G: mitä puet maanantaina töihin päälle?
Niin, itse aattelin kotitoimistooni farkut+ joku värikäs paita..
Kommentit (21)
Työnantajan tarjoamat työvaatteet.
Maalitahraiset työhousut, toppi, pikkuveljeni vanhan hupparin, työtakin, kypärälippiksen tai karvalakin jos kova pakkanen ja turvakengät.
Menen töihin aina farkuissa&t-paidassa, päälle säänmukainen lisävaatetus. Pukkareilla vaihdan työpaikan vaatteisiin, eli valk housuihin, läpinäkyvään t-paitaan, yhdenkoon sukkiin ja sandaaleihin.
Hengaan puoleenpäivään yöpaidassa ja vaihdan sitten kotivaatteet. Joo, en ole töissä joten tämä ketju ei koskenut minua. :'D
Riippuu fiiliksestä. Luulen että tummansiniset farkut ja jonkun neuleen. Toimistossa aina jäätävän kylmä maanantaisin.
Varmaankin musta neule ja kynähame (pari vaihtoehtoa ja väriä harkinnassa, en jaksa mennä yläkertaan katsomaan, mikä on puhtaana). Sukkikset ja mustat saappaat (töissä korkkareita sisäkengiksi). Juuri tätä itsekseni mietiskelin ja tsekkasin kalenterista, että huomenna on vain sisäisiä palavereja.
T. Juristi
Työnantaja tarjoaa tosi nätit, hyvin istuvat ja laadukkaat vaatteet. Oikein dotan huomisaamua ihan niiden takia. NOT.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:12"]
Menen töihin aina farkuissa&t-paidassa, päälle säänmukainen lisävaatetus. Pukkareilla vaihdan työpaikan vaatteisiin, eli valk housuihin, läpinäkyvään t-paitaan, yhdenkoon sukkiin ja sandaaleihin.
[/quote]
Läpinäkyvään t-paitaan? Missä oikein olet töissä?
Ajattelin laittaa vaaleat farkut, vaaleanpunaisen neuleen ja jonkun kaulakorun.
Ennen torstaita notkun kotivaatteissa. Sitten voin vetästä työnantajan tarjoamat vaatteet päälleni.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:12"]
[/quote]
Läpinäkyvään t-paitaan? Missä oikein olet töissä?
[/quote]
Sairaalassa. T-paitojen laatu ei päätä huimaa ja eivätkö ne voisi olla jonkun muun värisiä kuin valkoisia? Vaikka tummansininen paita, niin ei näkyisi liivit läpi. Joudun pitämään aina toppia alla ja niin joutuvat muutkin.
Todenäköisesti neulemekko, vyö ja legginsit, mutta ehtii tässä vielä mieli muuttua. Saapi nähdä.
^ kun olin harjoittelussa vuodeosastolla, niin ne paidat oli hyvin läpinkyviä :D Olleet uusia joskus 80-luvun alussa.
Mutta huomenna ei ole kuin yksi kokous, ja sinne ajattelin laittaa farkut, jonkun kivan t-paidan ja tummansinisen bleiserin.
Jakun ja mustat suorat housut, rannekorun, kaulakorun ja korvikset. D&G kengät.
En tiedä. En koskaan mieti edellisenä päivänä.
Farkut ja trikoopaita on "uniformuni" toimjstotyössä. Valitsen ensimmäisenä käteen osuvan. Joskus on neuletakki lisälämmikkeenä.
Ihan kotivaatteissa olen, etten tuhri parempia vaatteita.