Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PIKAISTA APUA !!

Vierailija
08.02.2015 |

Hei ! Mulla ois pikkunen probleema.. En tiedä oonko raskaana, sillä olo vaikuttaa raskauden alkuoireilta ja olen kumminkin jälkiehkäisyn(Norlevo)ottanut. Otinjälkiehkäisypillerin ennen 72 tuntia. Olo kumminkin ollut alkuoireiden mukainen. 8 päivää(toissapäivänä) tuli  aikaa pillerin otosta ja mulla alkoi kuin runsaat kuukautiset. Haluisiko joku viisaampi neuvoa mitä tehdä ? Raskaustestiä en ole tehnyt, tarkoitus tehdä mahdollisimman pian. En ole täysi-ikänen niin yritän pitää tämän vanhemmilta salassa, sillä tiiän ettei ne kovin iloisia olisi jos sanoisin heille. KIITOS JO NYT !

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että jälkiehkäisypillerit on toiminut ja nyt tuli aikainen keskenmeno. Oletko vielä yläasteella tai lukiossa/ammattikoulussa? Käy terkkarilla, saat lähetteen verikokeeseen jolla asiat selviää. Verikoe on ilmainen eikä siitä mitään kautta kerrota vanhemmille. Hoida ehkäisy kuntoon.

Vierailija
2/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin terkkarilla ja tulimme siihen tulokseen että on toiminut oikealla tavalla. Ehkäsy(kondomi) oli kunnossa mut minusta alko tuntuu että ei jostai syystä toiminu, ja oikeassa olin. Onneks otin jälkiehkäsyn :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin edellisessä viestissä kysyä, onko kuukautiset sitte ihan normaalin kierron mukaan vai korvasiko tää vuoto menkat ?

Vierailija
4/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä testiä on turha vielä tehdä. Ohjeissa kerrotaan tämäKIN.
Terkkari on höpissyt omiaan. Ei ne vuodot kerro tehosta mitään. Ovat yleisin sivuvaikutus. Eli teet sen testin sitten kun sen teon aika on. Eli vajaan kahden viikon kuluttua.

Vierailija
5/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:49"]Kuulostaa siltä, että jälkiehkäisypillerit on toiminut ja nyt tuli aikainen keskenmeno. Oletko vielä yläasteella tai lukiossa/ammattikoulussa? Käy terkkarilla, saat lähetteen verikokeeseen jolla asiat selviää. Verikoe on ilmainen eikä siitä mitään kautta kerrota vanhemmille. Hoida ehkäisy kuntoon.
[/quote]

Mikä ihmeen varhainen km.? Höpöhöpö

Vierailija
6/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanu vuoto sen pillerin oton jälkeen.

Vierailija
7/7 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 16:11"]Mulla on alkanu vuoto sen pillerin oton jälkeen.
[/quote]
Ja siis en ollu raskaana.