Listataan syitä..
Miksi maalla on mukavampaa asua kuin kaupungissa ja toisinpäin!
Itse tykkään maalla asumisesta koska
-ihan oikea luonnonrauha
-mahdollisuus metsästää, kalastaa, marjastaa heti kun avaa oven (tai no you know)
-harvat naapurit mitä on on mahtavia, ja tunnetaan todella hyvin
-pystytään asumaan tosi isossa talossa vaikkei rahatilanne mikään mahtava olekaan
-harrastuksista ei tietenkään mitkään balettitunnit onnistu, mutta lapset ajelee kesäisin mönkijällä ja mopolla ja talvella kelkalla (tämän merkitys huomattiin kun kummipoika tuli käymään joka asuu Helsingissä ja oli ihan innoissaan kun sai ajaa
-Oma Rauha (voi mennä uimaan alasti yleiselle uimarannalle illalla eikä ketään muita)
Ehkä eniten täällä asumisessa harmittaa se että ei oo mahollisuus ostaa esim takkia silleen "menempäs tuohon viereiseen kauppaan" vaan pitää tehdä erillinen ostosreissu, tämän takia tilataan paljon netistä.
Kerro mitä mieltä olet :)
Kommentit (6)
Paha vertailla ku koko elämäni Helsingisaä asunut. Palvelut ja elämää lähellä, kouluun ja töihin pääsee julkisilla. Minulla meri ja luontoa lähellä. Kätevää kun reissaa, lentokentälle ja satamiin pääsee yölläkin kätevästi. Mökki olis kiva joskus hankkia ja nautin telttailusta, mutta tuskin maalle muutan.
Toi on kyllä totta, en ole käyttänyt julkisia sitten ylä-asteen kun kuljin linja autolla kouluun.. Junalla olen joskus matkustanut
Kaupungissa asuminen vituttaa koska pitää tervehtiä saatana sitä jokaista vastaantulijaa rappukäytävässä. Miksei ihmisten vois antaa omma rauhassa?
Kiinnostaisi tietää lisää ihmisten mielipiteistä.
t. ap
Minä tykkään olla just siinä välissä. Ei ihan siellä kaupungin humussa mutta ei metsän keskelläkään. Omassa rauhassa kohtuullisen matkan päässä hulinasta on jees.
Itsellä aika samoja syitä miksi asun täällä sivummalla :)