Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita korona­rokotteista: Miestä puukotettiin kasvoihin Helsingissä – poliisi kaipaa vihjeitä

Vierailija
19.11.2021 |

Nyt mennään kyllä jo aivan liian pitkälle.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008417280.html
Riita korona­rokotteista: Miestä puukotettiin kasvoihin Helsingissä – poliisi kaipaa vihjeitä

Helsingin poliisi kaipaa yleisön vihjeitä Bar Kalliohovin edustalla tapahtuneista pahoinpitelyistä.
Petri Turunen
12:39

Helsingin poliisi tutkii törkeää pahoinpitelyä ja pahoinpitelyä, jotka tapahtuivat lauantaina 13. marraskuuta kello 3.30 aikoihin Kalliossa.

Poliisin tietojen mukaan tapaus sai alkunsa Bar Kalliohovin edustalla.

– Rikosten uhrit olivat riitautuneet kahden heille tuntemattoman miehen kanssa koronarokoteasioista. Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle, poliisi kertoo tiedotteessaan.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä oikeus puolustaa kirjoitti:

En tule ikinä ottamaan korona rokotetta. Mun puolesta tapellaan ja väännetään asiaa hamaan tappiin saakka. Ketään ei voida pakottaa ottamaan rokotetta. Kukin tekee sen ratkaisun itse. Olen valmis puolustamaan itseä mikäli henkeä uhataan tai päälle käydään. Takasin annan korkojen kera.

Juuri näin, mutta toivoisin, että yhteiskunta jättäisi kaltaisesi vapaamatkustajan hoitamatta, jos joudutaan priorisoimaan. 

No päälle käyvät näköjään jo ihan ilman syytäkin. Itsepuolustusta varmaan joo.

Vierailija
42/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista parempaa rokotevastaista kansalaistoimintaa tällä kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Helsingissä hyvin turvakameroita. Löytyy luultavasti.

Vierailija
44/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä huomaa, että rokotepakottajilla ei ole kovin kummoista lukutaitoa. Uutisen mukaan molemmat osapuolet olivat ravintolassa sisällä, joten tuosta ei voi mitenkään päätellä, mitä mieltä kumpikin osapuoli oli.

"Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle"

Toki sairasta tuo on...

Vierailija
45/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ovat aivan hulluja ja olisi tosiaan turvallisempaa kaikille kun heille määrättäisiin ulkonaliikkumiskielto.

Vierailija
46/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko viher vassarari rokottamattomilla oma kulkue itsenäisyys päivänä ONKO HEIDÄN LIPPUNSA HYVÄKSYTTY.  hienoa viimeinen punikki marssi voivat marssia suorraan hautoihin. yhteiskunnan vihaajia ei tarvitse edes yrittää hoitaa.

Vierailija
47/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukotettu oli rokottamaton, puukottaja tuplarokotettu.

-paikalla ollut

Vierailija
48/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-paikalla ollut

Juu aivan varmasti, toki uskomme. Siinä hötäkässä tarkastit vielä puukottajan rokotestatuksenkin.

Vierailija
49/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan jo lääkäreitä, opettajia ja kouluja uhattu väkivallalla, maskien ja rokotteiden tähden

Myös lastennäytelmää uhattiin pesäpallomailaiskulla, vaikkei koko näytelmässä ollut edes kyse koronasta.

Vierailija
50/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-paikalla ollut

Rokottamaton puukotettu poistunut ravintolasta klo 3 jälkeen aamuyöllä? Aivan varmasti! Onhan kuukin juustoa ja lehmätkin lentää.

Vierailija
51/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se rokottamattomien "eliittijoukko" joka jää jäljelle, kun me rokotetut kuollaan. (haluaako joku muuten tarkentaa tätä aikataulua, piti kuolla 2 vuotta rokotteen ottamisesta, niin ensi vuonnako se on menoa?)

Tänne jää maahan muuttajat, pienet lapset sekä elämän koululaiset:D

Vierailija
52/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko minä rokotevastainen kun en ole ottanut koronarokotetta enkä influenssarokotuksia? Lapsena sain rokotukset sekä armeijassa sain rokotukset. En myöskään vastusta rokotteita enkä vastusta sitä jos joku muu ottaa rokotteita.

Olenko nyt siis rokotevastainen?

M29

Vierailija
53/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa, että rokotepakottajilla ei ole kovin kummoista lukutaitoa. Uutisen mukaan molemmat osapuolet olivat ravintolassa sisällä, joten tuosta ei voi mitenkään päätellä, mitä mieltä kumpikin osapuoli oli.

"Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle"

Toki sairasta tuo on...

Niin, eli uhrit olivat poistuneet ravintolasta. Missä sanottiin, että myös ne tekijät olivat olleet ravintolassa sisällä eikä sen ulkopuolella?

Vierailija
54/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat on vaarallisia yhteiskunnalle, jotain tarttis tehdä.

Vierailija
55/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä oikeus puolustaa kirjoitti:

En tule ikinä ottamaan korona rokotetta. Mun puolesta tapellaan ja väännetään asiaa hamaan tappiin saakka. Ketään ei voida pakottaa ottamaan rokotetta. Kukin tekee sen ratkaisun itse. Olen valmis puolustamaan itseä mikäli henkeä uhataan tai päälle käydään. Takasin annan korkojen kera.

Meehän nisti takaisin koloosti

Vierailija
56/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uhrit olivat siis rokotettuja, koska he olivat olleet pubissa sisällä. Edustalla oli tullut kiistaa eli puukon kanssa heiluneet rokottamattomat eivät olleet päässeet sisälle. Rokote ei näköjään suojaa puukoilta eikä rokottamattomilta.

Tekijällä maastokuviopaita ja puukko mukana. Vaikea arvata mitä porukkaa.

No kerro meille?

Vierailija
57/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko minä rokotevastainen kun en ole ottanut koronarokotetta enkä influenssarokotuksia? Lapsena sain rokotukset sekä armeijassa sain rokotukset. En myöskään vastusta rokotteita enkä vastusta sitä jos joku muu ottaa rokotteita.

M29

Sä oot vaan ihan tavallinen idiootti et muuta

Vierailija
58/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on se rokottamattomien "eliittijoukko" joka jää jäljelle, kun me rokotetut kuollaan. (haluaako joku muuten tarkentaa tätä aikataulua, piti kuolla 2 vuotta rokotteen ottamisesta, niin ensi vuonnako se on menoa?)

Tänne jää maahan muuttajat, pienet lapset sekä elämän koululaiset:D

Itsehän olette valintanne tehneet. Voin luvata - emme jää teitä ikävöimään.

Vierailija
59/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Sä oot vaan ihan tavallinen idiootti et muuta

Miksi minä olen idiootti? Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt kun alat nimittelemään minua idiootiksi?

M29

Vierailija
60/72 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä heiluu puukot nykyään, ja vieläpä Kalliossa. Nauttikaa riccaudestanne. 🤣