Kiitti HM
Oli korissa vinopino vaatteita ja päättivät vetää sivut alas :( Jääköös tuotteet koriin vai alotanko alusta jahka sivut joskus toimii....
Kommentit (6)
No vittu yhyy. Oletin että tässä ois ollut esim. 'Kiitti H&M kun myrkytätte lapsia' tms.!!
Hm nettikauppa on ihan paska, eivät voi lähettää kun yhteen osotteeseen kerrallaan vaikka tilaisi eri tuotteet eri osotteisiin huoh olen katkera edelleen :D
[quote author="Vierailija" time="26.02.2015 klo 12:46"]Hm nettikauppa on ihan paska, eivät voi lähettää kun yhteen osotteeseen kerrallaan vaikka tilaisi eri tuotteet eri osotteisiin huoh olen katkera edelleen :D
[/quote]
Nyt en tajunnut. Ei tietenkään yhtä tilausta toimiteta kun yhteen osoitteeseen. Jos haluaa ei osoitteisiin niin sitten ei tilaukset.
En tiedä säilyykö, riippuu varmaan mistä syystä sivut kaatui. Mutta mä olen usein jättänyt tilauksen odottamaan ja muistaakseni 7vrk säilyy ostoskorissa vaikka kirjautuis ulos..
"päättivät vetää sivut alas"
Oletko ap koskaan kuullut yllättävistä teknisistä ongelmista?
Monissa verkkokaupoissa (en ole HM:n käyttänyt) ostoskori tallentuu n. tunniksi, jos on rekisteröitynyt käyttäjä ja on kirjautuneena sisään, kun ostoskoria klikkailee.
Ihan normaalisti toimii sivu?