Riita koronarokotteista: Miestä puukotettiin kasvoihin Helsingissä – poliisi kaipaa vihjeitä
Nyt mennään kyllä jo aivan liian pitkälle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008417280.html
Riita koronarokotteista: Miestä puukotettiin kasvoihin Helsingissä – poliisi kaipaa vihjeitä
Helsingin poliisi kaipaa yleisön vihjeitä Bar Kalliohovin edustalla tapahtuneista pahoinpitelyistä.
Petri Turunen
12:39
Helsingin poliisi tutkii törkeää pahoinpitelyä ja pahoinpitelyä, jotka tapahtuivat lauantaina 13. marraskuuta kello 3.30 aikoihin Kalliossa.
Poliisin tietojen mukaan tapaus sai alkunsa Bar Kalliohovin edustalla.
– Rikosten uhrit olivat riitautuneet kahden heille tuntemattoman miehen kanssa koronarokoteasioista. Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle, poliisi kertoo tiedotteessaan.
Kommentit (72)
Tässä huomaa, että rokotepakottajilla ei ole kovin kummoista lukutaitoa. Uutisen mukaan molemmat osapuolet olivat ravintolassa sisällä, joten tuosta ei voi mitenkään päätellä, mitä mieltä kumpikin osapuoli oli.
"Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle"
Toki sairasta tuo on...
Rokottamattomat ovat aivan hulluja ja olisi tosiaan turvallisempaa kaikille kun heille määrättäisiin ulkonaliikkumiskielto.
onko viher vassarari rokottamattomilla oma kulkue itsenäisyys päivänä ONKO HEIDÄN LIPPUNSA HYVÄKSYTTY. hienoa viimeinen punikki marssi voivat marssia suorraan hautoihin. yhteiskunnan vihaajia ei tarvitse edes yrittää hoitaa.
Puukotettu oli rokottamaton, puukottaja tuplarokotettu.
-paikalla ollut
Vierailija kirjoitti:
-paikalla ollut
Juu aivan varmasti, toki uskomme. Siinä hötäkässä tarkastit vielä puukottajan rokotestatuksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan jo lääkäreitä, opettajia ja kouluja uhattu väkivallalla, maskien ja rokotteiden tähden
Myös lastennäytelmää uhattiin pesäpallomailaiskulla, vaikkei koko näytelmässä ollut edes kyse koronasta.
Vierailija kirjoitti:
-paikalla ollut
Rokottamaton puukotettu poistunut ravintolasta klo 3 jälkeen aamuyöllä? Aivan varmasti! Onhan kuukin juustoa ja lehmätkin lentää.
Tää on se rokottamattomien "eliittijoukko" joka jää jäljelle, kun me rokotetut kuollaan. (haluaako joku muuten tarkentaa tätä aikataulua, piti kuolla 2 vuotta rokotteen ottamisesta, niin ensi vuonnako se on menoa?)
Tänne jää maahan muuttajat, pienet lapset sekä elämän koululaiset:D
Olenko minä rokotevastainen kun en ole ottanut koronarokotetta enkä influenssarokotuksia? Lapsena sain rokotukset sekä armeijassa sain rokotukset. En myöskään vastusta rokotteita enkä vastusta sitä jos joku muu ottaa rokotteita.
Olenko nyt siis rokotevastainen?
M29
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa, että rokotepakottajilla ei ole kovin kummoista lukutaitoa. Uutisen mukaan molemmat osapuolet olivat ravintolassa sisällä, joten tuosta ei voi mitenkään päätellä, mitä mieltä kumpikin osapuoli oli.
"Uhrit olivat poistuneet ravintolasta, ja miehet olivat seuranneet heitä Harjukadulle"
Toki sairasta tuo on...
Niin, eli uhrit olivat poistuneet ravintolasta. Missä sanottiin, että myös ne tekijät olivat olleet ravintolassa sisällä eikä sen ulkopuolella?
Rokottamattomat on vaarallisia yhteiskunnalle, jotain tarttis tehdä.
Itseä oikeus puolustaa kirjoitti:
En tule ikinä ottamaan korona rokotetta. Mun puolesta tapellaan ja väännetään asiaa hamaan tappiin saakka. Ketään ei voida pakottaa ottamaan rokotetta. Kukin tekee sen ratkaisun itse. Olen valmis puolustamaan itseä mikäli henkeä uhataan tai päälle käydään. Takasin annan korkojen kera.
Meehän nisti takaisin koloosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhrit olivat siis rokotettuja, koska he olivat olleet pubissa sisällä. Edustalla oli tullut kiistaa eli puukon kanssa heiluneet rokottamattomat eivät olleet päässeet sisälle. Rokote ei näköjään suojaa puukoilta eikä rokottamattomilta.
Tekijällä maastokuviopaita ja puukko mukana. Vaikea arvata mitä porukkaa.
No kerro meille?
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä rokotevastainen kun en ole ottanut koronarokotetta enkä influenssarokotuksia? Lapsena sain rokotukset sekä armeijassa sain rokotukset. En myöskään vastusta rokotteita enkä vastusta sitä jos joku muu ottaa rokotteita.
M29
Sä oot vaan ihan tavallinen idiootti et muuta
Vierailija kirjoitti:
Tää on se rokottamattomien "eliittijoukko" joka jää jäljelle, kun me rokotetut kuollaan. (haluaako joku muuten tarkentaa tätä aikataulua, piti kuolla 2 vuotta rokotteen ottamisesta, niin ensi vuonnako se on menoa?)
Tänne jää maahan muuttajat, pienet lapset sekä elämän koululaiset:D
Itsehän olette valintanne tehneet. Voin luvata - emme jää teitä ikävöimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29Sä oot vaan ihan tavallinen idiootti et muuta
Miksi minä olen idiootti? Mitä pahaa minä olen sinulle tehnyt kun alat nimittelemään minua idiootiksi?
M29
Helsingissä heiluu puukot nykyään, ja vieläpä Kalliossa. Nauttikaa riccaudestanne. 🤣
No päälle käyvät näköjään jo ihan ilman syytäkin. Itsepuolustusta varmaan joo.