Kaksi rokotetta ottanut, aiotko ottaa kolmannen?
Kommentit (41)
Tietenkin, aika on jo varattuna, olen riskiryhmää.
Toivottavasti lapsetkin saavat sen, poikani rokotesuoja on muuten kevätlukukaudella jo liian heikko. Olisi kiva voida käydä lähikoulua turvallisesti kesään asti.
Otan. Sain niin kamalan taudin kahdesta rokotteesta huolimatta että varmasti olisin ilman niitä ollut teholla ja kuulun riskiryhmään.
Otan heti kun minun vuoroni kolmannelle rokotukselle tulee. Riskiryhmään kuuluvat lähisukulaiseni saavat sen minua ennen.
Koronan sairastamisella on se haittavaikutus, että voimakkaisiin oireisiin liittyy älykkyyden väheneminen verihyytymistä aiheutuvien aivovaurioiden vuoksi.
https://tieku.fi/laaketiede/sairaudet/korona-vaikuttaa-aivoihisi-sairas…
Kun itselläni ei tuota älyä ole yhtään pois heitettäväksi asti niin yritän säilyttää sen vähäisen mitä siitä on jäljellä. Siksi rokotteen ottaminen on itsestäänselvyys.
Kyllä. Edellisillä kerroilla ajanvarukseen meni 5 min ja itse rokotuskeikkaan n. puoli tuntia. Aivan mitätön panostus, kaksi lounastaukoa. Ja sillä pienentänyt riskiä vakavaan koronaan aivan mitättömaksi + oman käytöksen vapautuminen 👍.
Kun 2. rokotteesta on kulunut 1 vuosi, koronapassi menee punaiseksi
Tottakai otan. Foliohattu ei taitaisi suojata koronalta.
Olen ottanut jo. t. 🐑 riskiryhmäläinen
Vierailija kirjoitti:
En ota, en ole ottanut sitä ensimmäistäkään.
Tyhmyys on huono suoja mihinkään tarttuvaan tautiin!
Miten monta kertaa jankkaat tätä samaa asiaa?
Kyllä aion. Ja tarvittaessa vaikka kuinka monta.
Jos kaksi rokotetta kelpasi, mutta kolmas ei enää kelpaakaan, ihminenhän on silloin hullu rokotevastainen foliohattu. Näin ne asetelmat kääntyvät.
kyllä, oon jo 50v ja Yh, niin en halua sairastua vakavasti
En tiedä. Pitää vielä miettiä. Olen kummallakin kerralla saanut rokotteesta epämiellyttäviä ja huolestuttavia oireita. Toki koronakin on riski.
En tiedä vielä. Sain viime viikolla toisen aanoksen, joten ei vielä kiirettä pohtia seuraavia. Toivon että pandemia helpottaisi ensi vuonna eikä tarvittaisi enää lisää.
Otan heti kun mahdollista. Kuulun riskiryhmään. Mutta varmaan tammikuussa vasta kun tulee 6kk täyteen edellisestä rokotteesta.
Olen jo ottanut, kuulun riskiryhmään. Otan mielelläni 6kk välein jos tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, pandemia on käytännössä jo ohi.
Siinäpä varsinainen ennustajaeukko. Viimeisen viikon aikana Suomessa noin 14000 tartuntaa.
En ota, en ole ottanut sitä ensimmäistäkään.