Kaikki naiset huom! Kasvojenkohotus kotiniksillä!
Eli kasvojumppa.
Teen suullani liioiteltua O:ta ja I:tä nopeasti vaihdellen. Ja E:tä ja Y:tä. (ilman ääniefektiä)
Supistan huulet suppuun ja vääntelen puolelta toiselle.
Suupielet jo kohonneet huomattavasti ja poskipäät korostuneet.
Muita kasvojumppaliikkeitä? Neuvokaa.
Kommentit (7)
Suihinotto aamuin illoin tekee hyvää kasvolihaksille .
Jos ei ole omaa miestä , kysy lainaisko kaveri , tai harjoittele makkaralla/nakilla/porkkanalla . Porkkana kannattaa pestä ennen toimenpidettä ( ellei halua liian realistista fiilistä ) . Myös mansikkakortsua voi kokeilla vaihteluna .
Taitojen karttuessa kasvot suorastaan säteilevät kauneutta ja mies on naisen hallinnassa .
Ja jos ei ole vielä miestä , niin näillä taidoilla on liikaakin tarjolla .
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:50"]
Suihinotto aamuin illoin tekee hyvää kasvolihaksille .
Jos ei ole omaa miestä , kysy lainaisko kaveri , tai harjoittele makkaralla/nakilla/porkkanalla . Porkkana kannattaa pestä ennen toimenpidettä ( ellei halua liian realistista fiilistä ) . Myös mansikkakortsua voi kokeilla vaihteluna .
Taitojen karttuessa kasvot suorastaan säteilevät kauneutta ja mies on naisen hallinnassa .
Ja jos ei ole vielä miestä , niin näillä taidoilla on liikaakin tarjolla .
[/quote]
Mies on kyllä, mutta jos katsonkin kyrpäänsä, kääntää minulle selän.
Muut miehet kyllä ovat kehuneet miten taivaallisen hyvä olen suustani. :)
ap
Itsellä oli pariviikkoa naama vähän jäykkänä , mutta sitten helpotti ja aloituksesta kuukaudenpäästä oli jo löysyttä poissa . Olen yrittänyt suorittaa aina hampaidenpesun yhteydessä venyttelyn , mutta välillä tulee unohduksia .
Mieheni kanssa en ole yrittänyt harrastaa "voimisteluja" , olen sen verran ujo .
Kiitos ap! Alan heti treenata naamaa, treenaan jo kroppaakin! T avioliiton pelastaja -ketjun ap
Bb- Tuulikki läpsi itseään tuntitolkulla. Näyttää tehoavan, kun on niin säpsäkkä kuuskymppinen...