli on panosta saanut kokea mielihyvän tunne kokemuksen.
Takaapäin naidessa voi hyvin samalla helliä naisen vapaana riippuvia rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä isommat tissit sitä nautinnolisempi tunne.
Sen tietää nainen itsekin
Tässä pätee se sanonta, että on rinnan mitan edellä takaapäin panossa
Takaapäin ekstra pano kirjoitti:
Miehenä olen takaapäin panon kannalla, siinä jos naisella on rintsikat päällä voi pitää olkaimista kiinni panon edetessä voi aukaista rintsikan hakaset ja ottaa tissit takaapäin käsiin, siinä vaiheessa nainenkin jo alkaa kokemaan panemisen nautintoa, ja seksi takaapäin panossa tuntuu tosi eroottiselta, molempin saama orgasmi on tosi nautinnollinen, miehen saama siemen syöksy kruunaa kaiken panon oli se ajaltaan mikä hyvänsä, tietysti mitä pidempi sen parempi, ei muuta kuin pylly pystyyn ja rohkeasti ja reiluksi takaapäin PANOKSI.
Uskovaisena henkilönä minulla on oikeus ja lupa harastaa vaimon kanssa seksiä takaperin etuperin alla ja päällä ja ihan miten parhaalta tuntuu ja kyllä se hyvältä tuntuu kun saa täysilllä panna luvan kanssa elikä pannaan ja nautitaaan .
Nutiskelia kirjoitti:
Saunan jälkeen kun pimppi ja penis on puhtoinen hyvin liukuvoiteella käsiteltynä pano alkaa hyvin liukkaasti, rauhallisen rytmiikkäästi siinä edeten tunne on suorastaan polttava, lopuksi vielä kiihkeä loppukiri melko varmaan kumpikin osapuoli on panosta saanut kokea mielihyvän tunne kokemuksen.
Voin kertoa että yli viidekymmenenvuoden kokemuksella seksi kokemus on hyvin voimaannuttava noin kaksi kertaa viikossa saa kokea suurta mielihyvää eikä pimppi ole kulunut vaan antaa aina kokea molemman puoleisen orgasmin laukeimisineen, puolen viikkoa menee aina panoa odotellessa, kyllä pimppi on tosi hyvä värkki.
Viisikymmentä vuotta kirjoitti:
Nutiskelia kirjoitti:
Voin kertoa että yli viidekymmenenvuoden kokemuksella seksi kokemus on hyvin voimaannuttava noin kaksi kertaa viikossa saa kokea suurta mielihyvää eikä pimppi ole kulunut vaan antaa aina kokea molemman puoleisen orgasmin laukeimisineen, puolen viikkoa menee aina panoa odotellessa, kyllä pimppi on tosi hyvä värkki.
Aloin vähän ynnäämään edellä mainitusta viidestäkymmenestä vuodesta kaksi panoa viikossa ja plussa kerrat lisää tekee noin 5000 kertaa aikamoinen määrä seksi kertoja, en tiedä saavutanko koskaan tätä pano määrää.
Vierailija kirjoitti:
Olemme niin erilaisia.
itsestäni tuntuu kaikkein parhaalta saada takaapäin. Mieluummin kunnolla
Takaapäin pano on lähes täydellistä kun pimppi on kunnollla pysty asennossa.
Kun nainen on polvi asennossa siinä saa ja voi kunnolla panna takaapäin jos naisella on rintsikat päällä voi ottaa olkaimista kiinni tai jos on sukkanauha vyö laitettuna voi ottaa sukkanauhoista kiinni tulee tosi seksinen tunne kokemus siinä jos nainen ottaa sängyn päästä kiinni ja nousee jaloin syöksy asentoon voi ottaa kaiken mahdollisen pimpistä on tosi hyvä pano takaapäin, takaapäin pano on tosi nautinnollista.
Hyvä pano kirjoitti:
Kun nainen on polvi asennossa siinä saa ja voi kunnolla panna takaapäin jos naisella on rintsikat päällä voi ottaa olkaimista kiinni tai jos on sukkanauha vyö laitettuna voi ottaa sukkanauhoista kiinni tulee tosi seksinen tunne kokemus siinä jos nainen ottaa sängyn päästä kiinni ja nousee jaloin syöksy asentoon voi ottaa kaiken mahdollisen pimpistä on tosi hyvä pano takaapäin, takaapäin pano on tosi nautinnollista.
Ei mennyt jakeluun.
Ihmiset ovat erilaisia, puoliso tykkää kun kulli tai käsi välillä osuu syvälle, kohdunkaulaan ja ihan pillun perälle.
Olemme niin erilaisia.
itsestäni tuntuu kaikkein parhaalta saada takaapäin. Mieluummin kunnolla