Tahdon miellyttää ja palvella miestäni
Olen siis suomalainen, 28- vuotias nainen. Minä hoidon kotityöt miehen käydessä töissä. Olen siis kotona. Kun mies tulee töistä, odotan häntä suihkunraikkaana, meikattuna, tarkkaan valituissa vaatteissa (tai ilman hänen niin toivoessaan) ja olen laittanut ruuan valmiiksi. Päivisin kotitöiden ohella huolehdin itsestäni kuntosalilla, tapaan ystäviä, ostan miestä miellyttäviä vaatteita, käyn kosmetologilla, kampaajalla... Ja ihmettelen, että saan paljon halveksuntaa juuri muilta naisilta. Mieheni on suomalainen, en ole alistettu. Minä nautin elämästäni ja rakastan miestäni. Hänen tyytyväisyytensä on minun kunniatehtäväni. Onko täällä muita samoin ajattelevia?
Kommentit (30)
Mikäpä siinä jos olette onnellisia. Mutta miten elätät itsesi jos eroatte? Onko sinulla kuitenkin ammatti?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:40"]Olen siis suomalainen, 28- vuotias nainen. Minä hoidon kotityöt miehen käydessä töissä. Olen siis kotona. Kun mies tulee töistä, odotan häntä suihkunraikkaana, meikattuna, tarkkaan valituissa vaatteissa (tai ilman hänen niin toivoessaan) ja olen laittanut ruuan valmiiksi. Päivisin kotitöiden ohella huolehdin itsestäni kuntosalilla, tapaan ystäviä, ostan miestä miellyttäviä vaatteita, käyn kosmetologilla, kampaajalla... Ja ihmettelen, että saan paljon halveksuntaa juuri muilta naisilta. Mieheni on suomalainen, en ole alistettu. Minä nautin elämästäni ja rakastan miestäni. Hänen tyytyväisyytensä on minun kunniatehtäväni. Onko täällä muita samoin ajattelevia?
[/quote]
Oletko ikinä haaveillut näyttelijän tms esiintyjän urasta?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:48"]Eiköhän parisuhteessa ole normaalia haluta miellyttää kumppania? Jospa ne vihastuvat siihen, että kuvittelet olevasi ainoa nainen maailmassa, joka haluaa miellyttää miestään? Tavallaan sillä tavalla tulet vahingossa sanoneeksi, että te ette laittaudu, käytä kauniita vaatteita tai halua siis miellyttää miestänne.
Meillä on perheyritys ja meillä kaikki pukeutuvat edustavasti jo työn vuoksi. Meidän liitossa ei kuitenkaan yksinomaan perseennuolemisella pärjäisi. Sekin voi tuttujasi harmittaa, jos perseennuoleminen on ainoa taitosi, ei kai ole?
[/quote]
Varmaan on normaalia parisuhteessa haluta miellyttää kumppania. Mutta meillä mies saa valita hiusteni värin ja tyylin, pukeutumistyylini jne. Ja käyn salilla ja säännöstelen ruokailujani pitääkseni itseni hänen haluamissaan mitoissa. Laitatin rintaimplantit hänen toiveestaan. Seksiä harrastamme etupäässä hänen nautinnokseen, minä nautin nähdessäni hänen nauttivan. Ehkä miellytän ja palvelen miestäni keskivertoa enemmän siis, luulen. Lapsia toivoisin, mutta mies ei niitä vielä tahdo ettei vartaloni menisi vielä pilalle joten käytän e-pillereitä hänen vuokseen. Toivon ajankohdan olevan hyvä lähitulevaisuudessa perheen perustamiseen, se tekisi minut vielä onnellisemmaksi.
Hah. Ukko käyttää hyväksi 6-0 ja vaihtaa sut kohta nuorempaan. Toi kertoo kaiken ettei halua pinnallisistä syistä lapsia. Jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 16:31"]
Tää on selvä provo:DDD ap ei kommentoi tähän keskusteluun itse vaan nauraa ruudun takana kun täällä kauhistelette hänen 'elämäänsä' :DDDD
[/quote]
Älä nyt tule siihen hölöttämään, kun me odotellaan täällä aloittajaa vedättämään vähän lisää. Vielä nimittäin jäi ainakin hänen koulutuksensa ja tulevaisuudensuunnitelmansa hämäräksi. Kyllä hän sieltä kohta saapuu, kunhan ensin saa suoritetuksi Miehen Miellyttäminen -ohjelman iltapäiväosion.
Lähinnä jäin miettimään, onko sinun tyytyväisyytesi vastavuoroisesti hänen kunniatehtävänsä?
Hmm.
Jos on lusikalla annettu, ei voi kapustalla vaatia.
Saitko vanhemmiltasi rakkautta muuten kuin suoriutumalla hyvin? Onko sinua rakastettu ehdoitta?
Oletko ajatellut, että miehesi ei ehkä rakasta sinua, vaan sitä, mitä sinä hänelle annat? Toisin sanoen, jos vaikka sairastuisit vakavasti, etkä voisi enää palvella miestäsi, mitä teillä silloin olisi?
Oletko tullut ajatelleeksi, että olet pummi? Siivellä eläjä?
Oot työtön miehen tai valtion rahoilla elävä lusmu.
Av:n taso se vaan laskee. Provot huononevat päivä päivältä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 11:48"]Eiköhän parisuhteessa ole normaalia haluta miellyttää kumppania? Jospa ne vihastuvat siihen, että kuvittelet olevasi ainoa nainen maailmassa, joka haluaa miellyttää miestään? Tavallaan sillä tavalla tulet vahingossa sanoneeksi, että te ette laittaudu, käytä kauniita vaatteita tai halua siis miellyttää miestänne. Meillä on perheyritys ja meillä kaikki pukeutuvat edustavasti jo työn vuoksi. Meidän liitossa ei kuitenkaan yksinomaan perseennuolemisella pärjäisi. Sekin voi tuttujasi harmittaa, jos perseennuoleminen on ainoa taitosi, ei kai ole? [/quote] Varmaan on normaalia parisuhteessa haluta miellyttää kumppania. Mutta meillä mies saa valita hiusteni värin ja tyylin, pukeutumistyylini jne. Ja käyn salilla ja säännöstelen ruokailujani pitääkseni itseni hänen haluamissaan mitoissa. Laitatin rintaimplantit hänen toiveestaan. Seksiä harrastamme etupäässä hänen nautinnokseen, minä nautin nähdessäni hänen nauttivan. Ehkä miellytän ja palvelen miestäni keskivertoa enemmän siis, luulen. Lapsia toivoisin, mutta mies ei niitä vielä tahdo ettei vartaloni menisi vielä pilalle joten käytän e-pillereitä hänen vuokseen. Toivon ajankohdan olevan hyvä lähitulevaisuudessa perheen perustamiseen, se tekisi minut vielä onnellisemmaksi.
[/quote]
Hmm. Vaikutat sairaalta.
Onko sinulla omaa tahtoa ollenkaan? Tulee mieleen se elokuva, jossa miehet elivät naisrobottien kanssa, joita saattoi muokata mielihalujen mukaiseksi ulkoisesti ja joiden päätehtävä oli miellyttää miestä.
Enpä haluaisi itselleni tuollaista robottia.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:24"]Oot työtön miehen tai valtion rahoilla elävä lusmu.
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:24"]Oot työtön miehen tai valtion rahoilla elävä lusmu.
[/quote]
Tuohan elää ukkonsa rahoilla. Päätyy sossuun kun ukko päättää vaihtaa naiseen jolla on lionnetta.
Eli yrität tässä sanoa, että sinulla ei ole omaa tahtoa, vaan miehesi sana on lakisi, ja se on mielestäsi jotenkin hienoa?
Sairasta sanon minä. Eiköhän miehesikin ole sairas, jos todella haluaa kontrolloida toista ihmistä noin?
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:31"]Eli yrität tässä sanoa, että sinulla ei ole omaa tahtoa, vaan miehesi sana on lakisi, ja se on mielestäsi jotenkin hienoa?
Sairasta sanon minä. Eiköhän miehesikin ole sairas, jos todella haluaa kontrolloida toista ihmistä noin?
[/quote]
Henkisesti lapsi. Kaipaa isukkia...
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 19:09"]
Lähinnä jäin miettimään, onko sinun tyytyväisyytesi vastavuoroisesti hänen kunniatehtävänsä?
[/quote]Ap:lla on nyt hommat kesken siellä, ei hän ehdi vastata. :)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:30"]
Femakon painajainen.
[/quote]
Sanoisin, että henkisesti terveen naisen painajainen. Ei tarvitse olla mikään femakko.
Kyllä pitää olla miehenkin reppana, jos haluaa tuollaisen tahdottoman nuken puolisokseen.
Eiköhän parisuhteessa ole normaalia haluta miellyttää kumppania? Jospa ne vihastuvat siihen, että kuvittelet olevasi ainoa nainen maailmassa, joka haluaa miellyttää miestään? Tavallaan sillä tavalla tulet vahingossa sanoneeksi, että te ette laittaudu, käytä kauniita vaatteita tai halua siis miellyttää miestänne.
Meillä on perheyritys ja meillä kaikki pukeutuvat edustavasti jo työn vuoksi. Meidän liitossa ei kuitenkaan yksinomaan perseennuolemisella pärjäisi. Sekin voi tuttujasi harmittaa, jos perseennuoleminen on ainoa taitosi, ei kai ole?