etkö sinäkään löydä paria (vertaistuki)
Ajattelin tässä ennen nukkumaanmenoa jakaa tuskani, toivottavasti joku muu on samassa tilanteessa. Jos ei, niin se ei tilannettani onneksi pahenna.
Olen vähän alle nelikymppinen sinkku, lapset isoja. Miestä ei löydy, enkä tietenkään ehdi etsiäkään ihan hirveästi, lasten kanssa vietetty aika tulee toistaiseksi ykkösenä.
Viimeisin deittikokemus oli oman ikäinen mies, joka oli käsittämätön juntti, haukkui eksänsä ekoilla treffeillä ja leuhusi rahalla. Olen varmasti itsekin jonkun sortin ääliö, kun en tajunnut merkkejä jo ennen deittejä.
Tällä hetkellä olen poistanut deittiprofiilin ja ajattelin vain kestää ilman yrittämistäkään, se masentaa niin paljon. Kohtalotovereita, jotka toivoisivat suhdetta ja ovat kyllästyneitä loputtomiin deitteihin (tai eivät ole niitä aloittaneetkaan)?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 02:05"]
Olen 30+ hoikka, ihan nätti, mukava, lapseton . Viimeisestä ja ainoasta vakavammasta suhteesta tuli nyt 10 v. Olen ollut kokoajan sinkkuna muutamaa lyhyttä juttua lukuunottamatta. En kelpaa miehille. Naiset ei kiinnosta.
[/quote]
Niin et kelpaa niille miehille ketä haluaisit, mutta sitten on pilvin pimein miehiä kenelle kelpaisit, mutta he eivät kelpaa sinulle. Eli omaa nirsouttasi olet sinkku.
Toista se on meillä miehillä, kun _ei ihan oikeasti_ kelvata naisille _kenellekkään_
Minä en löytänyt. Enää en haluakaan. Johonkin 35-vuotiaaksi asti halusin, ja kolme kertaa olen seurustellutkin, mutta ei niistä jutuista mitään kovin vakavaa koskaan tullut. Olen vetänyt aina puoleeni pelimiestyyppejä, joista ei ole vakiparisuhteeseen eikä ainakaan perheenisiksi. Aina on petetty ja lopulta jätetty. 35-vuotiaana päätin että eiköhän minulta ole jo lapsentekoikä ohi, joten en minä enää niin siitä miehestäkään välitä. Nykyään olen niin erakko jo etten jaksaisikaan ketään toista arjessani.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:11"]
Minä olen. Deittailu ei tosiaan kiinnosta yhtään, ahdistaa vaan vielä enemmän kun oikein huomaa millaisia vapaita miehiä on tarjolla. Mieluummin olen yksin.
[/quote]
Niin se on kyllä huomattu. Ei kelpaa mikään teille.
[/quote]
Minulla on niinkin vaativat vaatimukset että mies olisi kiinnostunut minusta, hänen seurassaan olisi hyvä olla ja hän ei olisi alkoholisoitunut. En vaan elämässäni juuri kohtaa miehiä vaikka haluaisin, baareissa en viihdy ja suomi24:ssä yhteyttä on ottaneet vain sellaiset jotka haluavat seksiä.
Haluaisiko joku heittää ehdotuksena harrastuksia joissa käy paljon miehiä? Kuntosalin tiedän, mutta siellä en kehtaa mennä kenellekkään juttelemaan, enkä ole muutenkaan kovin urheilullinen.
No, voisi suoralta kädeltä sanoa, että mikäli olette (jotkut teistä) live-elämässä yhtään samanlaisia mitä tämän palstan meininki antaa ymmärtää joistakin kirjoittelijoista, niin johan teistä pysyy kaikenlainen elävä ja tunteva mielellään vähintään korttelien päässä. Olette täällä palstalla niin alhaisia, inhottavia ja selkärangattomia sisäisiä rumiluksia, että kuka muka voisi rakastaa sellaista. Korkeintaan joku masokisti? En todellakaan usko, että palstan häijy käytös rajoittuu teillä vain nettiin, pahuus takuulla tihkuu teistä feikin kuorenne alta. Jotkut osaa sen nähdä.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:08"]
Haluaisiko joku heittää ehdotuksena harrastuksia joissa käy paljon miehiä? Kuntosalin tiedän, mutta siellä en kehtaa mennä kenellekkään juttelemaan, enkä ole muutenkaan kovin urheilullinen.
[/quote]
Lavatanssit & tanssikurssit?
Minä olen. Deittailu ei tosiaan kiinnosta yhtään, ahdistaa vaan vielä enemmän kun oikein huomaa millaisia vapaita miehiä on tarjolla. Mieluummin olen yksin.
[/quote]
[/quote]
Minulla on niinkin vaativat vaatimukset että mies olisi kiinnostunut minusta, hänen seurassaan olisi hyvä olla ja hän ei olisi alkoholisoitunut. En vaan elämässäni juuri kohtaa miehiä vaikka haluaisin, baareissa en viihdy ja suomi24:ssä yhteyttä on ottaneet vain sellaiset jotka haluavat seksiä.
[/quote]
Pistä nettiin ilmoitus ja valitse vastauksista paras.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 15:12"]
[/quote]
Lavatanssit & tanssikurssit?
[/quote]
Tämä olisi tosi kiva, en vaan tiedä onko se mahdollista, sillä olen maailman onnettomin tanssija. Olen joskus yrittänyt opetella tanssimaan, mutta rytmitajuni on olematon ja menen samantien askeleissa sekaisin. Joku ei kovin vakavamielinen voisi kyllä saada paljon hupia irti siitä kun yrittäisi tanssia minun kanssani. :'D
Netissä ilmoituksiin on tosiaan vastanneet vain seksiä kerjäävät. :/ Tinderiä en ole vielä testannut ja siellähän tuo seksin perässä juokseminen taitaa olla vielä yleisempää, mutta enköhän senkin vielä testaa kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Monella kuntosalilla on se treffailu kielletty. Ihan hyvä, ei siitä tulisi mitään jos pitäisi vielä puhuakin. Joku treenaa vieressä pyllyä kireissä housuissa. Katsot sitä tankoa ja pyllyä vuorotellen, mielummin tuota pyllyä nostelis.
Älkää luovuttako, jos haluatte parisuhteen! Minä olin kymmenisen vuotta sinkkuna, ja VARMA, etten koskaan löydä puolisoa. Mutta niin vaan elämä yllätti, että nyt olen parisuhteessa ja minulla on kuukauden ikäinen tyttö
Jos mietin omia kokemuksiani ja lähipiirin kokemuksia, niin yleensä treffailu/seurustelu/vakavampi suhde on alkanut baarista, bileistä, tuttavien ja kavereiden juhlista, kesäterassilta tai ison kaveriporukan pippaloista tms. Joten kyllä se vaan niin on, että sen tyyppisissä tilaisuuksissa kannattaa käydä, jos parisuhdetta kaipaa. Ongelma varmaan monella on, että kun 40 lähestyy, ei jaksa enää tuon tyyppisistä jutuista innostua. Harvalla harrastuksissakaan mikään seurustelu alkaa, korkeintaan, jos on sellainen porukka, että mennään yhdessä myös viihteelle.
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 14:54"]
Joudutte käymään monta turhaa läpi että löydätte yhden hyvän. Sama kuin hakisitte työpaikkaa, hakemuksia saa lähettää jatkuvasti. Suhteilla saa ja sitä kautta voi löytää helpommin. Toisilla on vain onnea matkassa.
[/quote]
Niinpä, suhteilla tärppäsi nykyinen kunnollinen ja ihana mies. Käyttäkää ystäviänne hyväksi tässä asiassa.