Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdon miellyttää ja palvella miestäni

Vierailija
09.02.2015 |

Olen siis suomalainen, 28- vuotias nainen. Minä hoidon kotityöt miehen käydessä töissä. Olen siis kotona. Kun mies tulee töistä, odotan häntä suihkunraikkaana, meikattuna, tarkkaan valituissa vaatteissa (tai ilman hänen niin toivoessaan) ja olen laittanut ruuan valmiiksi. Päivisin kotitöiden ohella huolehdin itsestäni kuntosalilla, tapaan ystäviä, ostan miestä miellyttäviä vaatteita, käyn kosmetologilla, kampaajalla... Ja ihmettelen, että saan paljon halveksuntaa juuri muilta naisilta. Mieheni on suomalainen, en ole alistettu. Minä nautin elämästäni ja rakastan miestäni. Hänen tyytyväisyytensä on minun kunniatehtäväni. Onko täällä muita samoin ajattelevia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtooko hän miellyttää ja palvella sinua?

Vierailija
22/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lässyttää taas returnofkings. Sitähän ne ovat täällä tehneet säännöllisesti viime aikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 12:31"]Eli yrität tässä sanoa, että sinulla ei ole omaa tahtoa, vaan miehesi sana on lakisi, ja se on mielestäsi jotenkin hienoa? Sairasta sanon minä. Eiköhän miehesikin ole sairas, jos todella haluaa kontrolloida toista ihmistä noin? [/quote] Henkisesti lapsi. Kaipaa isukkia...

[/quote]

No sano älä muuta! Olisipa mielenkiintoista nähdä ap:n lapsuuteen..

No ei edes olisi, koska ap on oikeasti joku hikinen poikamies-Pena, joka kirjoittelee tänne elävä seksinukke-fantasioitaan.

Pena hoi, osta uusi Barbara, saat jotain muuta tekemistä!

Vierailija
24/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän mieleen kirja O:n tarina. O:lle ei kyllä käynyt kirjan lopuksi hyvin, sillä hänen palvelemansa mies kyllästyi häneen jossain vaiheessa ja hylkäsi tyhjän päälle.

Vierailija
25/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo, varmasti saat paljon kommentteja luettavaksesi aikasi kuluksi. Mutta oletetaanpa, että olet ihan tosissasi. Minua kummastuttaa alkajaisiksi se, että saat "paljon halveksuntaa" muilta naisilta. Tarkoitatko sitä, että teet näitä aloituksia ihan säännöllisesti vai kuuluuko tapoihisi huudella siellä salilla ja vaateostoksilla elämäntyylistäsi niin, että muut katsovat aiheelliseksi kommentoida rumasti?

Minä elelin jonkin aikaa juuri tuolla tavalla suomalaisen mieheni kanssa ulkomailla, kun hän kävi töissä ja minä lähdin mukaan virkavapaalla. Pitkän päälle olisin kyllä kyllästynyt ja etsinyt duunin, mutta tuo oli minulle pitkä loma. Ja kukapa ei kultaansa lellisi, ihan sukupuoleen katsomatta, kun aikaa on ruhtinaallisesti eikä rahakaan ole suuri ongelma. Minulla kuitenkin oli tuolloin hyvä koulutus ja työkokemustakin vuosikausilta. En ollut millään tavalla riippuvainen miehestä ja tiedostin miettimättäkin sen, että pärjäisin mainiosti omillani ilman puolisoakin.

Hahmottelemaasi kuvaukseen ei mahtunut koulutusta ja työkokemusta (olisiko mennyt jo överiksi..?). Sinuna turvaisin kyllä selustani hankkimalla itselleni ammatin ja ja sitten vaikka osapäivätöitä tai edes jonkinlaisia ammattiin liittyviä vapaaehtoistöitä muutamaksi tunniksi viikossa, jotta kosketus raaempaan maailmaan säilyy ja tulevat työnantajaehdokkaat huomaavat edes pientä yritystä sillä saralla. Tuo siis ennen mahdollista lasten hankkimista, koska yhdenkin lapsen kanssa elämä käy liian kiireiseksi leppoisampaan menoon tottuneelle. Nuorihan sinä olet, mutta et hirveän nuori enää kovin pitkään. Jollei työnteko maistu, voit varmasti laatia miehesi kanssa jonkinlaiset työnantaja-työntekijä -kuviot, joiden perusteella maksat eläketurvaasi siltä varalta, että eroatte tai miehesi kuolee jättämättä jälkeensä riittävää omaisuutta. Samalla muuten testaisit konkreettisesti omaksi hyödyksesi sen, miten pitkälle miehesi sallii sinun menevän missäkin pyrkimyksissäsi. Tajunnet vihjeen?

Mutta kerropa kuitenkin uteliaalle se, ketkä tuolla keskustelupalstojen ulkopuolella sinua niin haitaksi asti halveksivat. Sukulaiset? Kampaajat ja kosmetologit - liiketoimintansa uhallakin? Naapurit? Ja miten sen käytännössä huomaa?

Vierailija
26/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että olette onnellisia! Mutta miten kauan? Kai sinulla on myös ystäviä vai rajoittaako miehesi muita sosiaalisia kontaktejasi?

Vierailija
27/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huteralle pohjalle olet elämäsi rakentanut...

Entä jos joudut kolariin ja ulkonäköösi tulee virhe, joka ei miellytä miestäsi ja jota et voi enää korjata?

Jalkasi murtuu ja klenkkaat kyynärsauvojen kanssa? Eikä onnistu kodinhoitajan työt ja salilla käynti?

Entä jos sairastut syöpään etkä enää pysty olemaan miehesi sisäkkö-seksinukke?

Miehesi valitsema tukka putoilee sytostaattien vaikutuksesta lattialle.

Lennätkä silloin pihalle kuin leppäkeihäs?

Vierailija
28/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui tää oli jotenki pelottava alotus :o Varsinkin toi että uhraa jo terveytensä miehen puolesta kun otti silikonit ja että harrastaa seksiä vaan miestä miellyttääkseen. Kuulostaa pelkältä ihmisen kuorelta, muistuttaa jopa jollain tavalla itseäni ja olen vakavasti traumatisoitunut ihminen

Vierailija
29/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on selvä provo:DDD ap ei kommentoi tähän keskusteluun itse vaan nauraa ruudun takana kun täällä kauhistelette hänen 'elämäänsä' :DDDD

Vierailija
30/30 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua nauratti tämä aloitus! :-D Voin vain kuvitella ap:n ja hänen miehensä ja heidän yhteiset onnenhetket, juttelemiset ja kaiken! Hauska aloitus, tämä voisi olla jollekin miehelle oiva runkkaustarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän