Minkä takia jotkut miehet tytöttelee 40+ naisia
Olen tässä sitä miettinyt
Kommentit (15)
Minuakin saa tytötellä ihan rauhassa, en pahastu siitä ollenkaan vaikka 40 vuotias olenkin. Minäkin pojittelen 0-60 vuotiaita ihan mennen tullen ja yksikään yli 30 vuotias poika ei siitä ole pahastunut. Nuoremmille se voi olla vaikeampaa, mutta huumoria peliin, sillä pärjää pitkälle. :)
Huumorilla?
Olen vanhusten palvelutalossa töissä ja siellä ne muutamat papat tytöttelee niitä vanhoja rouvia, rouvat kehrää onnesta. Huumori on elämän suola! ;)
Vallankäyttöä ja vähättelyä tietyntyyppisten miesten kohdalla. Jos heitä pojittelisi, olisi varmaan helvetti irti.
Miksi ei saisi tytötellä? Kyllä minäkin pojittelen vaikka ovat jo miehiä.
Vittuilua ja alistamista TAI useammassa tapauksessa hellittelynimi :)
Koska se on meistä hauskaa! Ihan yhtälailla sitten pojitellaan takaisin niitä tytöttelijöitä. Tällä ikää se tuntuu imartelulta.
Eräs tuttu mies (ammattikoulun käynyt) sanoo, kun ammateista ja koulutuksista tulee puhe vaimoaan ekonomitytöksi. Molemmat nelikymppisiä. Napoleonkompleksi ehkä?
Murrekysymys? Itse kutsun tuttuja työiksi ja pojiksi vaikka ikää on kohta 40. Samoin muutoin toimi mummoni vielä vanhainkodissakin.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 09:25"]Eräs tuttu mies (ammattikoulun käynyt) sanoo, kun ammateista ja koulutuksista tulee puhe vaimoaan ekonomitytöksi. Molemmat nelikymppisiä. Napoleonkompleksi ehkä?
[/quote]
Tarkoitatko että ammattikoulun käyneet ei saa tytötellä yliopiston käyneitä? Toisinpäin ok? Mitvit??!!
Meillä tytötellän, sanotaan että voisit se sinäkin meikata ja laittautua jotta näyttäisit paremmalta, tuokin voisi laihduttaa jne. Nämä äijät ovat itse +50-vuotiaita ja ilmeisesti luulevat olevansa jotenkin luomakunnan kruunuja. Mulle ei kukaan ole sanonut mitään, mutta kollegoille kyllä.
Jaa, mua saa ihan vapaasti tytötellä ja olen 47 v. Sellaista tytötettelyä, jossa on alentava sävy. Ja itse kutsun pojiksi työkavereitani, mm 50 + ikäisiä.