Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi?

Vierailija
19.11.2021 |

Nykyään kun naiset eivät osaa enää siivota, korjata/silittää/pestä vaatteita, laittaa ruokaa, näyttää naisilta, eivätkä osaa pitää miestä hyvänä, niin eikö olisi paikallaan, että naisille perustetaan varta vasten oppilaitos, jossa noita osaamisalueita opetetaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sellainen vaimokoulutus pitäisi saada sisällytettyä tuohon oppivelvollisuuteen, eihän mun poikalapsikaan pärjäisi ilman kunnollista tyttöystävää hetkeäkään, hän sentään jo päiväkodissa ilmoitti että leipominen on tyttöjen juttuja.

Vierailija
2/2 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miesten suhteen samaa. Enää ei vasara pysy kädessä, vaan soitetaan joku ammattimies tekemään homma. Auton renkaita ei viitsitä vaihtaa, vaan mieluummin viedään alan liikkeeseen. Lunta ei viitsitä lapioida, kun senkin palvelun voi ostaa. Sitäkin olen kaivannut, että mies voisi metsälle lähteä ja tuoda silvotut lihat sitten kotiin. Jos vielä pellon kääntäisi ja viljaa laittaisi tulemaan, niin saataisiin luomujauhoja. Pottukin riittäisi.

Ai niin - nyt onkin 2000-luku ja ihmiset käyvät töissä. Niin miehet kuin naiset. Palveluskuntaa voi hankkia, jos tulotaso siihen riittää. Yleensä joutuu tekemään asioita ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi