Iski niin hirveä hiuskriisi, että en varmasti mene huomenna töihin!
Mulla on niin huonokuntoiset hiukset, että epätoivo jo iskee. Kuivat, elottomat ja katkeilevat. Mä olen liikaa käyttänyt kuumaa suoristusrautaa.
Sanokaa, miten mä laitan huomenna hiukset, ettei nämä näyttäisi niin hirveiltä?! Mitä ihmettä näille tekee?? Istunko mä huomenna konttorissa pipo päässä? Marimekon huivi?? "Terve terve, tulin suoraan navetasta!"
Niin ja mulla on oma väri, mutta pitääkö mun tosiaan värjätä, että näihin saisi edes kiiltoa? Se tosin ei huomiseksi ehdi.
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:21"] Syö avokado päivässä +pähkinöitä. Piimaa-tabletit, b-ja d-vitamiinit, omega 3 jossain muodossa. Voin luvata, että muutaman viikon kuluttua huomaat eron! Ja uutta tukkaa alkaa kasvaa, senkin huomaa
[/quote]
Menee vähintään 3 kuukautta ennen kuin ruokavaliomuutokset alkaa näkyä uudessa, päästä kasvavassa hiuksessa. t: biologi
Laita ne ponnarille tai jopa nutturalle, niin ihan sama missä kunnossa ovat, kukaan ei huomaa.
Arvaa miltä tuntuu miehenä kun alkaa kaljuuntua?
Laita kookosäljyä jos ei auta leikkaa.
Kiinnostus kiikarit O.o
Oikeasti kukkaan ei huomaa.
Tehohoito eli ihan vaan hoitoainetta tai esim. oliiviöljyä päähän moneksi tunniksi. Huomenna nuttura päähän. Ei ole hätäpäivää, suurin osa ei varmasti edes huomaa missä kunnossa hiuksesi ovat
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:26"]
[/quote]
Arvaa miltä tuntuu naisena kun alkaa kaljuuntua :(
[/quote]
Arvaa miltä tuntuu kun naisena alkaa kaljuuntua, tukka ei kasva yli korvien jne. Sitä ei ole enää nainenkaan, joten valita sinä vaan.
[/quote]
Vähän voin arvata, koska oma mies valittelee sitä niin paljon. En kyllä ymmärrä miksi miehet siitä harmistuu, koska se on niin luonnollista miehille, että ei se ainakaan mua naisena haittaa yhtään.
Mä olen niin onneton laittaan nutturoita, etten saa hyvää. Hiuksetkin on niin epämääräisen pituiset, ettei oikein kivaa nutturaa saa...
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:30"]
Miksi et käytä lämpösuojaa?
[/quote]
Käytän mä, mutta ei se ilmeisesti ole suojannut tarpeeksi. Ehkä laitan liian vähän?
ap.
Leikkauta ne. Hyvin leikattu hiukset, vaikka olisi lyhyetkin, on niin paljon paremman näköiset kuin huonokuntoiset pitkät hiukset. Ja lopeta suoristusraudan käyttö, tai vähintäänkin käytä lämpösuojaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:32"]
[/quote]
Vähän voin arvata, koska oma mies valittelee sitä niin paljon. En kyllä ymmärrä miksi miehet siitä harmistuu, koska se on niin luonnollista miehille, että ei se ainakaan mua naisena haittaa yhtään.
Mä olen niin onneton laittaan nutturoita, etten saa hyvää. Hiuksetkin on niin epämääräisen pituiset, ettei oikein kivaa nutturaa saa...
ap.
[/quote]
Kyllä se aika perseestä on kun on joku 10vuotta ollut pitkä letti näin miehenä ja sitten alkaa kaljuuntua, niin pakko vetää pois kokonaan ettet ois ihan naurettavan näköinen.
Osta peruukki! Niitä saa tosi aidonnäköisinäkin ja oma tukka saa levätä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:36"]
[/quote]
ap.
[/quote]
Kyllä se aika perseestä on kun on joku 10vuotta ollut pitkä letti näin miehenä ja sitten alkaa kaljuuntua, niin pakko vetää pois kokonaan ettet ois ihan naurettavan näköinen.
[/quote]
No joo. Ymmärrän. Ei oo elämä helppoa... :)
ap.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:36"]
[/quote]
ap.
[/quote]
[/quote]
No joo, mutta ei silti voi kuvitellakaan kaljuuntuvan naisen tuskaa.
Miehiä on sentään joka toinen kohtalotoverina, mutta harvahapsi-nainen on aika yksin :(
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:38"]
Osta peruukki! Niitä saa tosi aidonnäköisinäkin ja oma tukka saa levätä.
[/quote]
Ei ehdi huomiseksi. Meillä on kyllä vessassa sellainen aika kiva vaalea lankamatto.....
Voi hemmetti tätä päätä!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:24"]
Mulla on niin huonokuntoiset hiukset, että epätoivo jo iskee. Kuivat, elottomat ja katkeilevat. Mä olen liikaa käyttänyt kuumaa suoristusrautaa.
Sanokaa, miten mä laitan huomenna hiukset, ettei nämä näyttäisi niin hirveiltä?! Mitä ihmettä näille tekee?? Istunko mä huomenna konttorissa pipo päässä? Marimekon huivi?? "Terve terve, tulin suoraan navetasta!"
Niin ja mulla on oma väri, mutta pitääkö mun tosiaan värjätä, että näihin saisi edes kiiltoa? Se tosin ei huomiseksi ehdi.
[/quote]
tämän takia naisen euro ja lasikatto
Osta syväpuhdistava shampoo ja syväkosteuttava hoitoaine. Biozellillä on minun mielestä paras hinta-laatusuhde ja hakkaa kalliimmatkin mennen tullen. Siihen tukkaan jää pesusta huolimatta muotoilyaineista ja lämpösuojista sun muista jäänteitä ja ajan kanssa ne vetää tukan tosi surkean näköiseksi. Mulla toimi tuo Biozellin shampoo, mutta sen kanssa pitää ehdottomasti muistaa hoitoaineen käyttö tai tulos on vielä onnettomampi pehko.