Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiäni ei kiinnostanut kun meni huonosti mutta nyt kun asiat hyvin - onkin alkanut haukkumaan?

Vierailija
19.11.2021 |

Olen huomannut tämän aiemminkin. Jos jollain menee huonosti niin hän voi hyvin… mutta heti kun jollain menee hyvin niin äitini muuttuu ilkeäksi.

Luulisi että menisi just toisin. Kun lapsella menee hyvin niin vanhemmalla huolta vähemmän.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Onko sinun pakko olla tekemisissä?

Vierailija
2/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äidillä itsellään menee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äitini on samanlainen. Aina jos näytin onnellisuutta ja tyytyväisyyttä, niin jollain näpäytyksellä piti palauttaa maan pinnalle. Kun vain valittaa ja epäonnistuu, niin silloin on asiat hyvin?

Vierailija
4/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äidillä menee hyvin. Ihan normaalia elämää. Ura ja talous kunnossa.

Tätä piirrettä hänessä en koskaan ole ymmärtänyt. Läheisriippuvuus?

Vierailija
5/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta kysyn, että mitäs luulet...

Vierailija
6/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma äitini on samanlainen. Aina jos näytin onnellisuutta ja tyytyväisyyttä, niin jollain näpäytyksellä piti palauttaa maan pinnalle. Kun vain valittaa ja epäonnistuu, niin silloin on asiat hyvin?

Ap. Just näin. Pitää aina valittaa ja surkutella kun hänet tapaa.

Vierailija
7/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on samaa lajia. Tajuttoman hapan ja ilkeä, jos kerron onnistuneeni jossakin ja minulla menee hyvin. En keksi syyksi muun kuin kateuden, sillä hän osaa olla kovin kateellinen tuttaviaankin kohtaan.

Vierailija
8/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen. Enpä usko että äidilläsi hyvin menee , kulissit on pystyssä. Googlaa narsismi.

Vierailija
9/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti myös. Ei ikinä löydä mistään positiivista tai mukavaa sanaa. Ei ikinä onnittele kun on onnittelun aihetta. Minun ja mieheni hääpäivänä oli kuulemma laittanut vedon pystyyn, että kauanko ollaan naimisissa. Hän on itse ollut isäni kanssa noin 40 vuotta naimisissa. Kun muutimme täysin uuteen asuntoon niin oli kuulemma väärän väriset lattiat, kivitaso keittiössä on ruma ja asunto ylipäätään liian pieni kahdelle. Kaikki kalusteeni on vääränlaisia, vain hänen joskus ostamat astiat ovat käytännöllisiä ja hienoja.

Vituttaa koko ihminen sen verran, että en pahemmin ole tekemisissä.

Vierailija
10/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ja en ole siis edes ”äitihullu” joka tässä valittaa. Äitini on järkyttävän phansuopa, haluaa lapsilleen vain pahaa ja vastoinkäymistä, ja on aivan liekeissä vahingonilosta kun lapsille menee kurjasti. Jos menee hyvin, niin joko vähättelee/latistaa saavutukset tai on juuri ilkeä, pisteliäs ja loukkaava.

Voi olla kateutta niinkuin moni sanoo mutta mun mielestä se on myös rakkaudettomuutta. Vai onko normaalia äidnrakkautta se että äiti toivoo lapselleen onnettomuutta ja kolaria? Sairautta ja potkuja? Sanoo usein että sut plisi pitänyt abortoida?

Tiedättekö. Tällaisia äitejä on suomessa ihan valtavan paljon.

Vierailija
11/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeitä äitejä tuollaiset.Minä ainakin sanoisin tuosta hänelle.

Vierailija
12/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeitä äitejä tuollaiset.Minä ainakin sanoisin tuosta hänelle.

Sanominen ei auta eikä jarruta, päin vastoin kiihdyttää äitiä sanomaan entistä pahemmin. Toi ”puhukaa asiasta” toimii vain normaalin ihmisen kanssa, ei luonnevikaisten äitien.

Vierailija
13/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on valtavan yleistä, mutta tabujen tabu josta kukaan ei omalla nimellään kehtaa puhua. Se on kipeää itsellekin, että joutuu myöntämääm että oma äiti inhoaa tai vihaa, ja kohtelee kuin vihollista tai kilpailijaa.

Vierailija
14/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia äitejä on paljon. Esim koko sukuni täynnä. Yhdistävä tekijä se että ovat kaikki sitä ikäluokkaa jonka nimeä ei saa sanoa.

Vierailija
15/15 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vaikeuksissa ei tueta ja ilot jätetään huomiotta. Enpä enää ihmettele, miksi oloni on ollut turvaton ja yksinäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän