Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ratsastaminen ei tunnu oikein missään?

Vierailija
10.09.2006 |

Jos se olen minä joka ainoastaan liikkuu niin ei tosiaan tunnu oikein missään. Sen sijaan jos mies esim. levittää pakaroitani ja liikuttaa lantiotaan ylösalas en voi muutakuin voihkia nautinnosta. Missä vika?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä vika?

Vierailija
2/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratsastaa voi monella tavalla. " Lahnamaisesti" ratsastavat huonokuntoiset, jotka pitävät painoaan polvien päällä. Enemmän nautintoa sekä miehelle että naiselle syntyy, kun nainen ratsastaa kyykyssä siten, että kyrpä liikkuu lähes koko mitallaan pillussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylävartalo miehen vartaloa vasten / selkä suorana kasvot mieheen päin / selkä suorana selkä mieheen päin?

Vierailija
4/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitääkö vaan harjoitella lisää jos en yksinkertaisesti osaa? Eikö kellään muulla ole tätä ongelmaa?

ap

Vierailija
6/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kyykyssä ratsastetaan? Siis sama asento kuin nainen olisi puskapissalla?

Vierailija
8/9 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi ehkä miehen mielestä olla kivan näköistä, kun tissit loikkii mut ei se nyt mun mielestä kovin kaksista ole.

Polvillaan ollessa voi ihan samalla tavalla liikkua tosi ylöskin, mutta ei mulla ratsastaminen ole koskaan tuntunut kovin erikoiselta. Miehet siitä saattaa tykätä, mutta mun mielestä tylsä asento.

t. nainen

Vierailija
9/9 |
11.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ja naista saattavat kiihottaa eri painopisteet. Nainen nauttii jos mies työntää lantiollaan vasten aikaansaaden hyvän klitorispaineen, mutta jos mies on kuin lahna, itse aikaansaatu peniksen sisään-ulos liike ei ehkä anna riittävää nautintoa naiselle. Mies yleensä tykkää voimakkaasta " koko mitalla" liikkuvasta liikkeestä. Kannattaa yhdistellä, ja työstähän se käy kun kovasti touhuaa molempien nautinnon eteen. Aluksi reippaampaa kyytiä voimakkaammin liikkuen jotta mies saa kunnon vauhdit, ja sitten välillä lujasti miestä vasten hyvällä klitorispaineella - välillä painoa taakse, välillä eteen, välillä korkealle ja välillä hyvin tiivistä keinuntaa hyvällä puristuksella.