Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole ottanut rokotetta, mutta nyt olen kuullut läheltä muutamista tosi rajusti sairastuneista ikäisistäni

Vierailija
19.11.2021 |

Olen perusterve 39-vuotias perheenäiti, normaalipainoinen ja liikunnallinen. En ole ottanut koronarokotetta, koska en halua sitä koostumuksensa ja kokeellisuutensa takia vielä ottaa. En koe sitä tutkituksi enkä varsinkaan turvalliseksi. Pelkään sen sivuvaikutuksia, sekä pitkäaikaista vaikutusta, jolle tällä hetkellä vain kohautellaan olkapäitä.

Eilen kuitenkin kuulin ENSIMMÄISTÄ kertaa ikäisestäni, sairaalaan tehohoitoon joutuneesta koronapotilaasta hänen itsensä kertomana. Tauti oli ollut tosi raju, eikä hän tiennyt selviääkö vai kuoleeko. Ensimmäisistä kertaa koko tänä aikana, koko kahden vuoden ajalta, sain kasvot ja oikean kokemuksen taudista.

Nyt ymmärrän selvemmin rokotekannattajien ajatuksia, jos tuollainen tauti voitaisiin välttää. Tavallaan ei ole tarjolla kuin huonoja vaihtoehtoja. En missään nimessä haluaisi tätä kyseistä rokotetta, mutta en todellakaan myös noin rajua koronatartuntaa.

Tuntuu, että oma mielipiteeni muuttui ainakin sillä tavalla, että nyt on helpompi ymmärtää niitä jotka rokotteeseen turvautuvat ja siihen uskovat. Silti en itse osaa ajatella, että sen ottaisin koska edelleen pelkään liikaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole kuullut mitään. Näitä sinun paska-avauksiasi on ollut palstalla jo ihan riittävästi.

Olet valinnut taudin, ja sillä hyvä. Sitä odotellessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi